TEHNOLOGII BANCARE | Mobile banking

Aplicatia Home Bank a ING a avut din nou probleme de functionare

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2019-01-03 11:36

ING Bank a avut din nou probleme cu functionarea aplicatiei de internet si mobile banking Home Bank, care nu a putut fi accesata de clienti, in 19 decembrie 2018, intrucat acestia nu au primit SMS-urile pe telefon necesare logarii in platforma online.

“O parte dintre clientii Home´Bank nu au primit sms de logare in platforma sau de confirmare a platii online timp de 13 minute, situatia fiind identificata si remediate imediat iar sms-urile restante au fost transmise”, spune banca.

Unii clienti ai ING ne-au reclamat insa ca nu au primit SMS-uri pe parcursul intregii zile sau chiar in ultimele 24 de ore.

“De peste o zi nu reusesc sa accesez aplicatia Home Bank, pentru ca nu primesc SMS-ul necesar pentru logare. Am sunat de mai multe ori la call-center-ul ING, dar nu mi s-a rezolvat problema. Mi-au spus ca nu e vina lor, ci a operatorului de telefonie mobila, Telekom, care nu trimite SMS-urile venite de la numere scurte, ca cele de la ING”, s-a plans un client al bancii.

Acesta ne-a precizat ca a reusit sa rezolve problema abia dupa doua zile, dupa ce a facut o reclamatie la ING in acest sens.

ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de carduri sau alte erori tehnice. (vezi aici detalii)

 

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Mobile banking



Alpha Bank: precizari despre tentativele de real-time phishing

Ca urmare a informatiilor aparute în spatiul public despre tenativele de real-time phishing împotriva clientilor unor institutii financiare din Romania, inclusiv cei ai Alpha Bank Romania, precizam ca niciunul dintre clientii bancii nu a fost afectat de aceste tentative de frauda, detalii

Aplicatia myBRD nu functioneaza pe telefonul iPhone cu IOS 14.0. De ce?

"Am IOS 14.0, instalat de ieri. Nu mai functioneaza MyBRDMobile. Cand accesez serviciul, porneste pentru o secunda apoi se inchide aplicatia. De ce?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro. Raspuns ReclamatiiBanci.ro BRD m-a informat ca, detalii

Aplicatiile de mobile banking nu se pot instala pe noile telefoane Huawei, se plang clientii bancilor

Aplicatiile de mobile banking nu se pot instala pe noile telefoane chinezesti Huawei, intrucat acestea nu mai au serviciile Google, necesare pentru functionarea aplicatiilor, se plang clientii bancilor.
"Telefoanele Huawei fara servicii Google au Android 9 si 10", a precizat un detalii

Libra Internet Bank are probleme cu aplicatia de internet banking

Libra Internet Bank anunta ca are probleme cu functionarea aplicatiei de internet banking, astfel ca utilizatorii acesteia ar putea avea dificultati in a o accesa.  "Intampinam anumite probleme tehnice care pot determina dificultati de utilizare ale serviciilor de internet/ mobile detalii

Ultimele Comentarii