BANCI | Stirea Zilei

BRD a pierdut 10.000 de clienti in primele trei luni din acest an

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-05-22 23:45

BRD, subsidara bancii franceze Groupe Societe Generale, a pierdut 10.000 de clienti in primul trimestru din acest an, ceea ce inseamna ca zilnic peste 100 de clienti si-au inchis conturile la aceasta banca.

BRD a raportat un numar total de 2,317 milioane de clienti activi la finalul lunii martie 2018, in scadere de la 2,327 milioane cati avea la sfarsitul lui 2017. Conform definitiei BRD, „clientii activi sunt clienti detinatori a cel putin unui produs bancar de tipul: cont curent, card activ, depozit, cont de economii.”)

Numarul clientilor tip retail (persoane fizice si firme mici) s-a redus cu 9.000 la 2,297 milioane, in timp ce numarul firmelor mari a scazut cu 1.000, la aproximativ 20.000.

Numarul clientilor persoane fizice a scazut la finalul lunii martie la 2,18 milioane, in timp ce numarul clientilor din randurile firmelor mici a ajuns la 116.000.

Fata de aceeasi luna a anului precedent, martie 2017, BRD spune ca are mai multi clienti: cu 33.000 mai multi in cazul persoanelor fizice si cu 4.000 in plus la firmele mici.

Numarul total al clientilor BRD a fost in crestere in ultimii ani (vezi graficul), singura scadere inregistrandu-se in primul trimestru al anului trecut, insa atunci pierderea a fost de doar 4.000 de clienti.

Reducerea numarului de clienti BRD are loc in contextul stagnarii volumului de depozite, la 44,4 miliarde lei, precum si a creditelor nete, care s-au cifrat la 29,1 miliarde lei la finalul primului trimestru din acest an, cu doar 0,3%, echivalentul a 100 milioane lei, peste nivelul de la finalul anului trecut.

De asemenea, scaderea numarului de clienti BRD apare pe fondul ajustarii continue a retelei de unitati a BRD: banca a inchis inca sapte unitati in primele trei luni ale anului, numarul total al sucursalelor bancii ajungand la 753, de la 760 la finalul anului trecut. Pe parcursul ultimului an, BRD a inchis in total 57 de unitati.

Pe de alta parte, numarul clientilor BRD care detin contracte de internet si mobile banking a continuat sa creasca.

Astfel, numarul contractelor de mobile banking (MyBRD Mobile) a ajuns la 495.000 in martie 2018, cu 35.000 mai multe decat la finalul anului trecut.

Numarul contractelor de internet banking (MyBRD Net) a crescut mai putin, cu doar 11.000, ajungand la un total de 943.000 la finalul primului trimestru al acestui an.

Astfel ca 44% dintre clientii BRD detin si internet banking, iar 24% au si mobile banking.

Un client BRD are in medie 4,18 produse bancare, gradul de echipare fiind in crestere de la 4,16 produse la finalul lui 2017 si 4,09 produse in martie 2017.

BRD este una dintre cele mai scumpe banci pentru clienti persoane fizice din sistemul bancar, avand printre cele mai mari comisioane pentru conturi, online banking si operatiuni, conform statisticilor realizate de Bancherul.ro.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei



Ce reclamatii au clientii bancilor si IFN-urilor

Cele mai multe reclamatii la adresa bancilor si IFN-urilor primite pe site-urile Reclamatiibanci.ro, Bancherul.ro si Ghiseulbancar.ro in saptamana 4-10 octombrie s-au referit la probleme in utilizarea aplicatiilor de mobile banking, raportarea restantelor la Biroul de Credit si detalii

BNR urca dobanda la 1,5%, contrar asteptarilor

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a majorat dobanda de politica monetara cu un sfert de punct, se la 1,25% la 1,50%, contrar asteptarilor analistilor, care anticipau mentinerea ratei de referinta.
Economistul BCR, Ciprian Dascalu, considera ca BNR va amana in sedinta de astazi noul ciclu de crestere a dobanzii de referinta, din cauza recrudescentei epidemiei coronavirusului, valul patru fiind mai grav decat cele mai pesimiste asteptari. Comunicatul BNR: Hotărârile CA al BNR pe probleme de politică monetară
05.10.2021 "Consiliul de administraţie al Băncii Naţionale a României, întrunit în ședința de astăzi, 5 octombrie 2021, a hotărât următoarele: - majorarea ratei detalii

Executarile silite pot fi negociate cu banca in cadrul CSALB

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) anunta ca exista banci care accepta o intelegere amiabila si cu clientii ajunsi in faza de executare silita, din cauza neplatii ratelor la credite. Bancile pot conveni cu clientii angajamente de plată, detalii

Raiffeisen Bank, amendata de ANPC pentru ca nu a respectat un ordin de despagubire a clientilor cu dobanzi majorate la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – detalii

 



 

Ultimele Comentarii

  • Scam Watch

    Pe baza experienței, cred că majoritatea escrocheriilor de întâlniri încep destul de ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii

  • Către BRD

    Bună ziua, sunt client la dumneavoastră de mai mulți ani,având un credit,dar acum am avut ... detalii