ING system failure | Profil

O noua eroare de sistem la aplicatia de internet banking Home Bank a ING

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-07-05 21:37

"A avut loc o eroare de sistem. Sesiunea dvs. a fost închisă." - cam asa arata pagina de Homebank, odata ce te loghezi. De asemenea, sunt probleme cu logarea si in app-ul de mobile, s-a plans astazi un client al ING Bankcare nu si-a putut accesa contul online.

“Incerc de o ora sa ma conectez si primesc acelasi mesaj: a aparut o eroare in sistem. Sesiunea a fost inchisa”, a postat alcineva un mesaj pe pagina Facebook ING Web Café.

Banca a raspuns: “Din pacate, intampinam dificultati la logarea online, iti recomandam sa astepti putin si sa reincerci mai tarziu“.

“Ma scoate din sarite misterul comunicarii - care planeaza in ultimul timp de fiecare data cand au probleme. Si daca pentru oameni, in general, si pentru mine, in particular, e ceva sensibil, atunci aia e lipsa de acces la conturile bancare si zero explicatii atasate contului curent”, a replicat un client.

ING a anuntat pe Facebook ca "Serviciul ING Home Bank este momentan indisponibil", iar o ora mai tarziu a revenit cu precizarea ca problema a fost rezolvata si poate fi utilizat din nou.

ING a precizat urmatoarele, la solicitarea Bancherul.ro:

"Serviciul ING Home Bank a fost indisponibil incepand cu 12:20, astazi. In baza monitorizarilor pe care le facem, am intervenit rapid si serviciul a devenit complet functional imediat dupa ora 13:00."

In data de 10 septembrie 2016, serverele ING au fost afectate in urma unui exercitiu de stingere a incendiilor cu gaz inert, provocand caderea sistemului informatic al bancii timp de peste noua ore.

A fost cel mai grav incident de acest fel din sistemul bancar romanesc in ultimii ani, care a determinat BNR sa amendeze banca cu maximul sumei prevazute de lege. (vezi aici detalii)

Pe parcursul urmatoarelor luni, sistemul informatic al ING, in special aplicatia de internet banking, Home Bank, dar si cardurile si ATM-urile, a avut mai multe erori sau intreruperi de functionare, starnind nemultumirea multor clienti.

Taguri: BNR  ING  digital banking  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  

Comentarii

alex
bank
https://www.facebook.com/INGWebCafe https://www.facebook.com/INGWebCafe



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Patria Bank acorda agricultorilor un avans de 85% din valoarea adeverintei APIA

Patria Bank semnează un nou acord cu Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) pentru schemele de sprijin implementate de APIA în Campania 2019 (Schema de plată unică pe suprafața – SAPS și Măsuri delegate din Programul Național de dezvoltare detalii

Tot mai multi clienti CEC Bank folosesc statiile de plata SelfPay

CEC Bank si SelfPay, lider al pietei de Statii de Plata de tip self-service, marcheaza in primul an de la momentul lansarii parteneriatului, 1.600.000 tranzactii prin cele 344 Statii de Plata din unitatile bancii, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Parteneriatul a detalii

Clientii BT pot sa-si administreze cardurile prin telefon

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, şi CallVU, companie care oferă soluții omni-channel inovative, anunță începutul unui parteneriat prin care BT oferă clienților o nouă experiența digitală, prin self-banking pe telefonul mobil, arata banca intr-un detalii

Raiffeisen Bank a primit 19.000 de reclamatii in plus de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clienti a crescut substantial anul trecut, cu aproape 19.000 (24%), majoritatea fiind tranzactii cu cardul contestate de clientii bancii, de exemplu plati sau retrageri de numerar pe care nu le-au facut detinatorii de carduri, fiind vorba detalii

Ultimele Comentarii