TEHNOLOGII BANCARE - FinTech | Educatie financiara

Garanti Bank a lansat noua versiune a platformei de internet banking Garanti Online

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Garanti Bank
2018-06-13 08:32

Ioana Savu este Sales Channels Management Director în cadrul Garanti Bank Romania S.A.

Anul 2018 marchează cea de-a douăzecea aniversare a Garanti Bank pe piața din România, ocazie cu care banca oferă clienților săi o serie nouă de produse și servicii, care să le facă interacțiunea cu banca mai placută și mai ușoară. 

Noul Garanti Online oferă o interfață intuitivă, un meniu mai ușor de folosit și, totodată, simplifică pașii pe care un utilizator trebuie să îi parcurgă pentru operațiunile efectuate. Toate meniurile au un design uniform, optimizat, aducând în prim-plan un spirit al bankingului modern, orientat către sfera digitală.

Noua platformă este adaptată oricărui device (desktop, tableta sau telefon) și prezintă o serie de noi funcționalități.

Pagina de Start îi oferă utilizatorului posibilitatea de a-și defini cele mai frecvente operațiuni în secțiunea “Operațiunile mele rapide”, având astfel acces printr-un singur click către cele mai folosite operațiuni.

Informații cu privire la cele mai bune oferte ale momentului sunt disponibile în secțiunea “În lumina reflectoarelor”, majoritatea ofertelor putând fi accesate direct din platformă.

În plus, clientul este asistat pe durata întregii sale sesiuni prin intermediul unei ferestre de ”Întrebări frecvente”, iar la finalul fiecarei operațiuni îi sunt sugerate o serie de noi tranzacții conexe cu cea pe care tocmai a finalizat-o, tranzacții pe care le poate face printr-un singur click în secțiunea “Ce ai vrea să faci în continuare?”

De asemenea, efectuarea oricarui tip de plăți este mult mai facilă acum. Există un punct unic de inițiere a oricărui tip de plată, în lei sau în valută, între conturile proprii sau către orice altă bancă. Utilizatorul trebuie să aleagă doar contul din care vrea sa facă plată, după care platforma Garanti Online îl ghidează către oferirea celorlate tipuri de informații necesare.

Schimbările aduse platformei Garanti Online au ca scop principal personalizarea experienței utilizatorilor și, totodată, simplificarea utilizării acesteia. De acum, internet bankingul de la Garanti Bank e atât de simplu, încât oricine îl poate folosi cu ușurință. Platforma este deja disponibilă pentru toți clienții persoane fizice ai Garanti Bank, iar in scurt timp utilizatorii internet bankingului destinat companiilor se vor putea bucura și ei de o nouă experiență în mediul online.

Banca își dorește ca, prin intermediul schimbărilor aduse platformei de internet banking, să își mărească portofoliul de clienți Garanti Online, crescând în același timp și gradul de fidelizare al utilizatorilor existenți. Pe parcursul acestui an, clienții vor beneficia de functionalitati și noi servicii disponibile prin intermediul Garanti Online. Totodată, banca le va pune la dispoziție o metodă alternativă de logare.

Comentarii

Cosmin
Nimic nou... poate o versiune mai veche vreti sa spuneti!
Noua interfata reprezinta de fapt doar o modificare de vizualizare a paginii. Nici decum ceva nou. In loc sa aduca ceva nou ea elimina inclusiv functionalitati vechi. Imposibilitatea de a deschide extrasul de cont ramane inca principalul atu al lucrului prost facut. Testarea lasa muuuult de dorit. Sper eu la securitate sa nu stati la fel de prost. Pt a da exemple citez aici mesajul din aplicatie: "Extrasul pentru tranzactia selectata nu poate fi vizualizat utilizand acest meniu. Va rugam sa utilizati submeniul Extras de Cont din meniul Conturi." Desigur ca orice lucru Romanesc bine facut nu exista submeniul... E ca si cum ti-ar spune mergi la ghiseul 5 iar banca are 4 ghisee....



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Ferratum nu vrea sa-mi rescadenteze sau sa-mi restructureze creditul. Ce pot sa fac ca sa nu ma raporteze la Biroul de Credit?

"Buna ziua,
Am luat un imprumut de 1000 de lei de la Ferratum, online luna trecuta cu scadenta in 25 iulie, cu 0% dobanda. Problema e ca am avut niste cheltuieli si nu pot da banii inapoi pana in 25. Am citit pe site-ul dvs. ca pot cere o detalii

BRD mi-a blocat conturile fara sa ma anunte. E legal?

"Buna ziua,
BRD mi-a blocat conturile deoarece nu mi-am actualizat datele personale, am primit o notificare ca isi rezerva dreptul sa blocheze conturile acum 1 an, dar de atunci nimic, acum cineva a incercat sa faca o plata si i-au spus ca am conturile blocate detalii

Educatie financiara scazuta la nivel inalt

Guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR) a fost intrebat de jurnalista de la Bloomberg, agentia de presa internationala specializata in finante si economie, de ce banca nationala si-a majorat de sase ori profitul din operatiunile de politica monetara. De fapt, BNR a inregistrat pierderi din respectivele operatiuni, pentru ca a atras mai multe depozite de la banci, pentru care a platit dobanzi, decat credite furnizate bancilor. Insa nu operatiunile de politica monetara sunt cele care aduc profitul unei banci centrale, ci administrarea principalului sau activ, rezervele detalii

Cum pot sa inchid un card Cetelem? La telefon nu raspunde nimeni!

"Imposibil sa închid cardul Cetelem dupa o săptămână in care incerc sa sun la toate numerele afisate, am trimis si email si totuși nimic. Serviciul clienți este inexistent", se plange o cititoare. Raspuns Reclamatiibanci.ro Stimata detalii

Ultimele Comentarii