BANCI | Stirea Zilei

Se poate si mai rau decat la ING: clientii Unicredit n-au putut folosi aplicatiile de internet/mobile banking timp de patru zile la rand! (actualizat)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-07-12 23:51

Clientii ING care s-au saturat in ultimul timp de erorile aparute in aplicatia de internet/mobile banking Home Bank, ultima data luni, cand intreaga zi serviciul a fost indisponibil, se pot consola ca la alte banci se poate si mai rau: aplicatia similara a Unicredit nu a functionat timp de patru zile, de vineri pana marti, conform postarilor clientilor bancii pe pagina sa Facebook. (vezi foto la finalul articolului)

Si asta dupa ce aplicatia Unicredit a avut probleme de functionare in alte doua zile din saptamanile precedente, in 29 iunie si in 4 iulie, conform plangerilor clientilor si anunturilor bancii postate pe pagina Facebook.

Unicredit a respins aceste informatii, sustinand ca aplicatiile de online banking au fost indisponibile doar pentru cateva minute, in 6 iulie. (vezi actualizarea de la finalul articolului)

Mai intai, Unicredit a anuntat in 29 iunie, intr-un mesaj pe Facebook, ca are probleme cu serviciile online: “Aplicatiile Internet Banking si Mobile Banking nu pot fi accesate momentan. Aceasta situatie este tratata cu maxima prioritate, pentru a fi solutionata in cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplacerile provocate. Va multumim pentru intelegere!”.

Banca a revenit in aceeasi zi pentru a anunta ca “problemele tehnice au fost remediate, iar aplicaţiile de Online şi Mobile Banking funcţionează normal.”

Urmatorul anunt de acelasi gen a venit destul de repede, dupa doar cinci zile, adica miercuri, 4 iulie: “În acest moment, aplicațiile noastre Mobile Banking și Online Banking sunt indisponibile. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situație și vă asigurăm că depunem toate eforturile în vederea restabilirii funcționării sistemului la parametri normali.”

Banca a revenit ulterior, in aceeasi zi, precizand ca aplicatiile au redevenit functionale.

Clientii bancii au reclamat insa si in ziua urmatoare ca nu-si pot accesa contul online: “In banca functioneaza sistemul? Ca si acolo e veșnic indisponibil...“

“Ne cerem scuze pentru inconvenientele cauzate. In acest moment, aplicatiile functioneaza in parametri normali. Multumim pentru intelegere!”, a raspuns Unicredit.

“In acest moment aplicatia mobile banking nu functioneaza normal”, a replicat un client, care a adaugat: “sunteti de toata jena...se intampla din ce in ce mai des sa nu putem dispune de banii nostrii! de luna viitoare firma la care lucrez va rezilia contractul cu UniCredit.”

“Nici acum nu funcționează!! am sunat acum 2 ore in centrala..au spus ca se va remedia. Nimic! Poate merg la ATM sa scot banii si surpriza!! nu se poate!! ca de...avem aplicatie ca sa scoatem banii sa platim cash.”

Banca a replicat ca “aplicatiile functioneaza in parametri normali.”

Clientii au contrazis insa banca, venind si cu dovezi: mesaje primite de la banca in aplicatie si screeshot-uri cu eroarea din aplicatie.

Astfel, un client Unicredit a postat o fotografie cu un mesaj primit de la banca vineri, 6 iulie, in care era anuntat ca aplicatia nu functioneaza. Iar altcineva a postat o fotografie cu eroarea din aplicatie (vezi foto), cu comentariul: “Aplicația funcționează, noi suntem proști, nu-i așa?”

Unicredit a fost nevoita, in final, sa recunoasca: “Intr-adevar aplicatia a fost indisponibila pentru o perioada scurta de timp. Aceasta functioneaza acum in parametri normali.”

Numai ca problemele au continuat si in urmatoarele zile, conform marturiilor clientilor:

“Inca nu functioneaza, este ora 16.00...fiind vineri vom fi anuntati candid ca nu mai este program cu publicul si ne vedem luni.” Unicredit a replicat: “Te asiguram ca aplicatia functioneza in parametri normali.”

“Este duminica ora 11.43 si inca nu functioneaza aplicatia.” Replica Unicredit a fost aceeasi: Aplicatiile functioneaza in parametri normali. 

