BANCI | Profil

ING a avut din nou probleme cu Home Bank, aplicatia de internet banking

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-12-19 21:02

“Iar nu merge homebank-ul (website + mobil).... ce facem ING, ce facem?”, a scris saptamana trecuta, in 14 decembrie, la ora 11,20, pe pagina de Facebook a ING Bank (ING Web Cafe), unul dintre clientii bancii olandeze.

“Stim ca exista un delay de raspuns pe site-urile noastre, dar lucram la remediere. Te rugam sa reincerci putin mai tarziu!”, a raspuns banca.

“NU este un delay, sunt PICATE!”, a replicat un alt client.

“E down complet de peste o oră deja! Frigul ne-a luat prin surprindere, se pare!”, a spus altcineva.

“Ne pare sincer rau pentru dificultatile create! Ne ocupam de rezolvare cat de repede se poate!”, a raspuns altcineva.

A doua zi, in 15 decembrie, o alta postare pe pagina de Facebook ING:

“Iar a picat HB :-). Incredibil... “

Banca a rapuns:

“Pagina de HB e functionala. A fost un moment cand se incarca mai greu. Poti sa reincerci logarea si da-ne de veste, daca vrei. “

“Tare ma tem ca ING o sa si-o fure, in curand, pe exact mediul care conteaza cel mai mult pentru ei, in online”, a comentat altcineva.

Incidentul din 10 septembrie de la servere, sursa problemelor ING

Sistemul informatic al ING Bank a avut probleme de functionare in mai multe randuri pe parcursul ultimelor trei luni, dupa incidentul grav din 10 septembrie 2016, in jurul orelor 12-13, cand sistemul informati al bancii a cazut timp de aproape 12 ore.

Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)

ING Bank a dezvaluit ulterior cauza problemei: un test de stingere a incendiului cu gaz Inergen, care a defectat serverele bancii in care se aflau bazele de date ale clientilor. (vezi aici detalii)

Taguri: ING Bank  plati online  reclamatie Provident  tehnologii bancare  comision POS  Vodafone  internet banking  mobile banking  plati  imprumut  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online au avut probleme de functionare

Aplicatiile de internet/mobile banking ale Raiffeisen Bank (Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online) nu au functionat pe parcursul zilei de astazi, problema fiind remediata in jurul orei 18,30, conform unui anunt al bancii. "Din nou nu merge aplicatia!", s-a plans un client detalii

Ratingul Garanti BBVA Romania, confirmat de Fitch la BB-

Agenția Internațională de Evaluare Financiară Fitch Ratings a confirmat ratingul pentru datorii pe termen lung (IDR) al Garanti BBVA România, la ‘BB-’, și ratingul de viabilitate la ‘bb-’, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga: Fitch a detalii

Credit pentru scoli, gradinite private, platforme online de training, proiecte educationale, de la BT Mic

BT Mic lansează Creditul pentru educaţie, pentru susţinerea antreprenorilor care gestionează o şcoală sau o gradiniţă privată şi au nevoie de finanţare, se arata intr-un comunicat de presa, in care se adauga: Împrumutul înseamnă acces, în doar câteva detalii

Probleme cu functionarea aplicatiei myBRD

BRD a anuntat, in jurul orei 16, ca platforma de internet/mobile banking myBRD are probleme de functionare: "Stimați clienți, Ne confruntăm cu unele dificultăți tehnice care pot produce dificultăți în accesul la aplicații sau întârzieri detalii



Ultimele Comentarii