BANCI | Stirea Zilei

Saptamana de cosmar pentru trei mari banci si MasterCard, ale caror aplicatii de online banking si de plati cu carduri au avut probleme de functionare (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-07-15 21:32

Saptamana trecuta a inceput prost pentru trei mari banci romanesti, BRD, Unicredit si ING, ale caror aplicatii de online banking au fost indisponibile pentru clientii acestora aproape toata ziua, in cazul ING, si chiar mai mult in cazul Unicredit, si s-a incheiat rau si pentru MasterCard, al carei sistem de plati nu a functionat cateva ore in seara zilei de joi.

In cazul BRD, problema cu accesul la platforma de internet banking (mybrdnet.ro) de pe unele telefoane mobile inca nu s-a rezolvat, banca rereusind, timp de o saptamana, sa repare o eroare la introducerea parolei.

Cea mai grava problema s-a inregistrat, se pare, in cazul Unicredit, ai carei clienti s-au plans ca platforma de internet banking si aplicatia de mobile banking nu au functionat zile in sir, de vineri pana marti.

Banca nu a raspuns la intrebarile Bancherul.ro cu privire la ceea ce s-a intamplat si care este situatia in prezent. Dupa cateva zile, Unicredit a respins aceste informatii, sustinand ca aplicatiile de online banking au fost indisponibile doar pentru cateva minute, in 6 iulie. (vezi aici detalii)

Aplicatia Home Bank a ING dat si ea rateuri toata ziua de luni, clientii bancii devenind foarte suparati si multi au amenintat ca vor schimba banca, fiind satui de nenumaratele probleme ale aplicatiei din ultimii aproape doi ani, dupa ce in septembrie 2016 intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)

Problema Home Bank a aparut dupa ce in ziua precedenta ING a introdus, pentru o scurta perioada, optiunea de plati contactless prin functia NFC a telefoanelor cu Android, retrasa ulterior din aplicatie. ING a negat insa ca asta ar fi fost cauza problemelor de functionare ale Home Bank. (vezi aici detalii)

Cu toate acestea, ING inca nu a lansat nici pana acum optiunea de plati cu telefonul mobil, asteptata de clienti inca de la inceputul anului, dupa ce Banca Transilvania i-a luat-o in fata, cu aplicatia BT Pay.

BRD s-a confruntat de asemenea cu reclamatii de la multi clienti care nu au mai reusit sa se logheze in platforma de internet banking mybrdnet.ro de pe telefoanele mobile, intrucat nu le-a mai aparut fereastra de selectare a parolei, problema nefiind semnalata in cazul aplicatiei de mobile banking mybrd mobile, care trebuie instalata pe telefoanele mobile.

BRD nu a rezolvat nici in prezent aceasta problema si nici nu a semnalat-o clientilor. (vezi aici detalii)

Clientii bancilor romanesti au avut probleme si joi seara, cand detinatorii de carduri MasteCard nu le-au putut folosi la bancomate, pe net sau la POS-uri din cauza unei defectiuni a sistemului de plati MasterCard la nivel mondial.

MasterCard nu a anuntat aceasta problema, reactionand abia a doua zi. (vezi aici detalii)

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce reclamatii au clientii bancilor si IFN-urilor

Cele mai multe reclamatii la adresa bancilor si IFN-urilor primite pe site-urile Reclamatiibanci.ro, Bancherul.ro si Ghiseulbancar.ro in saptamana 4-10 octombrie s-au referit la probleme in utilizarea aplicatiilor de mobile banking, raportarea restantelor la Biroul de Credit si detalii

BNR urca dobanda la 1,5%, contrar asteptarilor

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a majorat dobanda de politica monetara cu un sfert de punct, se la 1,25% la 1,50%, contrar asteptarilor analistilor, care anticipau mentinerea ratei de referinta.
Economistul BCR, Ciprian Dascalu, considera ca BNR va amana in sedinta de astazi noul ciclu de crestere a dobanzii de referinta, din cauza recrudescentei epidemiei coronavirusului, valul patru fiind mai grav decat cele mai pesimiste asteptari. Comunicatul BNR: Hotărârile CA al BNR pe probleme de politică monetară
05.10.2021 "Consiliul de administraţie al Băncii Naţionale a României, întrunit în ședința de astăzi, 5 octombrie 2021, a hotărât următoarele: - majorarea ratei detalii

Executarile silite pot fi negociate cu banca in cadrul CSALB

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) anunta ca exista banci care accepta o intelegere amiabila si cu clientii ajunsi in faza de executare silita, din cauza neplatii ratelor la credite. Bancile pot conveni cu clientii angajamente de plată, detalii

Raiffeisen Bank, amendata de ANPC pentru ca nu a respectat un ordin de despagubire a clientilor cu dobanzi majorate la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • Scam Watch

    Pe baza experienței, cred că majoritatea escrocheriilor de întâlniri încep destul de ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii