Protectia Consumatorilor | Profil

Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Autor: Bancherul.ro
2019-06-09 09:37

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank acorda agricultorilor un avans de 85% din valoarea adeverintei APIA

Patria Bank semnează un nou acord cu Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) pentru schemele de sprijin implementate de APIA în Campania 2019 (Schema de plată unică pe suprafața – SAPS și Măsuri delegate din Programul Național de dezvoltare detalii

Tot mai multi clienti CEC Bank folosesc statiile de plata SelfPay

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Parteneriatul a detalii

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un detalii

Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba detalii

Ultimele Comentarii