BANCI | Anunturi banci

Programul BCR de sarbatori

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-12-25 10:39

Banca Comercială Română (BCR) informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate nu vor avea program cu publicul în zilele de 25, 26 decembrie 2016, precum și pe 1, 2 ianuarie 2017 (Sarbatori legale). 

Ca excepție, unitățile BCR din centrele comerciale și mall-uri vor fi deschise, dar vor funcționa după programul acestora, iar activitatea va fi similară zilelor de week-end, nebancare.

Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii.

ATM-urile și mașinile multifuncționale, disponibile permanent

BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.

Mai mult, prin intermediul serviciilor de digital banking, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare la distanta astfel:

- prin Internet Banking (Click 24 Banking BCR) accesibil de pe orice calculator si tableta;

- prin Mobile Banking, folosind aplicatia Touch 24 Banking BCR (disponibila pe iOS si Android);

- la telefon, apeland gratuit serviciul Phone Banking (Alo 24 Banking BCR) la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională sau +4021 407.42.00 pentru apeluri internationale, serviciu disponibil non-stop

- prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.

În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de urmatoarele servicii:
- Asistenta de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
- Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri BCR;
Informaţii personalizate si generale despre produsele şi serviciile BCR.

Numerele de telefon InfoBCR:

- 0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice reţea naţională sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate la tarif normal;

- 021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibila 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

Taguri: Banca Comerciala Romana (BCR)  BCR  bancomat  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Anunturi banci



Clientii ING cu telefoane in retelele Vodafone si Orange nu pot accesa aplicatia Home Bank si nu pot face plati online si la POS (actualizat)

Clientii ING Bank care utilizeaza serviciile de telefonie Vodafone si Orange nu-si pot accesa apliatia de internet si mobile banking Home Bank si nu pot face plati online si la POS, din cauza defectiunii retelelor de comunicatii mobile ale Vodafone si Orange.  "Accesarea ING detalii

Raiffeisen a lansat platforma de aplicatii tip open banking conform PSD2

Raiffeisen Bank lanseaza astazi, 14 martie 2019, noua platforma de testare a serviciilor prevazuta de Directiva revizuita privind serviciile de plata (Payment Services Directive 2 - “PSD2”), anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Portalul permite furnizorilor de detalii

BRD nu mai plateste cec-uri in valuta si nu mai efectueaza operatiuni prin telefon

Începând cu 01 martie 2019, BRD Groupe Société Générale va retrage din oferta băncii următoarele servicii adresate clienților persoane fizice, persoane juridice și persoane fizice autorizate: CECURI ÎN VALUTĂ - detalii

BRD retrage din oferta cecurile in valuta si operatiunile prin contact center

BRD anunta ca retrage din oferta cecurile in valuta si operatiunile prin contact center, fara a motiva decizia: Începând cu 01 martie 2019, BRD Groupe Société Générale va retrage din oferta băncii următoarele servicii adresate clienților detalii

Ultimele Comentarii

  • ?

    În ce tratat european zice că bunurile din patrimoniul public al unei țări să fie ținute în ... detalii

  • Stergere birou de credite.ridicarea popririi

    Buna ziua Am poprire de salariu de 3 luni .am de achitat 4000ron se mai poate face ... detalii

  • ?

    @Apreciați că este legal și necesar ca BNR să dețină și o evidență a tuturor ... detalii

  • ?

    @ Apreciați că infracțiunile din bănci din perioada anterioară de aproximativ 30 de ani, multe ... detalii

  • ?

    @Cum ați aprecia despre desființarea profesiei de bancher, după 1989, deci vreme de vreo 30 de ... detalii