TEHNOLOGII BANCARE | Opinie

Tendintele anului 2017 in digital banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Garanti Bank
2017-03-09 10:43

Convergență și o abordare care pune pe primul plan experiența clientului în raport cu banca sunt două dintre elementele care definesc digital banking-ul în 2017, potrivit unui raport anual realizat de Jim Marous unul dintre cei mai importanți strategi din industria financiară, recunoscut pe plan internațional.

Potrivit raportului, în 2017 băncile vor trebui sa pună tot mai mult accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți, în care serviciile și ofertele lor sunt mult personalizate, pentru a se adapta stilurilor de viață ale clienților.

De asemenea, raportul arată că instituțiile financiare vor continua să investească în convergența tehnologiilor, pentru a crea aplicații de banking complexe, care să ofere clienților chiar și, spre exemplu, opțiunea de a efectua un apel video pentru a vorbi cu un angajat al băncii sau posibilitatea de retragere de numerar fără card de la bancomate.

Potrivit Garanti Bank, mobilitatea va fi și în 2017 un cuvânt cheie pentru bănci. Clienții vor utiliza din ce în ce mai mult aplicațiile de mobile banking, iar acest aspect se vede deja și în datele băncii. În decembrie 2016, numărul de accesări ale aplicației de mobile banking a Garanti Bank, Mobile ME, reprezenta jumătate din login-urile în serviciul de internet banking, al băncii, Garanti Online. În același timp tranzacțiile efectuate prin intermediul telefonului mobil au reprezentat anul trecut 15% din totalul de tranzacții digitale.

Specialiștii Garanti Bank consideră, în același timp, că una dintre tendințele importante în materie de digital banking este și investiția în educația financiară a clienților. Odată cu dezvoltarea noilor tehnologii, clienții au tot mai multă independență în gestionarea propriilor finanțe. Prin urmare, băncile capătă în acest context, un rol educativ major. Instituțiile financiare își vor construi, astfel, strategii orientate către educație financiară și care pun accent pe a le oferi clienților informații utile despre ce și cum să folosească produsele bancare.

Tot în ceea ce privește relația dintre bancă și client, Garanti Bank evidențiază faptul că adaptarea la noile tendințe digitale înseamnă pentru instituțiile financiare și axarea pe comunicarea de tip multi-channel. Social media va fi, astfel, și în 2017, un canal de bază pentru bănci care le permite acestora să vina cu informații utile, dar și să comunice direct, 24/7, cu clienții și potențialii clienți.

Digital banking-ul este pentru bănci un proces de transformare, care va provoca jucătorii de pe piață nu doar să comunice deschis, să vină cu oferte personalizate, ci și să implementeze noile tehnologii eficient pentru a anticipa nevoile clienților lor și să vină în întâmpinarea acestora.

Taguri: plati online  Garanti BBVA  reclamatie Provident  tehnologii bancare  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Opinie



Cererea de credite ramane constanta, in ciuda dobanzilor mari

Cererea de credite ramane constanta, desi dobanzile s-au dublat in ultima perioada. Astfel, conform unui sondaj printre banci realizat de Banca Nationala a Romaniei (BNR), acestea anticipeaza ca cererea de credite va ramane constanta in urmatoarea detalii

Bancile au inasprit coditiile de creditare

În Trimestrul patru (T4) 2022, instituțiile de credit din România au înăsprit standardele de creditare pentru împrumuturile acordate companiilor nefinanciare și pentru creditele de consum acordate populației, pe fondul deciziilor de politică monetară și politică macroprudențială, situației actuale sau așteptate a capitalului băncii și a incertitudinilor provenite din evoluțiile economice, conform unui sondaj realizat de Banca Nationala a Romaniei (BNR), in care se mai arata: În cazul creditelor ipotecare acordate populației, băncile au indicat, însă, o ușoară relaxare a standardelor de creditare, contrar așteptărilor anterioare. Pentru T1 2023, peste 95 la sută din băncile detalii

Cum ar putea arata o intalnire cu un angajat BRD

Cum ar putea arata o intalnire cu un angajat BRD intr-o unitate a bancii, conform pozei de pe site-ul BRD, detalii

In anii 70, in centrul Bucurestiului domina brandul bancii americane Manufacturers Hanover Trust

Mugur Isărescu, Guvernatorul BNR - Discurs cu ocazia împlinirii a 50 de ani de la aderarea României la Fondul Monetar Internațional și Banca Mondială Distinsă audiență, În decembrie 1972, România a aderat la Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BIRD) și Fondul Monetar Internațional (FMI). La momentul aderării, România a fost prima - și a rămas până în 1989 - singura țară membră a Pactului de la Varșovia și a CAER (Consiliul de Ajutor Economic Reciproc) care a intrat în circuitul instituțiilor financiare internaționale. Pentru a marca această aniversare, Banca Națională a României a lansat în circuitul numismatic o monedă din argint. detalii

 



 

Ultimele Comentarii