TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Aplicatie gratuita pentru plata biletelor in transportul in comun din 7 orase din tara

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-01-11 13:10

In sapte orase din tara (Cluj, Brasov, Timisoara, Sibiu, Iasi, Arad si Ramnicu Valcea) se pot cumpara bilete pentru plata calatoriilor in mijloacele de transport in comun printr-o aplicatie gratuita, denumita 24pay, care utilizeaza solutia de plata a Bancii Transilvania.

Pentru a efectua plata in autobuze, troleibuze sau tramvaie cu aplicatia 24pay, aceasta trebuie descarcata pe telefoanele mobile din Google Play sau App Store, dupa care trebuie inrolat (introduse datele) oricarui card tip Visa sau MasterCard, din care se vor lua banii pentru bilet.

Plata nu presupune niciun cost suplimentar, in afara celui aferent calatoriei.

Comunicat de presa al Bancii Transilvania

Banca Transilvania şi PTP Online contribuie la transformarea Clujului în Smart City

- Transportul public în comun din Cluj-Napoca poate fi plătit cu telefonul

Banca Transilvania şi PTP Online lansează în Cluj-Napoca facilitatea de plată cu telefonul, prin aplicația 24pay, a biletelor şi abonamentelor online pentru transportul cu autobuzul, troleibuzul, tramvaiul şi micobuzul, operat de Compania de Transport Public Cluj-Napoca.

Clujenii, studenții şi turiştii au la îndemână de acum înainte o modalitate modernă, rapidă şi sigură de achiziționare a acestora, fără costuri suplimentare.

BT şi PTP Online – compania care a dezvoltat aplicația 24pay şi membră a grupului de firme Ecco Group Development – şi-au propus să contribuie împreună la dezvoltarea serviciilor online în domeniul transportului public, o arie mai puțin acoperită în România.

Facilitatea a fost lansată până acum în alte şase orașe din România – Arad, Brașov, Iași, Râmnicu Vâlcea, Timișoara şi Sibiu -, la care se adaugă Cluj-Napoca.

Aplicația 24pay poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store, iar ulterior este necesară înrolarea unui card Visa sau Mastercard.

3 modalități de achiziționare a biletelor şi abonamentelor, din mijloacele de transport public sau din stațiile din Cluj-Napoca:

 Prin aplicația 24pay, secțiunea Transport public;

 Prin apropierea telefonului de simbolul NFC de pe afișele 24pay din mijloacele de transport în comun;

 Prin tastarea codului de 4 cifre de pe afișele 24pay din autobuze. Această opțiune de plată este o premieră față de celelalte 6 oraşe în care aplicația 24pay a fost lansată până acum.

„Prin această lansare, Banca Transilvania, ca parte a comunității clujene, contribuie la transformarea Clujului în Smart City. Pentru BT, investițiile, parteneriatele şi proiectele de transformare digitală sunt o prioritate, conferind confort şi mobilitate clienților şi comunităților”, afirmă Marius Flore, Director Servicii Digitale Integrate, Banca Transilvania.

„Ne bucurăm că am extins serviciile digitale de plată cu telefonul a transportului public în Cluj-Napoca, fiind un oraș important în cadrul strategiei PTP Online de extindere la nivel național. Sistemul 24pay este pus la dispoziție în mod gratuit operatorilor de transport, fără a fi percepute costuri pentru dezvoltarea și implementarea aplicației. Practic, cu o singură aplicație, orice persoană care locuiește sau călătorește în aceste 7 orașe din țară poate achita simplu și rapid, fără niciun cost adițional, transportul în comun prin intermediul telefonului, prin aplicația 24pay în care este înrolat cardul bancar, fără să mai caute o casă de bilete sau să aibă nevoie de bani cash”, declară Dan Cernea, director general PTP Online.

24pay, peste 70.000 de utilizatori în 9 luni

În decurs de 9 luni, 24pay a ajuns la peste 70.000 de utilizatori. În medie, zilnic sunt realizate prin intermediul aplicației peste 2.500 de tranzacții prin care sunt cumpărate bilete online pentru transportul în comun.

Plățile pentru achiziționarea biletelor au loc prin soluția de plată cu card oferită de Banca Transilvania.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba detalii

Provident si AURSF incheie un parteneriat pentru educatie financiara

Provident Financial România şi Asociația Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF), una dintre cele mai active ONG-uri pentru protecția consumatorilor din România, au anunțat astăzi semnarea unui parteneriat menit să îmbunătățească accesul la detalii

Doar 0,38% dintre clietii Provident au avut reclamatii sau nelamuriri despre imprumuturile obtinute

Cu aproape 1,2 milioane de clienţi serviţi de la deschiderea business-ului în România, Provident a îmbunătăţit constant experienţa clienţilor, de la prima interacţiune cu reprezentantul de vânzări, la semnarea contractului şi finalizarea perioadei contractuale, detalii

Cardurile UnionPay sunt acceptate la ATM-urile Alpha Bank Romania

Alpha Bank Romania a semnat un acord de parteneriat cu UnionPay International, unul dintre cei mai mari emitenți de carduri din lume, devenind prima bancă din România care acceptă cardurile UnionPay în rețeaua natională de terminale ATM, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Ultimele Comentarii