Protectia Consumatorilor | ANPC

Cetelem, amendata de ANPC pentru comisioane ascunse la cardul de credit

Autor: Bancherul.ro
2019-06-02 12:44

Cetelem (BNP Paribas) a fost amendata de Autoritatea pentru Protectia Consumatorului (ANPC) pentru ca i-a impus unui client costuri suplimentare aferente unui card de credit, pentru o asigurare despre care acesta nu a fost informat, precum si pentru retragerile de numerar de la bancomat, ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: ANPC



Clientii Vodafone au o parere proasta despre firma de telefonie

Vodafone are o reputatie proasta printre clientii sai, conform comentariilor la o postare pe Facebook a firmei de telefonie din Anglia. Cea mai mare parte a comentariilor sunt critice la adresa Vodafone: "O retea care a ajuns de tot rasul lumii...3 detalii

Falimentul personal: doar 19 cazuri in anul 2020

In anul 2020 s-au inregistrat doar 19 cazuri de intrare in procedura falimentului personal (insolventa persoanelor fizice), stabilita in Legea nr. 151/2015, in vigoare de la 1 ianuarie 2018, conform raportului anual al ANPC, institutia care pune in aplicare legea. In raportul anual din detalii

Reclamatiile la ANPC ale clientilor bancilor si IFN-urilor, in scadere

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a primit in 2020 de la clientii bancilor si Institutiilor Financiare Nebancare (IFN) un numar de 1.268 de reclamatii, mai putine decat in anul anterior, cand s-au inregistrat 1.449 de plangeri, de asemenea in scadere de la 1.608, cate detalii

Raportul ANPC din 2020 privind serviciile financiare, intermediarii de credite, recuperarea de creante, insolventa personala

Raportul ANPC din 2020 privind serviciile financiare, intermediarii de credite, recuperarea de creante, insolventa personala: Servicii financiare ANPC a acordat o atenție deosebită plângerilor consumatorilor privind serviciile detalii

 



 

Ultimele Comentarii