TEHNOLOGII BANCARE | Analiza

Studiu MasterCard privind platile cu cardul de Valentines Day

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-02-14 08:44

Studiul anual “Mastercard Love Index”, care a analizat plățile cu cardul, pe o perioadă de 3 ani, dezvăluie cum cheltuielile realizate în perioada Zilei Îndrăgostiților au crescut cu 49%. Și în timp ce majoritatea cadourilor sunt cumpărate personal, dragostea se îndreaptă din ce în ce mai mult către zona digitală – cu o creștere cu 37% a numărului de tranzacții online.

Dacă încă nu v-ați hotărât asupra unui cadou pentru persoana iubită, nu sunteți singurii în această situație. Datele arată că majoritatea cumpărăturilor pentru Ziua Îndrăgostiților se întâmplă pe ultima sută de metri, chiar pe 13 februarie. În ultimii trei ani, aproximativ 47,4 milioane de tranzacții au fost realizate cu o zi înainte de Ziua Îndragostiților.

Ultimii ani au arătat că preferințele îndrăgostiților în această zi se îndreaptă către restaurante, cheltuielile în această direcție crescând cu 102% din 2014.

“Dacă modul în care spunem „Te iubesc” se poate să se fi schimbat în ultimii ani, să arăți persoanei iubite că îți pasă de ea în ziua de 14 februarie e mai în vogă ca oricând. Mastercard Love Index evidențiază tendințe globale și regionale în speranța de a oferi comercianților câteva informații cheie cu privire la modul în care clienții doresc să își petreacă cea mai romantică zi a anului”, a declarat Raluca Nicolaescu, Marketing Leader Mastercard Romania.

Studiul, care analizează comportamentul de achiziție în peste 200 de țări de pe glob, a identificat și alte tendințe ale cumpărătorilor.

Abordarea personală contează poate cel mai mult: În pofida tendinței de creștere a ponderii comerțului online, 95% din tranzacțiile din această perioadă se realizează personal. Consumatorii din America Latină au arătat cea mai mare schimbare spre mediul online, cu o creștere de 250% din 2014 până în 2016, urmați fiind de Orientul Mijlociu si Africa, unde există o creștere de 56%.

De Ziua Îndrăgostiților, consumatorii cheltuiesc mai mult pe servicii hoteliere – 35%, o creștere de 50% în ultimii trei ani. Europenii sunt lideri la cumpărăturile online comparativ cu alte regiuni ale lumii, 19% din cheltuielile lor de Ziua Îndrăgostiților fiind făcute pe site-urile de comerț electronic. Cea mai mare creștere a cheltuielilor este înregistrată de restaurante, în creștere cu 67% în această perioadă, în ultimii trei ani.

Taguri: MasterCard  plati online  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Analiza



BRD mentine ridicat profitul, la 1,5 miliarde lei, desi achita o taxa pe active de 75 milioane lei, pentru ca a crescut creditarea cu doar 4% si a majorat marja de dobanda

BRD, subsidiara grupului francez Groupe Societe Generale, a platit in 2019 o taxa pe activele bancare de 75 milioane lei, intrucat si-a majorat volumul de credite cu doar 4,6%, la jumatate fata de media sistemului bancar si plafonul de 8% stabilit in OUG 114/2018, abrogata la inceputul acestui detalii

O devalorizare majora a leului fata de CHF sau euro, mai mare de 20%, poate fi o situatie de impreviziune in contractele de credit, a stabilit Curtea Constitutionala. Intrebarea e: de la ce procent in sus poate fi considera o depreciere ca fiind majora?

Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) a decis ca o diferenta de curs valutar de o anumita amploare, atat ca valoare cat si in timp, dar nu una modica, precum de 20%, cum se prevede in noua lege a darii in plata, poate constitui o situatie de impreviziune. Ceea ce inseamna ca bancile detalii

IRCC aluneca la 2,36%, rata la un credit Prima Casa scade cu 40 de lei

Indicele de Referinta pentru Creditele Consumatorilor (IRCC) calculat de Banca Nationala a Romaniei (BNR) pentru trimestrul trei (T3) din 2019, cu aplicare in primul trimestru al anului 2020, a scazut cu 0,3 puncte procentuale, de la 2,66% la 2,36% pe an, revenind astfel la nivelul inregistrat detalii

Cate reclamatii primeste BRD de la clienti si cum se solutioneaza

BRD Groupe Societe Generale publica in premiera cate reclamatii a primit din partea clientilor nemultumiti de serviciile bancii si in cat timp a raspuns banca la diversele solicitari pentru rezolvarea problemelor. De asemenea, BRD dezvaluie si cate cereri de mediere a conflictelor cu detalii

Ultimele Comentarii