BANCI | Interviu

Dupa contul online, BCR pregateste si creditul online

Autor: Bancherul.ro
2017-07-01 17:17

Dupa ce recent BCR a devenit a doua banca din Romania, dupa Libra Internet Bank, in 2014, care a lansat contul online, un cont bancar care se poate deschide exclusiv online, fata a fi necesara prezenta clientului intr-un unitate a bancii, cea mai mare banca romaneasca pregateste si creditul ...

Pentru a vizualiza integral acest articol si graficele atasate, trebuie sa te inregistrezi in CLUBUL BANCHERILOR si sa ai un abonament pentru acces la toate informatiile. Daca esti deja inregistrat, autentifica-te aici.

Pentru abonament, trimite un e-mail la adresa info@bancherul.ro sau suna la telefon 0723 292 899.

In aceasta sectiune sunt disponibile si alte informatii in exclusivitate, precum statistici, grafice, analize, studii, opinii, interviuri, topuri, proiecte legislative, noutati, joburi.

CLUBUL BANCHERILOR organizeaza si conferinte online (webinars), sustinute de specialisti din industria financiar - bancara si din alte domenii, in format interactiv cu intrebari si raspunsuri din partea membrilor clubului.

Taguri: Banca Comerciala Romana (BCR)  TBI Credit IFN  digital banking  tehnologii bancare  cont bancar  credit online  Clubul Bancherilor  Libra Internet Bank  Ocean Credit  

Comentarii

cosming
online pe naiba
Serviciile "online" ale BCR sunt de așa natură încât necesita deplasarea la bancă.Practic BCR economisește timpul angajaților cu completarea formularelor de deschidere de conturi curente reducând timpul și costul propriu. În mod normal acest lucru ar trebui să se vadă și în dobânzile și în comisioanele percepute... dar NU SE VEDE...BCR marșează in publicitate pe încredere dar când vine vorba de a avea încredere în clienți... trebuie să te duci la bancă ... și să plătești dobânzi și comisioane mari. Vax!



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Interviu



BRD despre colaborarea cu CSALB: ne ajuta sa demonstram clientilor ca banca este oricand deschisa comunicarii directe si transparente

Datorita colaborarii cu CSALB (Centrul de Solutionare a Litigiilor din domeniul Bancar), BRD a reusit sa solutioneze extrajudiciar si dosare unde banca era deja chemata in instanta, consumatorii renuntand la procedura judiciara in favoarea unei solutii ce stinge litigiul intr-un timp exponential detalii

Cum gestioneaza Garanti BBVA reclamatiile clientilor si rezolvarea amiabila a acestora, prin CSALB

Garanti Bank a primit putine cereri de la clienti privind rezolvarea amiabila a litigiilor prin intermediul CSALB, dat fiind ca banca isi doreste solutionarea si gasirea unei solutii satisfacatoare pentru clienti inca din momentul in care acestia se adreseaza initial bancii, detalii

CEC Bank acorda o deosebita importanta solutionarii amiabile a litigiilor cu clientii prin intermediul CSALB

CEC Bank acorda o deosebita importanta solicitarilor de solutionare amiabila a litigiilor cu clientii venite prin intermediul CSALB, intrucat reprezinta o procedura alternativa cu multe avantaje pentru ambele parti, spune Mirela Iovu – Director – Vicepresedinte al Comitetului de detalii

Impactul crizei COVID-19 asupra BRD: cu cat a scazut creditarea, care sunt estimarile privind costul riscului si profitabilitatea

Conducerea BRD Groupe Societe Generale a prezentat date cu privire la impactul crizei COVID-19 asupra bancii: cat de mult a scazut producatia de noi credite in luna aprilie, pe perioada starii de urgenta si carantinei, care sunt estimarile privind costul riscului in urmatoarea perioada, cat de detalii

Ultimele Comentarii