BANCI | Ultima Ora

Firmele pot sa aplice online pentru deschiderea unui pachet de cont curent la OTP Bank

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2017-01-26 12:55

OTP Bank ofera firmelor posibilitatea sa aplice online pentru deschiderea unui pachet de cont curent (cont, card si internet banking), prin completarea, pe site-ul bancii, a unui formular cu datele si documentele firmei, urmand ca activarea contului sa se faca in momentul semnarii contractului, intr-o unitate bancara.

Un serviciu asemanator, dar destinat persoanelor fizice, a fost lansat recent si de Banca Transilvania.

OTP Bank ofera clientilor noi din categoria firmelor un numar de sase pachete de cont curent, la alegere, cu abonamente lunare intre 10 lunar si 320 lunar.

Cel mai ieftin pachet, de 10 lei lunar, contine, gratuit, urmatoarele servicii:

- administrarea contului curent pentru un numar nelimitat de conturi
- plati in lei intrabancare
- incasari intrabancare si interbancare
- internet banking

Cel mai scump pachet, de 320 de lei lunar, este recomandat companiilor cu un volum mare de activitate si cu rezultate financiare insemnate. La gratuitatile din primul pachet, se adauga urmatoarele:

- plati interbancare in lei
- plati si remiteri in lei prin cecuri barate si bilete la ordin
- comision unic 10 EUR pentru plata valutara
- 5 retrageri de numerar, Alerte SMS, Consultare RECOM, Direct Debit Intrabancar;
- Bonus de dobanda 0,10 p.p. pentru depozitele la termen;
- Maximum 3 pachete Private Banking pentru administrator/actionar sau orice alta persoana, pentru 30 RON/pachet;
- Reducere 25% pentru comisionul de plata pentru serviciul Direct Debit Interbancar;
- Creare magazin online - Soldigo.

Vezi aici toate pachetele OTP Bank.

Comunicatul OTP Bank:

OTP Bank lansează facilitatea de deschidere online a
conturilor curente pentru IMM-uri

- Deschidere online a conturilor curente;
- Contractare online a pachetului de produse şi servicii potrivit afacerii fiecărui client, inclusiv a cardului de debit şi a serviciului OTPdirekt – Internet Banking;
- Rapiditate în obţinerea produsului sau a serviciului dorit, fără drumuri repetate la bancă, totul cu o singură vizită.

OTP Bank România anunţă lansarea facilităţii de deschidere online a conturilor curente pentru IMM-uri şi contractarea online a pachetelor de produse şi servicii dedicate acestora în doar cȃţiva paşi simpli. Astfel, de acum, clienţii IMM ai băncii pot accesa şi mai rapid soluţii de business inovatoare, adaptate profilului tranzacţional al fiecărui client.

Clienţii IMM noi ai OTP Bank Romȃnia beneficiază de un flux simplificat pentru deschiderea online a conturilor curente, contractarea cardului şi a serviciului OTPdirekt - Internet Banking, în vederea gestionării eficiente a resurselor.

„Pentru că ştim că timpul este un factor important în activitatea fiecărui client IMM, ne dorim să oferim acestui segment important de clienţi soluţii operaţionale eficiente, accesibile şi rapide. Astfel, le punem acum la dispoziţie o soluţie online de deschidere a conturilor curente, precum şi posibilitatea de contractare online a unui pachet de produse şi servicii (inclusiv card de debit şi OTPdirekt - Internet Banking), cu accesare rapidă şi flux simplificat, soluţii menite să susţină activitatea operatională a fiecărui client. De acum, IMM-urile pot deveni partenerii noştri, chiar din faţa calculatorului“, declară Roxana Hidan, Director Direcţia IMM.

Noua soluţie de business se adresează clienților noi din categoria IMM-urilor, inclusiv start-up-uri, care nu au încă un cont deschis la OTP Bank România, aceştia beneficiind de avantaje precum:

- rapiditate în obţinerea unui cont, prin doar caţiva paşi simpli;
- accesarea online a pachetului de produse și servicii bancare potrivit afacerii clientului;
- posibilitatea încărcării online a documentelor necesare deschiderii contului;
- posibilitatea vizualizării, verificării, ajustării şi a completării datelor în orice moment;
- posibilitatea primirii în avans a documentaţiei contractuale;
- selectarea unităţii în care clientul dorește să se prezinte pentru finalizarea procesului, cu posibilitatea setării datei și a orei întȃlnirii.

La finalizarea procesului de completare a datelor, banca pune la dispoziţia clienţilor documentaţia contractuală în avans, iar, în funcţie de disponibilitatea acestora, la momentul prezentării în unitatea teritorială selectată pentru semnarea acestei documentaţii, IBAN-ul generat devine activ, iar clienţii pot efectua orice tip de operaţiuni şi tranzacţii permise.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare  definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.

OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1.500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.

Taguri: OTP Bank  Banca Transilvania  plati online  comisioane cont bancar  comision POS  Vodafone  cont bancar  internet banking  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



CEC Bank acorda si in 2021 credite prin programul IMM Invest

CEC Bank, instituția financiară cu cea mai lungă tradiție și cea mai extinsă rețea teritorială din România, acordă și în anul 2021 credite prin programul IMM Invest, având alocat un plafon de garantare de circa 1 miliard de lei, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Aplicatia George a BCR a avut probleme de functionare

Aplicatia de mobile/internet banking George a BCR nu a functionat mai multe ore in aceasta dimineata, iar problemele au persistat pe parcursul zilei, conform plangerilor clientilor bancii. Acestia s-au plans ca au trebuit sa astepte foarte mult pentru a lua legatura cu BCR prin telefon, detalii

Probleme cu functionarea cardurilor Raiffeisen la ATM-uri, POS-uri si online

Cardurile Raiffeisen Bank nu au putut fi folosite astazi, timp de mai multe ore, la ATM-uri (bancomate), POS-urile magazinelor si la platile online. Clientii bancii s-au plans ca desi nu au putut face plati, sumele aferente acestora au fost retinute din conturi si nu au putut fi detalii

Aproape 22.000 de detinatori de credite la banci si-au amanat ratele in acest an

Băncile din România au primit 21.825 de solicitări pentru suspendarea obligațiilor de plată a ratelor, dobânzilor şi comisioanelor de la clienții persoane fizice și juridice, în perioada 1 ianuarie-15 martie 2021, potrivit datelor Asociației Române a Băncilor detalii

 



 

Ultimele Comentarii