BANCI | Profil

Clientii BRD reclama probleme la utilizarea myBRD Net si myBRD Mobile

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-07-29 21:20

Mai multi clienti ai BRD au reclamat, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina Google Play, de unde se descarca aplicatia myBRD Mobile, ca au avut probleme in utilizarea acesteia, dupa ultima actualizare de la inceputul lunii iulie.

“Nu mai pot intra pe aplicatia mybrd mobile, am reinstalat si tot asa. Intru pe aplicatie, imi apare mybrd mobile si imediat dispare tot. Nu apuc sa introduc parola nimic”, s-a plans un client al BRD, pe site-ul Reclamatiibanci.ro. (vezi aici detalii)

Responsabilul cu comunicarea al BRD nu a raspuns la intrebarea Bancherul.ro daca myBRD Mobile a avut probleme de functionare.

Pe site-ul Google Play in ultima perioada au fost postate mai multe plangeri ale clientilor BRD referitoare la problemele in utilizarea aplicatiei, dupa ultima actualizare:

“De la ultimul update aplicatia nu mai functioneaza... Incerc sa ma "loghez" si nu se intampla nimic.”

“Ce a mai proasta aplicatie de internet banking. Am resetat telefonul, imi cere tot felul de coduri nu m-am mai putut reconecta. Iar cand eram conectat nu am reusit in veci sa fac plati catre alte conturi in alte banci tot felul de erori.”

“NU MA MAI POT LOGAA " communication error! Reload data. " Poate rezolvati, zic si eu.”

“Ce se întâmplă de nu pot sa intru in cont? Nu imi da voie sa bag parola si daca suni nu ți se raspunde la telefon.Nu se poate asa ceva.”

“Cea mai proasta aplicatie.. prost optimizata, erori.. etc. Ma loghez de 10 ori pe zi.. de 8 ori imi cere pin si altadata amprenta.. de ce nu cere amprenta mereu asa cum am setat aplicatie... praf.. la fel si banca. O rusine.. stiti numai sa luati comision mare in orice.. am serviciu gratuit dar vad mereu ca imi dispar bani.”

“Da mereu rateuri, din senin nu mai merge aplicația, nu mai ia pinul. Am sunat la call center și degeaba, cea mai buna soluție a lor a fost sa fiu sigura ca am internetul pornit (?!?!). În ultimele luni am mers de vreo 3 ori la banca. Mie îmi e extrem de utila aplicația dar m-aș lipsi de bug-urile astea care nu se corectează deloc. “

“Vreau sa mi activez MyBRD și scrie acolo " acest proces durează aproximativ un minut" , pe naiba că nu primesc nimic și stau de 10 minute. Mișto aplicația ce sa zic.”

Recent, clientii BRD au reclamat si ca nu-si pot accesa contul online prin site-ul mybrdnet.ro, de pe telefoanele mobile.

BRD a recunoscut ca site-ul are o eroare, in sensul ca nu apare fereastra cu parole dupa ce introduci codul de utilizator, insa a promis ca problema va fi rezolvata. (vezi aici detalii)

Problema nu a fost rezolvata nici pana acum, dupa o luna de la sesizarea ei de catre clienti.

Comentarii

Ilie
Plăti prin mobilpay
Nu trimite codul prin sms pentru a face plata prin mobilpay

Iuliu
My brdmobil net
Nu ma pot conecta la aplicatie.deci nu pot folosi acest serviciu .nu pot transfera bani .sun la banca si ma mint cu nerusinare ca totul e ok.este cea mai proasta aplicatie si cei mai nepoliticosi oameni.as vrea sa i reclam undeva dar sa se intample si ceva.

Cretu paul daniel
Nu mai stiu codul de resetare token
Am nevoie de ajutor

Vasile Coman - Bancherul.ro
probleme myBRD
Daca aveti probleme cu aplicatia myBRD, trebuie sa sunati la call centerul BRD, la tel 021 302 61 61. Daca nu reusiti sa luati legatura cu banca, reveniti la mine sa va ajut eu. Vasile Coman 0723292899



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Tot mai multi clienti CEC Bank folosesc statiile de plata SelfPay

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Parteneriatul a detalii

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un detalii

Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba detalii

Provident si AURSF incheie un parteneriat pentru educatie financiara

Provident Financial România şi Asociația Utilizatorilor Români de Servicii Financiare (AURSF), una dintre cele mai active ONG-uri pentru protecția consumatorilor din România, au anunțat astăzi semnarea unui parteneriat menit să îmbunătățească accesul la detalii

Ultimele Comentarii