BANCI | Profil

BCR: 217.000 de clienti au deschis un cont curent gratuit. Numarul de utilizatori de Mobile Banking a crescut cu 150%

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-11-08 16:56

BCR: 217.000 de clienți au deschis un cont curent gratuit. Numărul de utilizatori de Mobile Banking a crescut cu 150% (comunicat de presa)

- Peste 217.000 de persoane și-au deschis la BCR conturi curente cu costuri zero și cu carduri de debit gratuite, de la introducerea acestei oferte comerciale, în februarie 2016

- Tranzacțiile cu cardurile BCR au crescut, în mod semnificativ, în ultimul an, odată cu eliminarea comisioanelor tranzacționale pentru cele mai importante operațiuni

- Peste 84% dintre tranzacțiile clienților persoane fizice s-au realizat în mediul on-line, la nivelul sistemelor POS instalate la comercianți, precum și prin cele 2.600 de ATM-uri și multifuncționale BCR disponibile în întreaga țară

- Numărul de clienți, persoane fizice, care folosesc Internet Banking, a crescut cu 30%, iar cei care utilizează Mobile Banking cu peste 150%

- BCR va continua să se implice în îmbunătățirea nivelului de educație financiară în România, oferind proactiv soluții comerciale sustenabile pentru accesul tot mai larg al clienților la produsele bancare

București, 8 noiembrie – BCR a înregistrat, în acest an, o creștere substanțială a operațiunilor efectuate de persoanele fizice, odată cu eliminarea comisioanelor pentru cele mai importante tranzacții și introducerea contului curent gratuit. Cele mai importante evoluții 2016 vs. 2015:

- Clienții BCR au beneficiat de peste 44 de milioane de tranzacții gratuite de la implementarea ofertei, în octombrie 2015, prin ATM-urile și multifuncționalele instalate în întreaga țară;

- Peste 84% din tranzacții se realizează în mediul on-line, la nivelul sistemelor POS instalate la comercianți sau prin sistemele automate. BCR a investit in cea mai mare rețea de ATM-uri, multifuncționale, echipamente de schimb valutar și aparate de plăți, 2.600 de astfel de echipamente fiind disponibile clienților în toată țară;

- Numărul tranzacțiilor efectuate prin sistemele POS instalate la comercianți, de către clienții BCR, a crescut cu 20%, în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut;

- Din februarie 2016, peste 217.000 de persoane și-au deschis conturi curente la BCR, cu costuri zero și având carduri de debit gratuite, dintre care aproape 54.000 sunt elevi și studenți;

- Peste 300.000 de clienți noi au ales să-și deschidă conturi la BCR, în 2016, ceea ce confirmă nevoia populației României de a accesa serviciile bancare;

- Nivelul utilizatorilor, persoane fizice, de servicii de Internet Banking (24 Banking) a crescut cu 30% în ultimul an;

- Numărul de clienți BCR, persoane fizice, care folosesc serviciile bancare prin Mobile Banking (Touch 24 Banking) a cunoscut un avans spectaculos de nu mai puțin de 150%;

Indicele de satisfacție a clienților BCR, în raport cu serviciile băncii, a crescut cu peste 10%, comparativ cu anul 2015, conform celui mai recent studiu al Erste Grup, care analizează gradul de mulțumire a clienților. În ultimii ani, BCR a investit semnificativ în optimizarea rețelei de unități, a proceselor din cadrul acestora, precum și în digitalizarea serviciilor și accesul mai facil la produsele bancare. Toate acestea au condus la identificarea tot mai bună a nevoilor clienților și la oferirea unor soluții flexibile la nivelul tuturor canalelor disponibile.

“Suntem extrem de bucuroși că strategia noastră de creștere a gradului de accesibilitate a populației la produsele bancare dă roade. Considerăm că educația financiară începe, în primul rând, prin acces gratuit la servicii bancare. Contul curent cu comision zero și cardul de debit gratuit atașat acestuia sunt principalele instrumente prin care oricine poate beneficia de astfel de servicii, de la elevi, până la salariați sau pensionari. În plus, măsura eliminării comisioanelor tranzacționale pentru cele mai importante tranzacții cu cardul a dus la creșterea vizibilă a operațiunilor și, suntem convinși, la o reașezare a încrederii clienților noștri. Este responsabilitatea noastră, ca cea mai mare bancă din România, sa susținem prosperitatea clienților noștri și să contribuim la construcția unui sistem stabil și de încredere într-o piață imprevizibilă”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreședinte Retail BCR.

