BANCI | Profil

Clientii BRD reclama probleme la utilizarea myBRD Net si myBRD Mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-07-29 21:20

Mai multi clienti ai BRD au reclamat, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina Google Play, de unde se descarca aplicatia myBRD Mobile, ca au avut probleme in utilizarea acesteia, dupa ultima actualizare de la inceputul lunii iulie.

“Nu mai pot intra pe aplicatia mybrd mobile, am reinstalat si tot asa. Intru pe aplicatie, imi apare mybrd mobile si imediat dispare tot. Nu apuc sa introduc parola nimic”, s-a plans un client al BRD, pe site-ul Reclamatiibanci.ro. (vezi aici detalii)

Responsabilul cu comunicarea al BRD nu a raspuns la intrebarea Bancherul.ro daca myBRD Mobile a avut probleme de functionare.

Pe site-ul Google Play in ultima perioada au fost postate mai multe plangeri ale clientilor BRD referitoare la problemele in utilizarea aplicatiei, dupa ultima actualizare:

“De la ultimul update aplicatia nu mai functioneaza... Incerc sa ma "loghez" si nu se intampla nimic.”

“Ce a mai proasta aplicatie de internet banking. Am resetat telefonul, imi cere tot felul de coduri nu m-am mai putut reconecta. Iar cand eram conectat nu am reusit in veci sa fac plati catre alte conturi in alte banci tot felul de erori.”

“NU MA MAI POT LOGAA " communication error! Reload data. " Poate rezolvati, zic si eu.”

“Ce se întâmplă de nu pot sa intru in cont? Nu imi da voie sa bag parola si daca suni nu ți se raspunde la telefon.Nu se poate asa ceva.”

“Cea mai proasta aplicatie.. prost optimizata, erori.. etc. Ma loghez de 10 ori pe zi.. de 8 ori imi cere pin si altadata amprenta.. de ce nu cere amprenta mereu asa cum am setat aplicatie... praf.. la fel si banca. O rusine.. stiti numai sa luati comision mare in orice.. am serviciu gratuit dar vad mereu ca imi dispar bani.”

“Da mereu rateuri, din senin nu mai merge aplicația, nu mai ia pinul. Am sunat la call center și degeaba, cea mai buna soluție a lor a fost sa fiu sigura ca am internetul pornit (?!?!). În ultimele luni am mers de vreo 3 ori la banca. Mie îmi e extrem de utila aplicația dar m-aș lipsi de bug-urile astea care nu se corectează deloc. “

“Vreau sa mi activez MyBRD și scrie acolo " acest proces durează aproximativ un minut" , pe naiba că nu primesc nimic și stau de 10 minute. Mișto aplicația ce sa zic.”

Recent, clientii BRD au reclamat si ca nu-si pot accesa contul online prin site-ul mybrdnet.ro, de pe telefoanele mobile.

BRD a recunoscut ca site-ul are o eroare, in sensul ca nu apare fereastra cu parole dupa ce introduci codul de utilizator, insa a promis ca problema va fi rezolvata. (vezi aici detalii)

Problema nu a fost rezolvata nici pana acum, dupa o luna de la sesizarea ei de catre clienti.

Comentarii

Ilie
Plăti prin mobilpay
Nu trimite codul prin sms pentru a face plata prin mobilpay

Iuliu
My brdmobil net
Nu ma pot conecta la aplicatie.deci nu pot folosi acest serviciu .nu pot transfera bani .sun la banca si ma mint cu nerusinare ca totul e ok.este cea mai proasta aplicatie si cei mai nepoliticosi oameni.as vrea sa i reclam undeva dar sa se intample si ceva.

Cretu paul daniel
Nu mai stiu codul de resetare token
Am nevoie de ajutor

Vasile Coman - Bancherul.ro
probleme myBRD
Daca aveti probleme cu aplicatia myBRD, trebuie sa sunati la call centerul BRD, la tel 021 302 61 61. Daca nu reusiti sa luati legatura cu banca, reveniti la mine sa va ajut eu. Vasile Coman 0723292899

ani
myBRD
Nu poti sa intri in cont nici de pe mobil, nici de pe PC. Este cu adevarat cea mai proasta aplicatie cu care am avut de a face. Nu inteleg cum o banca cu asa pretentii nu e capabila sa-si rezolve aceasta problema in anul 2019.

Vasile Coman - Bancherul.ro
probleme myBRD
De ce nu puteti intra in cont? Care este problema? Ce mesaj va apare? Sunati-ma la 0723292899, ca sa va ajut.

MIHAI iIOANA
Conectare my brdnet
Am inteles ca din septembrie nu mai pot sa ma conectez cu ID si parola , ca trebuie sa mi instalez mybrd mobile am fost la o sucursala BRD am primit un cod de activare , am stabilit un cod PIN, pot sa generez un cod OTP numai ca nu stiu ce sa introduc in my brd net ca sa ma loghez si cred ca am bagat de mai multe ori parola gresita si m au blocat Cum rezolv?

Aurel
Brd mobil
Conform explicațiilor date de BRD privind soluția TOKEN eu cred ăștia sunt vorbiți cu hackerii. Altfel nu se explică de ce ne îndeamnă să folosim o aplicație de tot râsul unde să stocăm toate datele de la conturi pe mobil, un aparat între altele mai ușor de hackuit sau de furat decât un pc.

Petre Ionel Oana
Mybrd mobil
Bună ziua din greșeală am șters aplicația mybrd mobil și acum îmi cere un cod de activare se poate sa fie trimis prin sms sau trebuie neapărat sa merg la banca mulțumesc

Braileanu Rahela
Cum dezactivez contul ?


Bodrog Stefan
Conectare BRD net
Accesarea contului online e imposibilă fără tone de nervi, mers repetat la bancă, fără smartphone, fără token generator (dispozitiv fizic). Mai mare căcat de aplicație făcută în ciuda consumatorului și pe banii lui, nu prea am mai întâlnit. Și da, băncile te scuipă în față cu zâmbetul pe buze. Visez la o lume fără paraziți.

Costica Ignea
Cum pot sa intru in contul meu acum dupa februarie
Astept indicatii

Costica Ignea
Cum pot sa intru in contul meu acum dupa februarie
Astept indicatii

Gherman Ana
.
Cum aflu ID activare? Codul l-am gasit in mesaje, insa ID-ul nu stiu cum sa il aflu. Multumesc!

Pancu Mihai
Rugăminte deblocare cont
Nu știu de ce sa blocat contul, va rog sa-l drblocati



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania implementeaza o solutie de inteligenta artificiala

QUALITANCE și IBM Global Business Services (GBS) au fost selectate de către Banca Transilvania să dezvolte o soluție integrată, unificată și scalabilă, bazată pe inteligență artificială, care oferă experiențe digitale unitare angajaților și clienților băncii. Noua soluție a detalii

Depozitele la TBI Bank, garantate in Bulgaria, au crescut cu 21%

TBI Bank, o banca inregistrata in Bulgaria, anunta "o creștere sustenabilă a depozitelor, depășind în mod substanțial media pieței. Portofoliul total a crescut cu peste 21%, ajungând la 376 milioane euro." Depozitele romanilor la TBI Bank sunt garantate de fondul de detalii

Rezultatele BRD in T1 2021: creditele noi au crescut semnificativ

BRD Groupe Société Générale si-a prezentat rezultatele financiare in primul trimestru (T1) din 2021, in care se arata ca a fost un inceput de an solid. Imprumuturile noi acordate persoanelor fizice au crescut semnificativ, iar creditarea companiilor a detalii

Grupul ING obtine un profit de un miliard de euro in T1 2021

Rezultatul în T12021 înainte de impozitare este de 1.463 de milioane de euro; rentabilitatea capitalurilor rămâne puternică la 15,5%, conform unui comunicat al Grupului ING. Venitul net din dobânzi este în creștere comparativ cu T42020, susținut de detalii

 



 

Ultimele Comentarii