BANCI | Stirea Zilei

Cum face BCR educatie financiara cu clientii: le blocheaza cardurile fara sa-i anunte

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-08-14 20:44

Angajatii BCR s-au erijat in profesori care pretind ca fac educatie financiara cu clientii, insa chiar ei ar trebui sa treaca mai intai pe la scoala pentru a invata cum sa intretina o relatie corecta si de bun simt cu cei care au conturi deschise la aceasta banca.

De exemplu, un client al BCR ne-a reclamat faptul ca banca i-a blocat cardul fara sa-l anunte, punandu-l astfel intr-o situatie dificila si jenanta in acelasi timp, atunci cand la magazin nu a stiut din ce motive nu mai poate plati cu cardul.

Dupa mai multe incercari nereusite de a achita cumparaturile cu cardul BCR, clientul s-a lasat pagubas si a sunat la banca pentru a afla care este problema. Dupa minute bune de asteptare la telefon, i s-a spus ca i-a fost blocat cardul intrucat nu avea datele personale actualizate.

“Inca de acum o luna am anuntat clientii sa vina la unitatile BCR pentru a-si actualiza datele personale”, i-a reprosat reprezentantul bancii.

“Bine, dar eu sunt concediu, cum as putea sa merg atunci cand vrea banca sa-mi actualizez datele. In plus, putea fi facuta actualizarea si online sau la telefon, doar suntem totusi in epoca digitala, nu?!”

Afland asta, reprezentanta bancii a incercat o solutie de rezolvare a problemei: “Asteptati putin sa iau legatura cu consiliera dumneavoastra de cont, pentru a gasi o solutie”.

Cu aceasta ocazie, clientul BCR a descoperit ca are si un bancher dedicat. Atat de dedicat, incat nu a catadicsit sa-l sune sau sa-i dea un mesaj pentru a-l anunta ca-i blocheaza cardul!

Fireste ca bancherul BCR dedicat nu a fost gasit la telefon, asa incat clientului BCR i s-a spus sa revina a doua zi de dimineata, pentru a-si rezolva problema.

Talcul acestei intamplari nu poate fi decat un singura: bancherii de la BCR ar face mai bine sa ia lectii de educatie financiara de la clienti, pentru ca astfel relatia banca-client ar avea mult mai mult de castigat decat prin organizarea unor programe pompoase de educatie financiara, cu care bancile se mai si lauda in reclame, dar din care putina lume are putin de invatat.

Singurul program de educatie pe care ar trebui sa-l faca bancile e acela de a-si imbunatati serviciile si comunicarea cu clientii. De exemplu, BCR ar face mai bine sa investeasca banii cheltuiti pe reclamele de educatie financiara intr-un sistem de call center modern, digital, online, cu roboti si alte sisteme moderne, astfel incat clientii lor sa nu mai astepte zeci de minute la telefon pentru a afla o simpla informatie, precum cauza pentru care nu functioneaza cardul.

O alta investitie esentiala a BCR ar trebui sa fie in relatia cu clientii. Este inacceptabil, incorect si probabil si ilegal sa blochezi cardul unui client inainte de a-l anunta, oricare ar fi motivul.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce reclamatii au clientii bancilor si IFN-urilor

Cele mai multe reclamatii la adresa bancilor si IFN-urilor primite pe site-urile Reclamatiibanci.ro, Bancherul.ro si Ghiseulbancar.ro in saptamana 4-10 octombrie s-au referit la probleme in utilizarea aplicatiilor de mobile banking, raportarea restantelor la Biroul de Credit si detalii

BNR urca dobanda la 1,5%, contrar asteptarilor

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a majorat dobanda de politica monetara cu un sfert de punct, se la 1,25% la 1,50%, contrar asteptarilor analistilor, care anticipau mentinerea ratei de referinta.
Economistul BCR, Ciprian Dascalu, considera ca BNR va amana in sedinta de astazi noul ciclu de crestere a dobanzii de referinta, din cauza recrudescentei epidemiei coronavirusului, valul patru fiind mai grav decat cele mai pesimiste asteptari. Comunicatul BNR: Hotărârile CA al BNR pe probleme de politică monetară
05.10.2021 "Consiliul de administraţie al Băncii Naţionale a României, întrunit în ședința de astăzi, 5 octombrie 2021, a hotărât următoarele: - majorarea ratei detalii

Executarile silite pot fi negociate cu banca in cadrul CSALB

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) anunta ca exista banci care accepta o intelegere amiabila si cu clientii ajunsi in faza de executare silita, din cauza neplatii ratelor la credite. Bancile pot conveni cu clientii angajamente de plată, detalii

Raiffeisen Bank, amendata de ANPC pentru ca nu a respectat un ordin de despagubire a clientilor cu dobanzi majorate la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • Scam Watch

    Pe baza experienței, cred că majoritatea escrocheriilor de întâlniri încep destul de ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii