TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-06-16 16:18

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un comunicat, in care adauga:

Datorită acestei colaborări, Banca Transilvania lansează BT Visual Help, opțiune prin care clienții persoane fizice pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile.

Prin BT Visual Help, clienții persoane fizice îşi pot bloca temporar sau definitiv cardul, pot solicita reemiterea unui card după blocarea definitivă a acestuia şi pot modifica limitele de tranzacții cu cardul.

Lansarea are loc după o perioadă de testare, în care facilitatea se bucură deja de succes: peste 10.000 de clienți ai băncii au apelat la BT Visual Help în decurs de două luni.

„Nevoile noastre de business sunt legate mai ales de impulsionarea creşterii adopției serviciilor digitale şi de oferirea unor experiențe pozitive clienților noştri. CallVU s-a potrivit foarte bine şi a venit cu ceea ce ne doream, o soluție de digitalizare a interacțiunii clienților cu call centerul BT, ceea ce ne ajută să facem încă un pas în strategia noastră de a avea focus pe tehnologie şi de a construi brandingul digital al băncii ” afirmă Gabriela Nistor, Director General - Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Obiectivul soluției CallVU Digital Engagement este de a transforma într-o mod digital serviciile, pentru un grad cât mai ridicat de satisfacție a clienților. De la procese complexe şi de mare importanță, la banking-ul de zi cu zi. Colaborarea noastră cu echipa Băncii Transilvania atinge tocmai aceste obiective, printr-o colaborare strânsă, care include strategii comune de planificare, gândire şi implementare” - declară Ori Faran, CEO şi fondator CallVU.

CallVU oferă o platformă omnichannel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service pentru a realiza câteva acțiuni specifice cu ajutorul telefonului.

Aceasta ajută la contactarea persoanelor din echipa Call Center, cât şi la completarea unor formulare şi trimiterea de documente, facilitând astfel comunicarea în timp
real, prin colaborare digitală.

BT Visual Help, banking fără a veni la bancă

Pentru a accesa BT Visual Help, clienții Băncii Transilvania trebuie să apeleze numărul de telefon 0264 30 80 28, să urmeze paşii indicați de mesajul înregistrat, după care să acceseze linkul pe care îl primesc prin SMS.

BT Visual Help va oferi în curând şi alte facilități atât pentru clienții persoane fizice, cât şi pentru antreprenori.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Credit se imprumuta la Fondul European de Investitii (FEI) pentru a da credite agricultorilor

Patria Credit IFN este prima instituție financiară din România beneficiară a unui împrumut subordonat de la Fondul European de investiții, se arata intr-un comunicat de presa, in care se mai mentioneaza: Prin Programul de Investiții pentru Creștere a Capacității detalii

BNR a intors spatele Europei pentru a-si majora de 6 ori profitul in 2018, la 1,1 miliarde lei

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a obtinut in 2018 un profit de 1,1 miliarde lei, de 6 ori mai mare decat cel inregistrat in anul anterior, dupa ce a vandut o buna parte dintre titlurile tarilor si institutiilor europene, pentru a achizitiona bonduri straine cu dobanzi mai detalii

Peste 1 milion de tranzactii cu aplicatia de telefon pentru plata biletelor de calatorie in sapte orase

Aplicația 24pay, dezvoltată de compania PTP Online, care permite celor care folosesc transportul în comun din Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Râmnicu Vâlcea, Sibiu și Timișoara să achite biletul de călătorie cu telefonul, a ajuns la peste 1 milion de tranzacții detalii

CEC Bank prelungeste durata liniei de credit pentru firme

CEC Bank deruleaza o campanie promotionala aferenta Liniei de credit, pana la data de 31 decembrie 2019. In cadrul campaniei, clientii beneficiaza de o durata de creditare extinsa la maximum 60 luni, cu posibilitate de prelungire, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Linia de detalii

Ultimele Comentarii

  • Buna seara

    Am si eu o problema sunt din Vrancea si de o lună tot imi dispărea ba semnalul la telefon ba ... detalii

  • Si totusi...

    Ce se intampla cu cei carora li se termina anul acesta programul de economisire si pot justifica ... detalii

  • Informatii

    Buna ziua,sunt pensionara 62 ani pensie 900 ron,asi dori sa imprumut 35000 de euro cu credit ... detalii

  • Pe bune???

    Doamne fereste, cu toata stima, dar partea cu "Ordinul ANPC, emis sub presiunea avocatului Piperea ... detalii

  • Banca Romaneasca

    Rugam ANPC-ul sa treaca si pe la Banca Romaneasca. Multumim ... detalii