BANCI | Ultima Ora

MyBRD Mobile, aplicatia de mobile banking a BRD, nu functioneaza de doua zile (actualizare: problema apare doar la telefoanele mai vechi)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-02-22 09:14

MyBRD Mobile, aplicatia de mobile banking a BRD, nu functioneaza de doua zile, au reclamat clientii bancii, informatie confirmata de operatorii de la call-center-ul bancii.

Acestia spun ca se lucreaza pentru remedierea problemei, insa nu stiu cand se va rezolva eroarea (vezi foto).

Clientii BRD reclama ca nu au fost anuntati ca nu pot accesa aplicatia, iar cand au sunat la call center sa vada ce se intampla, unora li s-a spus ca totul este in regula:

"Nu ma pot conecta la aplicatie. deci nu pot folosi acest serviciu . nu pot transfera bani .sun la banca si ma mint cu nerusinare ca totul e ok.este cea mai proasta aplicatie si cei mai nepoliticosi oameni. as vrea sa i reclam undeva dar sa se intample si ceva", a comentat un client BRD, pe Bancherul.ro.

Clientii BRD au sesizat, si la Reclamatiibanci.ro, ca nu pot accesa aplicatia myBRD Mobile inca de miercuri seara, la ora 7: 

"Nu pot deschide aplicatia... Fac toate platile online, am mare nevoie."

Al client al BRD s-a plans ca nu se poate conecta la aplicatie de o saptamana: "Eroare de comunicatie!" de o saptamana.

BRD nu a publicat nici pe site-ul sau, nici pe Facebook, vreun anunt privind existenta acestei probleme.

Responsabilul cu comunicarea al BRD a raspuns astfel, la intrebarea Bancherul.ro privind problema cu functionarea aplicatiei myBRD:

"Platformele au functionat, nu a existat nicio intrerupere."

Aplicatia myBRD Mobile nu se poate accesa nici la aceasta ora (13).

 

ACTUALIZARE

BRD a precizat, dupa publicarea articolului, ca problemele de functionare ale aplicatiei myBRD exista doar in cazul telefoanelor vechi, cu sistem de operare Android sub versiunea 5.0.

Pe alte telefoane, aplicatia functioneaza fara probleme.

BRD: "Aplicatia MyBRD Mobile functioneaza normal, fara nicio intrerupere. Ultima intrerupere a aplicatiei a fost una programata si a avut loc marti, 27.11.2018, in intervalul 22:00 – 23:30, fiind anuntata in prealabil.

Aplicatia nu mai este insa accesibila versiunilor foarte vechi de Android (anterioare versiunii 5.0), din cauza faptului ca acestea nu mai suporta ultimele update-uri de securitate, implementate la nivel de industrie pentru a asigura cel mai bun nivel de siguranta a tranzactiilor pentru clientii bancilor.

Aceasta situatie poate insa afecta doar 0,01 % dintre utilizatorii aplicatiei MyBRD Mobile."

Cum se rezolva problema?

- Ce fac, in aceasta situatie, clientii BRD care au telefoane cu Android sub 5.0?

- "Clientii in aceasta situatie ar trebui sa treaca la versiunea de Android 5.0 sau ulterioara", spune BRD.

- Dar atunci de ce nu au fost notificati clientii in prealabil, astfel incat sa aiba timp fie sa-si schimbe telefoanele, fie sa renunte la aplicatie? De ce nici macar nu li s-a spus ca de ieri sau de alaltaieri nu-si mai pot accesa aplicatia? De ce nici macar acum nu li se spune? Si de ce acum se poate descarca aplicatia si pe telefoane cu Android minim 4.0 din Google Play? am intrebat BRD.

Raspunsul nu a mai venit.

Comentarii

Razvan Ionescu
Alternativa MyBRD Mobile
Este clar ca aplicatia MyBRD Mobile nu va mai functiona pe telefoanele/tabletele cu versiuni de Android mai vechi de 5.0. I-au confirmat socrului meu. In general, aceste telefoane/tablete nu pot migra la o versiune mai noua de Android, deci va trebuie o alternativa. Aceasta este BRD NET. DAR, BRD Net nu functioneaza bine sau deloc pe aceste dispozitive mobile, doar pe Laptop sau Desktop. EXISTA posibilitatea de a instala pe telefonul/tableta veche aplicatia "Microsoft EDGE" si puteti intra prin aceasta pe BRD Net. Functioneaza foarte bine.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank inlocuieste ROBOR cu noul indice IRCC pentru credite, fara sa majoreze marja de dobanda

Ca urmare a intrarii in vigoare, in data de 2 mai 2019, a prevederilor OUG nr. 19/2019 pentru modificarea si completarea unor acte normative, CEC Bank a actualizat oferta de creditare prin introducerea noului indice IRCC (indice de referinta pentru creditele consumatorilor) in modul de calcul al detalii

Banca Transilvania si CEC Bank au lansat platile interbancare instant si non-stop

Clientii Bancii Transilvania si ai CEC Bank pot efectua, incepand de astazi, plati interbancare, intre conturile celor doua banci, care se vor efectua instant, in mai putin de zece secunde, si non-stop, la orice ora si in orice zi, inclusiv sambata si duminica. In prezent, o plata sau detalii

Banca Transilvania a avut probleme cu functionarea sistemului de plati cu cardurile

Banca Transilvania (BT) a anuntat ca astazi au existat intermitente in functionarea sistemului de plati cu cardurile, cauzate de actualizarea obligatorie a sistemelor Visa si Mastercard, upgrade efectuat in noaptea de joi spre vineri, cumulata cu varful istoric in volumul detalii

Alpha Bank lanseaza primul program de obligatiuni ipotecare din Romania

Alpha Bank Romania anunta lansarea primului program de obligațiuni ipotecare din România, în valoare de 1 miliard euro. Prima emisiune de obligațiuni ipotecare, cu o limită de 200 milioane euro, va avea loc în viitorul apropiat, se arata intr-un comunicat de detalii

Ultimele Comentarii