BANCI | Ultima Ora

Firmele pot sa aplice online pentru deschiderea unui pachet de cont curent la OTP Bank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-01-26 12:55

OTP Bank ofera firmelor posibilitatea sa aplice online pentru deschiderea unui pachet de cont curent (cont, card si internet banking), prin completarea, pe site-ul bancii, a unui formular cu datele si documentele firmei, urmand ca activarea contului sa se faca in momentul semnarii contractului, intr-o unitate bancara.

Un serviciu asemanator, dar destinat persoanelor fizice, a fost lansat recent si de Banca Transilvania.

OTP Bank ofera clientilor noi din categoria firmelor un numar de sase pachete de cont curent, la alegere, cu abonamente lunare intre 10 lunar si 320 lunar.

Cel mai ieftin pachet, de 10 lei lunar, contine, gratuit, urmatoarele servicii:

- administrarea contului curent pentru un numar nelimitat de conturi
- plati in lei intrabancare
- incasari intrabancare si interbancare
- internet banking

Cel mai scump pachet, de 320 de lei lunar, este recomandat companiilor cu un volum mare de activitate si cu rezultate financiare insemnate. La gratuitatile din primul pachet, se adauga urmatoarele:

- plati interbancare in lei
- plati si remiteri in lei prin cecuri barate si bilete la ordin
- comision unic 10 EUR pentru plata valutara
- 5 retrageri de numerar, Alerte SMS, Consultare RECOM, Direct Debit Intrabancar;
- Bonus de dobanda 0,10 p.p. pentru depozitele la termen;
- Maximum 3 pachete Private Banking pentru administrator/actionar sau orice alta persoana, pentru 30 RON/pachet;
- Reducere 25% pentru comisionul de plata pentru serviciul Direct Debit Interbancar;
- Creare magazin online - Soldigo.

Vezi aici toate pachetele OTP Bank.

Comunicatul OTP Bank:

OTP Bank lansează facilitatea de deschidere online a
conturilor curente pentru IMM-uri

- Deschidere online a conturilor curente;
- Contractare online a pachetului de produse şi servicii potrivit afacerii fiecărui client, inclusiv a cardului de debit şi a serviciului OTPdirekt – Internet Banking;
- Rapiditate în obţinerea produsului sau a serviciului dorit, fără drumuri repetate la bancă, totul cu o singură vizită.

OTP Bank România anunţă lansarea facilităţii de deschidere online a conturilor curente pentru IMM-uri şi contractarea online a pachetelor de produse şi servicii dedicate acestora în doar cȃţiva paşi simpli. Astfel, de acum, clienţii IMM ai băncii pot accesa şi mai rapid soluţii de business inovatoare, adaptate profilului tranzacţional al fiecărui client.

Clienţii IMM noi ai OTP Bank Romȃnia beneficiază de un flux simplificat pentru deschiderea online a conturilor curente, contractarea cardului şi a serviciului OTPdirekt - Internet Banking, în vederea gestionării eficiente a resurselor.

„Pentru că ştim că timpul este un factor important în activitatea fiecărui client IMM, ne dorim să oferim acestui segment important de clienţi soluţii operaţionale eficiente, accesibile şi rapide. Astfel, le punem acum la dispoziţie o soluţie online de deschidere a conturilor curente, precum şi posibilitatea de contractare online a unui pachet de produse şi servicii (inclusiv card de debit şi OTPdirekt - Internet Banking), cu accesare rapidă şi flux simplificat, soluţii menite să susţină activitatea operatională a fiecărui client. De acum, IMM-urile pot deveni partenerii noştri, chiar din faţa calculatorului“, declară Roxana Hidan, Director Direcţia IMM.

Noua soluţie de business se adresează clienților noi din categoria IMM-urilor, inclusiv start-up-uri, care nu au încă un cont deschis la OTP Bank România, aceştia beneficiind de avantaje precum:

- rapiditate în obţinerea unui cont, prin doar caţiva paşi simpli;
- accesarea online a pachetului de produse și servicii bancare potrivit afacerii clientului;
- posibilitatea încărcării online a documentelor necesare deschiderii contului;
- posibilitatea vizualizării, verificării, ajustării şi a completării datelor în orice moment;
- posibilitatea primirii în avans a documentaţiei contractuale;
- selectarea unităţii în care clientul dorește să se prezinte pentru finalizarea procesului, cu posibilitatea setării datei și a orei întȃlnirii.

La finalizarea procesului de completare a datelor, banca pune la dispoziţia clienţilor documentaţia contractuală în avans, iar, în funcţie de disponibilitatea acestora, la momentul prezentării în unitatea teritorială selectată pentru semnarea acestei documentaţii, IBAN-ul generat devine activ, iar clienţii pot efectua orice tip de operaţiuni şi tranzacţii permise.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare  definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.

OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1.500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.

Taguri: OTP Bank  Banca Transilvania  plati online  comisioane cont bancar  POS  incluziune financiara  cont bancar  internet banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ING, amendata cu 80.000 de euro de ANSPDCP pentru ca le-a dublat clientilor platile cu cardul

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a amendat ING Bank Romania cu 80.000 de euro pentru ca a incalcat Regulamentul european privind protectia datelor personale (RGPD), cunoscut si ca GDPR. Motivul sanctiunii a fost acela ca banca nu detalii

BRD are probleme cu aplicatia de internet/mobile banking myBRD (actualizat)

BRD Societe Generale a anuntat ca are probleme cu aplicatia de internet/mobile banking myBRD, care nu poate fi accesata de utilizatori. Iata anuntul BRD, postat pe pagina sa Facebook, in jurul orei 16: "Stimați clienți, Momentan, o parte dintre utilizatorii detalii

Obligatiunile Patria Bank se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti

Patria Bank anunță aprobarea listării la Bursa de Valori București a obligațiunilor subordonate, negarantate și neconvertibile în Euro emise de Bancă în cadrul plasamentului privat desfășurat la jumătatea lunii septembrie 2019, conform unui comunicat al bancii, in care se detalii

Avocatul Piperea pierde definitiv procesul cu bancile privind creditele in franci elvetieni

Avocatul Gheorghe Piperea si asociatia sa, Parakletos, sustinuti de Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), au pierdut definitiv la instanta suprema, Inalta Curte de Casatie si Justitie a Romaniei, procesul cu sapte banci pe care le-a acuzat ca au acordat credite in franci elvetieni detalii

Ultimele Comentarii

  • Reclama

    Cea mai proasta reclama . Cand vad prostul ala in cupola ma gandesc la clientii vostri . Posibil ... detalii

  • instalare aplicatie George

    Daca aveti probleme cu instalarea aplicatiei George, contactati-ma la tel. 0723292899 sau prin ... detalii

  • Aplicatia George

    locuiesc in Germania si nu reusesc sa instalez pe Computer aceasta aplicatie si nu reusesc sa imi ... detalii

  • aplicare OUG 52/2016

    Stimate domn, Da, OUG 52/2016 se aplica doar contractelor de credit incheiate incepand cu luna ... detalii

  • prescriere datorie

    Stimate domn, Dupa 9 ani nu se mai poate face executarea silita, daca Provident sau firma de ... detalii