TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Profil

Asseco SEE, vanzator reprezentativ pentru platformele bancare digitale, conform Gartner

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Asseco SEE
2018-10-11 10:36

Furnizorul de soluții informatice bancare, Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE), a fost recent listat ca Vânzător – Reprezentantiv în Raportul Gartner „Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale”.

Potrivit Gartner, platformele bancare digitale (PBD) „pun bazele fundației pentru acele bănci care doresc să se transforme în afaceri digitale. Două abordări diferite ale acestui proces de transformare au început să apară pentru șefii departamentelor de informații.”

După identificarea unor schimbări importante în implementarea platformelor bancare digitale în ultimele nouă luni, Gartner subliniază următoarele abordări ale căror diferențe rezultă din diferitele obiective pe care băncile le au cu privire la transformarea digitală: “Tipul X. Această abordare a transformării, prin implementarea platformelor bancare digitale, are un grad mai ridicat de concentrare asupra permiterii băncii – sau instituțiilor nebancare – să devină modele de afaceri digitale. Aceasta permite inovarea afacerilor prin conectarea unei platforme deschise la ecosistemele și platformele de afaceri interne și externe… Tipul Y. Această abordare a transformării, prin implementarea PBD este concentrate mai mult pe optimizarea afacerii decât pe transformarea digitală.… Ofertele vânzătorului în ambele segmente permit băncilor să realizeze transformarea, dar în diferite moduri.” (Gartner, Ghidul de piață pentru platforme bancare digitale, Stessa Cohen, Moutusi Sau, 27 august 2018).

Platforma bancară Digital Edge

Asseco South Eastern Europe, listată ca Vânzător-reprezentant vânzări de Gartner în domeniul platformelor bancare digitale, oferă o platformă bancară digital unificată deschisă – Digital Edge, care aduce noi posibilități în domeniul bancar, datorită setului său cuprinzător de aplicații digitale și capacități de implicare digital ample, toate susținute și conectate la un hub.

Hub-ul furnizează toate punctele de integrare ca un set API bazat pe REST (standardizat conform BIAN), care pot susține toate cerințele PSD2 și inițiativele bancare bazate pe API. Cu Digital Edge, băncile pot oferi experiențe inteligente și specific pentru clienți, care decurg fără implicații între canale, și care combină de asemenea simplitatea aplicațiilor loc cu pasiunea și dedicarea reprezentanților clienților lor.

“Cu o experiență dovedită în dezvoltarea și implementarea soluțiilor bancare digitale și a soluțiilor bancare principale de mai bine de 15 ani, Asseco SEE a susținut clienții cu o înțelegere profundă a sectorului bancar și a transformării digitale prin care au trecut operațiunile bancare. Oferim nu doar soluții și servicii, dar și orientări și asistență cu privire la procesul de transformare digitală”, a spus Piotr Jelenski, Director Executiv al Grupului Asseco South Eastern.

“Credem că faptul de a fi numiți de Garner drept Vânzător-Reprezentant vânzări al unei platforme bancare digitale întărește valoarea ofertei noastre pentru clienți și vine ca o altă confirmare a eforturilor noastre continue de a aduce soluții bancare digitale de calitate pe piață.”

Pentru mai multe informații cu privire la platforma Digital Edge și modul de programare a unei operațiuni demonstrative, vă rugăm să accesați Digital Edge.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank acorda agricultorilor un avans de 85% din valoarea adeverintei APIA

Patria Bank semnează un nou acord cu Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) pentru schemele de sprijin implementate de APIA în Campania 2019 (Schema de plată unică pe suprafața – SAPS și Măsuri delegate din Programul Național de dezvoltare detalii

Tot mai multi clienti CEC Bank folosesc statiile de plata SelfPay

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Parteneriatul a detalii

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un detalii

Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba detalii

Ultimele Comentarii