BANCI | Profil

ING a avut din nou probleme cu Home Bank, aplicatia de internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-12-19 21:02

“Iar nu merge homebank-ul (website + mobil).... ce facem ING, ce facem?”, a scris saptamana trecuta, in 14 decembrie, la ora 11,20, pe pagina de Facebook a ING Bank (ING Web Cafe), unul dintre clientii bancii olandeze.

“Stim ca exista un delay de raspuns pe site-urile noastre, dar lucram la remediere. Te rugam sa reincerci putin mai tarziu!”, a raspuns banca.

“NU este un delay, sunt PICATE!”, a replicat un alt client.

“E down complet de peste o oră deja! Frigul ne-a luat prin surprindere, se pare!”, a spus altcineva.

“Ne pare sincer rau pentru dificultatile create! Ne ocupam de rezolvare cat de repede se poate!”, a raspuns altcineva.

A doua zi, in 15 decembrie, o alta postare pe pagina de Facebook ING:

“Iar a picat HB :-). Incredibil... “

Banca a rapuns:

“Pagina de HB e functionala. A fost un moment cand se incarca mai greu. Poti sa reincerci logarea si da-ne de veste, daca vrei. “

“Tare ma tem ca ING o sa si-o fure, in curand, pe exact mediul care conteaza cel mai mult pentru ei, in online”, a comentat altcineva.

Incidentul din 10 septembrie de la servere, sursa problemelor ING

Sistemul informatic al ING Bank a avut probleme de functionare in mai multe randuri pe parcursul ultimelor trei luni, dupa incidentul grav din 10 septembrie 2016, in jurul orelor 12-13, cand sistemul informati al bancii a cazut timp de aproape 12 ore.

Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)

ING Bank a dezvaluit ulterior cauza problemei: un test de stingere a incendiului cu gaz Inergen, care a defectat serverele bancii in care se aflau bazele de date ale clientilor. (vezi aici detalii)

Taguri: ING  plati online  digital banking  tehnologii bancare  POS  incluziune financiara  internet banking  mobile banking  plati  taxa bancara  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Garanti BBVA sustine financiar World Wildlife Fund for Nature (WWF)

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a direcționat, între 2010 și 2019, 1,49 milioane RON organizației World Wildlife Fund for Nature (WWF), pentru a sprijini dezvoltarea și implementarea proiectelor sale de mediu în România, anunta banca detalii

Patria Bank isi contina tendinta pozitiva a rezultatelor financiare

Rezultatele trimestrului 3 din 2019 – profit operational de 12 mil lei si profit net de 3 mil lei – continua trendul pozitiv observat in primele 2 trimestre din 2019, anunta Patria Bank intr-un comunicat, in care adauga: Astfel, primele 9 luni din 2019 au generat un rezultat detalii

Banca Transilvania are un bancomat exclusiv contactless, fara fanta pentru card

Banca Transilvania (BT) a pus in functiune primul bancomat exclusiv contactless, fara fanta pentru card, destinat doar clientilor bancii, care-l pot folosi cu telefonul mobil sau cu cardul contacless, prin apropierea telefonului sau cardului de bancomat, fara sa mai fie necesara introducerea detalii

Clinicile Dentare Dr. Leahu se dezvolta accelerat printr-o emisiune de obligatiuni intermediata de BT Capital Partners

Clinicile Dentare Dr. Leahu, rețea privată de stomatologie cu nouă unități în București, Pitești, Timișoara și Turda, a încheiat cu succes plasamentul privat pentru atragerea a 10 milioane lei, în una dintre cele mai mari emisiuni de obligațiuni în lei de pe detalii

Ultimele Comentarii