BANCI | Profil

Clientii firme ai Bancii Transilvania au o alternativa la call-center: un chatbot prin Facebook Messenger si Skype

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-08-06 18:30

Banca Transilvania s-a gandit sa scurteze timpul de asteptare la call center al clientilor firme care au nevoie de informatii utile si a lansat un nou canal de comunicare, prin Facebook Messenger si Skype, un chatbot denumit Robotul Raul, o premiera pe piata bancara romaneasca.

In urma cu an an, banca lansa primul chatbot, Robotul Livia, destinat persoanelor fizice, in premiera pe piata bancara romaneasca.

De atunci, nicio alta banca din Romania nu a lansat un serviciu asemanator, desi banci mari, precum BCR, BRD sau ING se confrunta cu multe reclamatii privind timpul indelungat de asteptare la call-center. 

Banca Transilvania lansează pentru antreprenori
un nou canal de comunicare: Robotul Raul (comunicat de presa)

Clienții micro-companii, IMM şi Corporate ai Băncii Transilvania au la dispoziție, începând de azi, un nou mod de a interacționa online cu banca, prin Robotul Raul.

Aceştia pot afla non-stop, prin Facebook Messenger şi Skype, informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Banca Transilvania facilitează astfel accesul clienților la informații în timp real.

Banca Transilvania are 250.000 de clienți companii, iar o treime dintre firmele înființate în anul 2017 au ales să colaboreze cu Banca Transilvania.

Robotul Raul oferă antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul şi soldul contului curent în lei sau în alte valute; sumele de plată aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR, respectiv informații despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT şi extraopțiunile acestuia.

Confidențialitatea informațiilor este asigurată de cele două coduri care trebuie specificate de clienți la începutul conversației cu Robotul Raul, şi anume codul unic de
identificare şi cel primit prin telefon.

Robotul Raul comunică online astfel:

 Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start → Înregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon
→ adresarea întrebării în scris;

 Prin Skype: Adăugare în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris.

Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienții persoane fizice.

În medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienților băncii şi ai companiei BT Direct.

Ambele lansări reprezintă premiere în comunicarea băncilor din România şi sunt un pas înainte pentru oferirea unor experiențe pozitive clienților.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Tot mai multi clienti CEC Bank folosesc statiile de plata SelfPay

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Parteneriatul a detalii

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un detalii

Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba detalii

Provident si AURSF incheie un parteneriat pentru educatie financiara

Provident Financial România şi Asociația Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF), una dintre cele mai active ONG-uri pentru protecția consumatorilor din România, au anunțat astăzi semnarea unui parteneriat menit să îmbunătățească accesul la detalii

Ultimele Comentarii