BANCI | Ultima Ora

Clientii BRD reclama ca nu-si pot reactiva aplicatia myBRD mobile banking prin telefon sau online, ci doar la ghiseu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-12-27 06:31

Clientii BRD se plang ca nu-si pot reactiva online sau prin telefon aplicatiile de mobile banking (myBRD), daca si-au schimbat telefonul, decat daca se prezinta la o unitate BRD, ceea ce pentru unii este imposibi, fiind in strainatate, iar pentru altii e foarte greu, dat fiind ca se afla la o departare mare, uneori la un oras distanta de o unitate BRD.

Mai ales ca in ultima perioada BRD a urmat tendinta altor banci de a-si diminua reteaua teritoriala, pe masura ce serviciile online sunt tot mai utilizate.

Dar de ce sunt chemati clientii la ghiseele bancii pentru a primi noi date de acces in aplicatiile online? Nu ar fi normal ca acestea sa fie livrate prin telefon sau online, daca tot vorbim de aplicatii online?

BRD nu ne-a raspuns. A precizat doar ca “unele cazuri se pot rezolva la telefon, altele nu” (vezi aici detalii).

Dintre cei 2,33 milioane de clienti BRD, aproape 500.000 utilizeaza myBRD mobile, aplicatia de mobile banking, pentru care achita 4,5 lei lunar, iar alti aproape 950.000 folosesc si internet banking (myBRD net), pentru care platesc inca 4,5 lei lunar.

BRD este a doua cea mai scumpa banca din Romania, dupa Raiffeisen, in privinta comisioanelor pentru utilizarea unui cont curent de catre persoanele fizice. (vezi aici detalii)

 

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  probleme functionare aplicatie mobile banking  Reclamatiibanci.ro  myBRD  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



BCR nu-si mai lasa clientii sa intre in banca fara programare, chiar daca au o urgenta, pentru evitarea cozilor

Banca Comerciala Romana (BCR) a decis sa nu-si mai lase clientii sa intre in banca daca nu-si fac anterior o programare prin telefon, o masura pentru evitarea cozilor formate la intrare, in vederea prevenirii epidemiei de coronavirus, care cunoaste o recrudescenta, cu un record de peste 4.000 de detalii

Unicredit renunta la cardul de debit Mastercard Standard

Unicredit Bank si-a anuntat clientii ca incepand din 30 octombrie 2020 cardul de debit Mastercard Standard atasat contului curent nu va mai face parte din oferta curenta a bancii. Unicredit mai are in oferta sa doua tipuri de carduri Mastercard: Platinum, pentru clientii cu venituri detalii

Eximbank imprumuta 300 milioane lei Blue Air, pentru a o salva de la faliment

Eximbank, banca detinuta de statul roman, acorda un imprumut garantat de stat, cu acordul Comisiei Europene, in valoare de 300 milioane lei companiei aviatice private Blue Air, pentru a fi salvata de la faliment, situatie in care a ajuns din cauza crizei COVID-19. Blue Air, detalii

Firmele care primesc granturi europene pot sa-si deschida online un cont la Banca Transilvania, tranzactiile fiind gratuite

Banca Transilvania este pregătită să distribuie granturi din fonduri europene destinate susţinerii antreprenorilor şi să asigure derularea rapidă a programului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Banca se aliniază iniţiativei guvernamentale de derulare simplă, detalii

Ultimele Comentarii