BANCI | Profil

ING a avut din nou probleme cu Home Bank, aplicatia de internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-12-19 21:02

“Iar nu merge homebank-ul (website + mobil).... ce facem ING, ce facem?”, a scris saptamana trecuta, in 14 decembrie, la ora 11,20, pe pagina de Facebook a ING Bank (ING Web Cafe), unul dintre clientii bancii olandeze.

“Stim ca exista un delay de raspuns pe site-urile noastre, dar lucram la remediere. Te rugam sa reincerci putin mai tarziu!”, a raspuns banca.

“NU este un delay, sunt PICATE!”, a replicat un alt client.

“E down complet de peste o oră deja! Frigul ne-a luat prin surprindere, se pare!”, a spus altcineva.

“Ne pare sincer rau pentru dificultatile create! Ne ocupam de rezolvare cat de repede se poate!”, a raspuns altcineva.

A doua zi, in 15 decembrie, o alta postare pe pagina de Facebook ING:

“Iar a picat HB :-). Incredibil... “

Banca a rapuns:

“Pagina de HB e functionala. A fost un moment cand se incarca mai greu. Poti sa reincerci logarea si da-ne de veste, daca vrei. “

“Tare ma tem ca ING o sa si-o fure, in curand, pe exact mediul care conteaza cel mai mult pentru ei, in online”, a comentat altcineva.

Incidentul din 10 septembrie de la servere, sursa problemelor ING

Sistemul informatic al ING Bank a avut probleme de functionare in mai multe randuri pe parcursul ultimelor trei luni, dupa incidentul grav din 10 septembrie 2016, in jurul orelor 12-13, cand sistemul informati al bancii a cazut timp de aproape 12 ore.

Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)

ING Bank a dezvaluit ulterior cauza problemei: un test de stingere a incendiului cu gaz Inergen, care a defectat serverele bancii in care se aflau bazele de date ale clientilor. (vezi aici detalii)

Taguri: ING Bank  plati online  reclamatie Provident  tehnologii bancare  comision POS  Vodafone  internet banking  mobile banking  plati  imprumut  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Un cont bancar poate fi folosit in comun de 4 persoane

ING Bank anunta ca titularii de conturi pot sa permita altor trei persoane sa gestioneaze in comun banii, din aplicatia Home Bank. Persoanele imputernicite pot sa-si comande carduri fizice sau virtuale, sa faca plati sau detalii

CEC Bank a intrecut BRD si devine a treia mare banca din Romania

CEC Bank a avut o crestere robusta anul trecut, reusind sa devina a treia mare banca din Romania, luand locul BRD. "Ne-am majorat activele cu 35% față de perioada similară a anului trecut, ceea ce ne-a propulsat în topul primelor trei bănci din detalii

 



 

Ultimele Comentarii