IFN | Profil

Provident, recunoscuta de romani ca o companie de incredere, arata un studiu

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-08-03 10:28

Provident a primit votul de încredere al românilor şi a fost selectat ca fiind un Superbrand în România şi recunoscut printre companiile cu un capital de imagine puternic, în cadrul celei de-a opta ediţii a Superbrands, anunta Provident intr-un comunicat, in care se mai mentioneaza urmatoarele: 

În urma unui proces complex de selecţie realizat de specialişti din industrie şi de 1.500 de consumatori români participanţi la studiul Ipsos realizat pentru Superbrands România, Provident a răspuns criteriilor de evaluare: încredere, leadership şi dinamism. Astfel, distincţia Superbrand confirmă recunoaşterea Provident ca fiind un brand de încredere, care reuşeşte să se diferenţieze într-o piaţă competitivă. 

De la deschiderea în 2006 a primei sucursale în România, Provident a construit pas cu pas un brand care a câştigat încrederea clienţilor şi care a dat dovadă de responsabilitate, claritate şi transparenţă în relaţia cu ei.

Astfel, aproape 70% dintre clienţii noştri au revenit dupa achitarea primului împrumut şi au ales în continuare produsele şi serviciile Provident. Aproximativ o treime dintre clienţi au luat deja al cincilea împrumut, ceea ce reprezintă recunoaşterea relaţiei de încredere, înţelegere şi responsabilitate financiară pe care compania a construit-o cu aceştia. 

,,Brandul Provident este construit din poveştile clienţilor noştri. I-am întrebat, i-am ascultat şi ne-am adaptat mesajele, produsele şi serviciile în funcţie de nevoile lor în continuă schimbare. Ştim ce este important pentru ei şi ştim când merită să facă un pas înainte, aşa că analizăm constant evoluţia preferinţelor, situaţiei financiare, nevoilor ce îi determină să facă un împrumut, planurilor lor de viitor – este important pentru noi nu doar sa le oferim produse potrivite, dar şi să ne asigurăm că împrumutul nu va fi pentru ei o povară. Credem în oportunităţile lor curente, nu într-un viitor tot amânat. Clienţii noştri se orientează din ce în ce mai mult spre investiţii în prezent, cu beneficii pe termen mediu şi lung. Ne propunem ca evoluţia brandului Provident să fie la fel de cursivă ca şi până acum şi ne angajăm să oferim mereu produse potrivite nevoilor clienţilor noştri”, a declarat Marilena Bârliga, Director de Marketing Provident. 

Anul 2017 a fost, pentru Provident, un an al recunoaşterii profesionalismului şi eficienţei în definirea şi implementarea strategiilor de marketing. Compania a câştigat Bronze Effie Award la categoria Sustained Success pentru rezultatele campaniilor de marketing desfăşurate în perioada 2013-2016 sub platforma de comunicare ,,Când este important pentru tine”. Brandul a fost recunoscut pentru modul în care comunicarea şi structura de produse au fost adaptate în permanenţă pentru ca Provident să fie relevant pentru categorii tot mai extinse de clienţi. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute. 

Festivalul internaţional Golden Hammer, cu o tradiţie de aproape 30 de ani şi peste 25 de ţări participante anual, a recunoscut cu diplomă campania „Apeluri fericite” la categoria PR.

„Proiectul a pornit iniţial de la dorinţa companiei de a recunoaşte eforturile operatorilor din Departamentul de Relaţii cu clienţii care, în perioada sărbătorilor, răspund cu aceeaşi dedicare ca în orice zi din an, solicitărilor de împrumut, mai urgente şi mai importante ca niciodată. Ei sunt cei care, şi în Ajunul Crăciunului, înţeleg să pună pe primul loc nevoile clienţilor”, a mai declarat Marilena Bârliga, Director de Marketing Provident.

Prin recunoaşterea brandului de către consumatori, dar şi de către specialişti, Provident se remarcă între companiile din industria financiară, atât prin unicitatea produselor şi serviciilor pe care le oferă clienţilor, cât şi prin comunicarea comercială coerentă şi eficientă.

Despre Provident Financial România 

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa.

Grupul are 2,6 milioane de clienţi în 9 ţări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaţionale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România aproape 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 80 de milioane de euro. Începând cu 2016, compania a devenit cel mai mare angajator britanic din România, cu aproape 3.000 de angajați şi este unul dintre cei mai mari angajatori din țara noastră.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educaţie financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum aproape 1 milion de euro.

Taguri: credite de consum  credite IFN  Provident  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania finanteaza jumatate din sectorul medical

Banca Transilvania, cel mai mare finanțator al sectorului medical, susține peste 60.000 de medici și business-uri medicale, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BT a contribuit semnificativ la dezvoltarea sistemului de sănătate privat românesc mai ales în detalii

Sondaj: doar 27,7% dintre români au beneficiat de creșteri salariale in acest an

Doar 27,7% dintre români au beneficiat de majorări salariale pe parcursul acestui an, 47,1% dintre aceștia au beneficiat de creșteri de salarii de până la 5%, iar 36,8% - de majorări între 5% și 10%, rezultă dintr-un sondaj realizat de CEC Bank în detalii

SRL-urile si PFA-urile cu cont la Banca Transilvania pot sa-si completeze online declaratia unica pentru actionari

Pachetul Primul An Gratuit de la Banca Transilvania vine cu un beneficiu nou pentru antreprenori: posibilitatea de a completa online, prin SOLO, Declarația unică pentru ANAF, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: PFA-urile și SRL-urile care lucrează cu BT beneficiază de acest serviciu gratuit în primul an datorită parteneriatului dintre Banca Transilvania și SOLO Fintech, companie care oferă servicii 100% digitale pentru administrarea unui PFA. Declarația unică este formularul prin care PFA-urile și acționarii SRL-urilor își declară câștigurile și, pe baza acestora, impozitul și contribuțiile sociale. Pașii necesari pentru a beneficia de serviciul SOLO: - Accesarea platormei www.solo.ro;
- Completarea detalii

EximBank finanteaza dezvoltarea Farplas & Smart Solutions, furnizor pentru industria automotive

EximBank a acordat un pachet financiar in valoare totala de 11,5 milioane de euro companiei Farplas&Smart Solutions, parte a grupului Delta Invest din Mioveni (judetul Arges), producator roman de produse si componente injectate din mase plastice, in special pentru industria detalii

 



 

Ultimele Comentarii