“Luni ora 11.32 aplicatiile TOT NU FUNCTIONEAZA!!!!
Nu pot sa cred ca de vineri nu ati reusit sa rezolvati acesta problema.....
Oare acel departament IT a plecat frumos acasa FARA sa rezolve acesta probelma?????
Sau este ceva mult mai grav si de nvineri continuu lucreza fra sa ii dea de cap.
Va solicit FERM o explicatie asumata.”

De data aceasta Unicredit i-a raspus in privat clientului, probabil cerandu-i scuze pentru faptul ca nu a putut utiliza aplicatia.

Alt client al Unicredit a reclamat, la randul lui, ca nici luni, 9 iulie, aplicatia nu a functionat: “Cu regret va informez ca nici acum (09.07, ora 21:30) nu functioneaza, cel putin in cazul meu. Am scris un mail azi in jurul pranzului, am incercat sa sun la call center (foarte ocupat, oare de ce ? - la fel a fost si vineri cand nu functiona aplicatia). In fine, aveti mesaj privat cu datele mele. Multumesc!”

Unicredit nu a mai negat ca aplicatia are probleme: “Iti multumim pentru detaliile oferite. Colegii nostri urmeaza sa verifice situatia. Iti multumim pentru intelegere!”

“De vineri pana azi marti nu a fucntionat. Ar fi fost de apreiat o comunicare mai stransa dar globala cu clientii”, a reprosat un client.

“Multumim pentru feedback, Radu. Ne straduim continuu sa imbunatatim serviciile si produsele pe care le oferim clientilor nostri”, a raspuns Unicredit.

Am cerut precizari cu privire la aceste probleme de la responsabilii cu relatia cu presa ai Unicredit, dar n-am primit niciun raspuns.

ACTUALIZARE

In 16 iulie am primit urmatoarea precizare de la Unicredit:

"Informatia si afirmatiile conform carora aplicatiile de online banking/mobile banking ale UniCredit Bank nu ar fi functionat de vineri, 6 iulie a.c. si pana marti, 10 iulie a.c. sunt neconforme cu realitatea; in perioada mentionata aplicatiile de online banking si mobile banking au fost indisponibile doar un foarte scurt interval de timp in data de 06.07.2018 (respectiv in intervalul 12:50 – 13:15) iar sistemul de carduri al UniCredit Bank a functionat fara intreruperi sau disfunctionalitati."

Comentarii

Stire bomba
Tribunal adevarat
https://psnews.ro/victorie-istorica-in-justitie-pentru-debitorii-in-chf-8-banci-ingenuncheate-221607/



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Indicatorii sistemului bancar la finalul anului 2019: activele si-au dublat ritmul de crestere, profitul scade

Sistemul bancar a reusit in 2019 sa-si majoreze activele cu un ritm de doua ori mai mare decat in anul precedent, precum si in raport cu cresterea PIB-ului, in ciuda mediului legislativ impredictibil si ostil, determinat de impunerea unei taxe pe active si mai multe proiecte de lege pentru detalii

Profitul sistemului bancar a ramas stabil in 2019, la 6,3 miliarde lei; activele bancare au crescut de doua ori mai mult decat PIB-ul

Sistemul bancar romanesc, format din 33 de banci (dintre care sapte sucursale de banci straine) plus o cooperativa de credit, a obtinut in 2019 un profit net de 6,3 miliarde lei, cu doar 7%, echivalentul a 500 milioane lei, sub nivelul din anul anterior, cand s-a ridicat la aproape 6,9 miliarde detalii

Programul Prima Casa 2020 a fost lansat: care sunt dobanzile si conditiile in care 10 banci acorda astfel de credite pentru prima locuinta

Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) anunta lansarea programului Prima Casa 2020, ceea ce inseamna ca bancile pot trimite la fond dosarele de creditare ale clientilor, in vederea aprobarii garantiilor si apoi a contractelor de credit pentru cumpararea sau detalii

Dublarea platilor la POS-urile Raiffeisen a afectat doar cardurile Visa, nu si cele Mastercard: detalii despre incident (corectat si actualizat)

Doar cardurile Visa, nu si cele MasterCard, utilizate la POS-urile Raiffeisen pentru plata cumparaturilor in magazine, in data de 30 ianuarie 2020, au fost implicate in incidentul care a cauzat dublarea tranzactiilor, ceea ce inseamna ca utilizatorilor de carduri Visa emise de bancile romanesti detalii

Ultimele Comentarii