TEHNOLOGII BANCARE | Profil

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-06-16 16:18

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un comunicat, in care adauga:

Datorită acestei colaborări, Banca Transilvania lansează BT Visual Help, opțiune prin care clienții persoane fizice pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile.

Prin BT Visual Help, clienții persoane fizice îşi pot bloca temporar sau definitiv cardul, pot solicita reemiterea unui card după blocarea definitivă a acestuia şi pot modifica limitele de tranzacții cu cardul.

Lansarea are loc după o perioadă de testare, în care facilitatea se bucură deja de succes: peste 10.000 de clienți ai băncii au apelat la BT Visual Help în decurs de două luni.

„Nevoile noastre de business sunt legate mai ales de impulsionarea creşterii adopției serviciilor digitale şi de oferirea unor experiențe pozitive clienților noştri. CallVU s-a potrivit foarte bine şi a venit cu ceea ce ne doream, o soluție de digitalizare a interacțiunii clienților cu call centerul BT, ceea ce ne ajută să facem încă un pas în strategia noastră de a avea focus pe tehnologie şi de a construi brandingul digital al băncii ” afirmă Gabriela Nistor, Director General - Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

“Obiectivul soluției CallVU Digital Engagement este de a transforma într-o mod digital serviciile, pentru un grad cât mai ridicat de satisfacție a clienților. De la procese complexe şi de mare importanță, la banking-ul de zi cu zi. Colaborarea noastră cu echipa Băncii Transilvania atinge tocmai aceste obiective, printr-o colaborare strânsă, care include strategii comune de planificare, gândire şi implementare” - declară Ori Faran, CEO şi fondator CallVU.

CallVU oferă o platformă omnichannel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service pentru a realiza câteva acțiuni specifice cu ajutorul telefonului.

Aceasta ajută la contactarea persoanelor din echipa Call Center, cât şi la completarea unor formulare şi trimiterea de documente, facilitând astfel comunicarea în timp
real, prin colaborare digitală.

BT Visual Help, banking fără a veni la bancă

Pentru a accesa BT Visual Help, clienții Băncii Transilvania trebuie să apeleze numărul de telefon 0264 30 80 28, să urmeze paşii indicați de mesajul înregistrat, după care să acceseze linkul pe care îl primesc prin SMS.

BT Visual Help va oferi în curând şi alte facilități atât pentru clienții persoane fizice, cât şi pentru antreprenori.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Ce obiective are Banca Transilvania cu pensiile private preluate de la Certinvest

BT Asset Management S.A.I. (BTAM) şi BT Investments au primit de la Autoritatea de Supraveghere Financiară aprobarea achiziţiei a 100% din Certinvest Pensii, singurul jucător local dintre administratorii de fonduri de pensii din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

CEC Bank devine partener The Color Run

CEC Bank, banca romaneasca cu cea mai lunga traditie si cea mai extinsa retea din Romania, devine partener "The Color Run™" - cursele de alergare stradala in culori, organizate in cele mai mari orase din tara, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga: "Cursele The detalii

Magazinele pot comanda online solutiile de acceptare a platilor electronice oferite de Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează BTePOS.ro, platformă prin care comercianții pot comanda tot ce au nevoie pentru a oferi clienților posibilitatea de a plăti cu cardul, cu telefonul sau online, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BTePOS.ro este un magazin online cu produse de detalii

Banca Transilvania a lansat noi pachete de cont curent pentru firme, cu plati nelimitate in reteaua BT

Pachetul Nelimitat, care are la bază ideea transferurilor gratuite între clienții BT, a generat o adevărată comunitate formată din 250.000 de antreprenori, anunta Banca Transilvania (BT), intr-un comunicat, in care adauga: Banca Transilvania a ajuns la 250.000 de clienți detalii

Ultimele Comentarii