ASIGURARI | Analiza

Asirom VIG are cele mai multe reclamatii

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2018-03-31 15:47

Asirom VIG este firma de asigurari din Romania cu cele mai multe reclamatii primite din partea clientilor, raportate la numarul daunelor, majoritatea plangerilor referindu-se la plata cu intarziere a dosarelor de daune pentru asigurarile RCA, conform statisticilor Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF).

Astfel, numarul total al reclamatiilor (petitiilor) la adresa Asirom (1.071) in 2017 a reprezentat 1,50% din numarul daunelor avizate, cel mai ridicat procent dintre firmele de asigurari.

Asirom este urmata de Euroins, cu 1,47%, si de City Insurance, cu 1,09%.

Asirom ocupa primul loc si la ponderea reclamatiilor finalizate in favoarea clientilor din totalul daunelor: 1,02%, fiind urmatata de Euroins, cu 0,95%, si de City Insurance, cu 0,74%.

Aproape doua treimi dintre reclamatii (68%) au fost finalizate in favoarea clientilor.

Asirom plateste majoritatea dosarelor cu intarziere

Asirom, firma de asigurari detinuta de grupul austriac Vienna Insurance Group (VIG), plateste majoritatea dosarelor de daune pentru asigurarile auto RCA, respectiv 57,39%, cu intarziere fata de termenul maxim legal, de 10 zile.

Asirom, alaturi de City Insurance, inregistreaza cele mai mici procent de dosare platite in termenul legal dintre firmele de asigurari romanesti.

Durata medie de plata a dosarelor de dauna la nivel de piata RCA in ultimul trimestru din 2017 a fost de 11 zile/dosar.

Asirom inregistreaza un alt recod negativ, la numarul de zile in care a solutionat un dosar de dauna: 127 de zile, durata medie de solutionare a dosarelor de dauna fiind de 39 de zile/dosar.

O pondere de 95% din dosarele de dauna platite anul trecut (42.525 de dosare) au fost solutionate intr-un termen mai mic sau egal cu 3 luni.

Numarul reclamatiilor (petitiilor) la adresa Asirom a scazut insa semnificativ anul trecut, cu 41% fata de 2016, la un total de 1.071. Euroins si City Insurance au mai multe petitii, dar si mai multe contracte de asigurare.

Reclamatiile primite de City Insurance au scazut cu 64%, in timp ce reclamatiile primite de Euroins au crescut cu 17%.

Comentarii

Ichim Marinela
Asigurare viata
Un sistem defectuos. NU RECOMAND.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



BRD mentine ridicat profitul, la 1,5 miliarde lei, desi achita o taxa pe active de 75 milioane lei, pentru ca a crescut creditarea cu doar 4% si a majorat marja de dobanda

BRD, subsidiara grupului francez Groupe Societe Generale, a platit in 2019 o taxa pe activele bancare de 75 milioane lei, intrucat si-a majorat volumul de credite cu doar 4,6%, la jumatate fata de media sistemului bancar si plafonul de 8% stabilit in OUG 114/2018, abrogata la inceputul acestui detalii

O devalorizare majora a leului fata de CHF sau euro, mai mare de 20%, poate fi o situatie de impreviziune in contractele de credit, a stabilit Curtea Constitutionala. Intrebarea e: de la ce procent in sus poate fi considera o depreciere ca fiind majora?

Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) a decis ca o diferenta de curs valutar de o anumita amploare, atat ca valoare cat si in timp, dar nu una modica, precum de 20%, cum se prevede in noua lege a darii in plata, poate constitui o situatie de impreviziune. Ceea ce inseamna ca bancile detalii

IRCC aluneca la 2,36%, rata la un credit Prima Casa scade cu 40 de lei

Indicele de Referinta pentru Creditele Consumatorilor (IRCC) calculat de Banca Nationala a Romaniei (BNR) pentru trimestrul trei (T3) din 2019, cu aplicare in primul trimestru al anului 2020, a scazut cu 0,3 puncte procentuale, de la 2,66% la 2,36% pe an, revenind astfel la nivelul inregistrat detalii

Cate reclamatii primeste BRD de la clienti si cum se solutioneaza

BRD Groupe Societe Generale publica in premiera cate reclamatii a primit din partea clientilor nemultumiti de serviciile bancii si in cat timp a raspuns banca la diversele solicitari pentru rezolvarea problemelor. De asemenea, BRD dezvaluie si cate cereri de mediere a conflictelor cu detalii

Ultimele Comentarii