BANCI | Ultima Ora

Clientii BRD reclama ca nu-si pot reactiva aplicatia myBRD mobile banking prin telefon sau online, ci doar la ghiseu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-12-27 06:31

Clientii BRD se plang ca nu-si pot reactiva online sau prin telefon aplicatiile de mobile banking (myBRD), daca si-au schimbat telefonul, decat daca se prezinta la o unitate BRD, ceea ce pentru unii este imposibi, fiind in strainatate, iar pentru altii e foarte greu, dat fiind ca se afla la o departare mare, uneori la un oras distanta de o unitate BRD.

Mai ales ca in ultima perioada BRD a urmat tendinta altor banci de a-si diminua reteaua teritoriala, pe masura ce serviciile online sunt tot mai utilizate.

Dar de ce sunt chemati clientii la ghiseele bancii pentru a primi noi date de acces in aplicatiile online? Nu ar fi normal ca acestea sa fie livrate prin telefon sau online, daca tot vorbim de aplicatii online?

BRD nu ne-a raspuns. A precizat doar ca “unele cazuri se pot rezolva la telefon, altele nu” (vezi aici detalii).

Dintre cei 2,33 milioane de clienti BRD, aproape 500.000 utilizeaza myBRD mobile, aplicatia de mobile banking, pentru care achita 4,5 lei lunar, iar alti aproape 950.000 folosesc si internet banking (myBRD net), pentru care platesc inca 4,5 lei lunar.

BRD este a doua cea mai scumpa banca din Romania, dupa Raiffeisen, in privinta comisioanelor pentru utilizarea unui cont curent de catre persoanele fizice. (vezi aici detalii)

 

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  probleme functionare aplicatie mobile banking  Reclamatiibanci.ro  myBRD  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING Bank va emite carduri din plastic reciclat

Începând cu luna septembrie a acestui an, ING Bank va începe tranziția portofoliului de carduri către o alternativă sustenabilă și prietenoasă cu mediul, din plastic reciclat. Astfel, banca va reduce amprenta de carbon a cardurilor nou-emise cu 75%, dar și energia detalii

Aplicatiile Raiffeisen nu functioneaza (actualizat)

Nu functioneaza aplicatiile de mobile banking si internet banking Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice, Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice și Raiffeisen Smart Business, a anuntat Raiffeisen Bank, in jurul orei 18,20, pe detalii

ROBOR: 5,5%, EURIBOR: - 0,4%. Ce bine ca am credit in euro!

"Ce bine ca am credit in euro! Daca-l aveam in lei, acum as fi avut probleme, cu ROBOR-ul la peste 5%, in timp ce Euribor-ul este -0,4%", se bucura un cititor. L-am intrebat daca nu este afectat, in schimb, de cursul valutar leu/euro. "Deloc, a raspuns el. Am aceeasi rata de ani detalii

First Bank si-a sporit semnificativ profitul

First Bank raportează un profit de 57,1 milioane de lei pentru anul 2021, o creștere semnificativă față de perioada similară precentă, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Veniturile operaționale nete ale băncii au crescut cu 7% față detalii

 



 

Ultimele Comentarii