BANCI | Profil

Patria Bank lanseza Patria Online, o noua platforma moderna de internet si mobile banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-09-24 16:28

O nouă platformă de internet și mobile banking este disponibilă clienților Patria Bank, începând din această lună, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Cu un design simplu și ușor de parcurs, noua platformă este aliniată la standardele europene în domeniul securității datelor personale și răspunde noii directive de plăți PSDII.

Noua platformă dispune și de o aplicație dedicată pentru telefoanele de tip smartphone, Patria Mobile Banking, disponibilă persoanelor fizice.

Facilitățile puse la dispoziție în cadrul platformei ajută utilizatorii să aibă acces non-stop la conturi, un control mai bun asupra bugetului și să realizeze economii, prin constituirea de depozite, direct prin intermediul platformei. 

“În Patria Bank vedem digitalizarea drept un instrument prin care putem oferi servicii mai bune clientului, pentru a-i salva timp: timp în accesarea de servicii și timp în tranzacționare. “Aici” şi “acum” au devenit tot mai importante pentru client. Nivelul de digitalizare va determina pe viitor gradul de competitivitate al băncilor, ceea ce este o provocare și o oportunitate în același timp. Facem continuu pași în direcția digitalizării și îmbunătățirii soluțiilor oferite clienților, concomitent cu automatizarea de procese interne”, spune Valentin Vancea, Director General Adjunct, Patria Bank.

Noua platformă este deja disponibilă, iar clienții Patria Bank au început înregistrarea și utilizarea acesteia; noua Patria Online Internet & Mobile Banking înlocuiește vechea platformă si oferă un nivel superior de experiență a clienților în interacțiunea cu banca prin funcționalități suplimentare și un grad sporit de mobilitate.

Pentru perioada următoare banca își mai propune digitalizarea anumitor fluxuri și operațiuni precum și dezvoltarea de noi produse și procese pentru diversificarea și simplificarea interacțiunii clienților cu banca.

Rezultatele financiare pentru primul semestru al acestui an arată parcursul pozitiv al băncii în primele șase luni: profit net de 2,8 milioane de lei, credite noi de aproximativ 342 mil lei.

Dinamica pozitivă a veniturilor se datorează creșterii susținute a veniturilor din dobânzi si veniturilor din comisioane, care s-au și diversificat.

 

Taguri: Patria Bank  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Aplicatia Home Bank de la ING nu functioneaza pe telefoanele mobile cu Android; nu merg nici platile cu telefonul prin INGPay (actualizare: problema inca nu s-a rezolvat, dar banca isi face reclama)

Aplicatia de mobile banking a ING, Home Bank, nu functioneaza in prezent, conform plangerilor clientilor, confirmate de banca, pe site-ul propriu, printr-un anunt la starea serviciilor: "momentan serviciul HomeBank mobile este indisponibil pentru o parte dintre utilizatori". (vezi detalii

Patria Bank lanseza Patria Online, o noua platforma moderna de internet si mobile banking

O nouă platformă de internet și mobile banking este disponibilă clienților Patria Bank, începând din această lună, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Cu un design simplu și ușor de parcurs, noua platformă este aliniată la standardele europene în detalii

Ministerul Finantelor transforma Eximbank in banca universala, dupa preluarea Bancii Romanesti, si-i aloca fonduri suplimentare

Ministerul Finantelor a publicat un proiect de lege pentru modificarea Eximbank in banca universala, care sa ofere servicii si persoanelor fizice, nu doar firmelor, ca pana acum, pentru a putea realiza fuziunea cu Banca Romaneasca, dupa preluarea acesteia. (vezi mai jos proiectul de detalii

Clientii Bancii Transilvania au 10 solutii de self-banking

Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție 10 opțiuni de self-banking pentru principalele operațiuni bancare, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Gestionarea banilor se poate face prin aplicații, internet banking, mobile banking, chatboți şi bancomate detalii

Ultimele Comentarii