BANCI | Analiza

Cate reclamatii primeste BRD de la clienti si cum se solutioneaza

Autor: Bancherul.ro
2019-12-11 19:55

BRD Groupe Societe Generale publica in premiera cate reclamatii a primit din partea clientilor nemultumiti de serviciile bancii si in cat timp a raspuns banca la diversele solicitari pentru rezolvarea problemelor. De asemenea, BRD dezvaluie si cate cereri de mediere a conflictelor cu ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



Cate reclamatii primeste BRD de la clienti si cum se solutioneaza

BRD Groupe Societe Generale publica in premiera cate reclamatii a primit din partea clientilor nemultumiti de serviciile bancii si in cat timp a raspuns banca la diversele solicitari pentru rezolvarea problemelor. De asemenea, BRD dezvaluie si cate cereri de mediere a conflictelor cu detalii

OTP Bank si-a dublat ritmul de crestere al creditarii

OTP Bank Romania si-a dublat ritmul de crestere al creditarii, atat la nivel trimestrial, cat si anual, conform raportului bancii-mama din Ungaria cu rezultatele financiare dupa primele noua luni ale anului. OTP Bank deruleaza de cateva luni campanii agresive de promovare a creditelor de detalii

Raiffeisen Bank are comentarii negative si critici de la majoritatea clientilor la o postare pe Facebook

Majoritatea comentariilor la o postare a Raiffeisen Bank pe Facebook, in care-si face reclama la depozite, sunt negative si critice la adresa bancii, considerata a fi de neincredere. Astfel, dintr-un numar de 22 de comentarii, 17 reprezinta aprecieri negative sau critici cu privire la detalii

BNR: suntem pregatiti sa aparam leul, daca se va deprecia prea mult, din cauza deficitelor gemene si tensiunilor externe, dar este inevitabila o corectie bugetara

Deficitele gemene (de cont curent si bugetar) si tensiunile externe determina Banca Nationala a Romaniei (BNR) sa se pregateasca pentru o interventie pe piata valutara si cea monetara, pentru a apara leul, daca acesta se va deprecia prea tare, se arata in minuta sedintei de politica monetara din detalii

Ultimele Comentarii