Introdus în oferta comercială în februarie 2016, contul curent BCR cu comisioane zero oferă posibilitatea oricărei persoane să-și deschidă un cont curent bancar cu card de debit gratuit, fără niciun fel de taxe bancare. Astfel, oferta comercială vine cu zero comision de administrare a contului curent, zero comision de administrare a cardului de debit atașat, zero comision de retragere la bancomatele BCR și zero comision de interogare la bancomatele BCR.

BCR este prima bancă din România care a decis să ofere, în mod proactiv, soluții comerciale sustenabile pentru reducerea costurilor suportate de către clienții săi. Aproape 200.000 de clienți ai BCR au beneficiat, începând cu 2009, de refinanțări, restructurări sau ajustări de costuri, aceasta fiind și una dintre soluțiile găsite de bancă pentru optimizarea bugetului personal. Practic, în ultimii șapte ani, credite în volum de peste 4,5 miliarde lei au intrat într-un proces de reducere de costuri.

Programul de educație financiară se extinde

BCR a inaugurat, pe 20 octombrie, Centrul de Dialog Financiar la București, un concept nou de sucursală care reprezintă concretizarea unui altfel de model de comunicare bancară, bazată pe educație financiară, care urmărește dezvoltarea unui dialog mult mai apropiat cu fiecare client. Deschiderea acestei sucursale reprezintă o etapă în cadrul strategiei băncii de abordare a clienților bazată pe principii de educație financiară. De altfel, conceptul de Dialog Financiar a fost demarat și în alte orașe din țară, Clujul și Iașul fiind următoarele orașe după București în care BCR oferă săptămânal ore de educație financiară în sucursale tuturor celor care doresc sa participe, atât clienților BCR, cât și altor persoane.

Potrivit celui mai recent studiu realizat de BCR în octombrie 2016, intitulat „Românii și educația financiară”, 42% dintre români se așteaptă ca educația financiară să fie oferită de bănci și specialiști în finanțe, în timp ce numai 18% cred că ar trebui să fie predată în școală și familie (13%). Conform aceleiași cercetări, românii înțeleg prin educația financiară să împrumute bani numai atunci când sunt siguri că îi pot da înapoi (75%), să nu cheltuiască mai mult decât câștigă (66%), să își prioritizeze cheltuielile curente (61%). Totodată, sondajul mai arată că doar 1 din 5 români declară că are un cont de economii sau un depozit bancar și doar 1 din 4 își face un plan de cheltuieli amănunțit, în scris.

Taguri: Banca Comerciala Romana (BCR)  TBI Credit IFN  tehnologii bancare  comisioane cont bancar  comision POS  Vodafone  Calculatordecredite.ro  cont bancar  Educatie financiara  internet banking  mobile banking  carduri de credit  carduri de debit  plati  

Comentarii

cosming
mda
Din cele 217.000 de persoane și-au deschis la BCR conturi curente cu costuri zero și cu carduri de debit gratuite, cate persoane sunt clienti noi si cati is pensionari ?



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Peste 1 milion de clienți ai Băncii Transilvania au abonament de cont curent

Peste 1 milion de clienți ai Băncii Transilvania au Abonament de cont curent Smart Banking, dintre care mai mult de jumătate au ales Abonamentul 365, conform unui anunt al bancii, in care se adauga: Ce înseamnă abonamentele Smart Banking: Se adresează tuturor clienților persoane fizice, atât celor existenți, cât și celor noi. Sunt de cinci tipuri, în funcție de stiluri diferite de viață - Salut, Student, 365, Premium și Premium+. Primele două sunt gratuite, iar celelalte înseamnă 7, 17 și 20 de lei/lună. Pentru alegerea unuia dintre abonamente, clienții pot consulta detalii

Alpha Bank a obtinut un profit net de 33 milioane euro in 2022

Alpha Bank a anuntat ca profitul net in 2022 a ajuns la nivelul de 33 milioane de euro, "reflectând atât o performanță comercială notabilă, cât și o gestionare eficientă a riscurilor", conform unui comunicat de presa. Comunicatul Alpha Bank: Rezumatul rezultatelor Alpha Bank Romania pentru anul 2022: performanță comercială și financiară solidă În anul 2022, Alpha Bank Romania a continuat să își mențină angajamentul față de clienții săi și să sprijine economia românească, în pofida mediului macroeconomic provocator, înregistrând, totodată, o performanță comercială și financiară solidă: • Portofoliul de credite al Alpha Bank în Romania a detalii

Patria Credit imprumuta firmele cu angajati de etnie roma

REDI ECONOMIC DEVELOPMENT SA și Patria Credit IFN S.A. anunță semnarea unui parteneriat local unic pentru finanțarea și incluziunea antreprenorilor romi, cu precădere agricultori, din micile comunități rurale din țară, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Prin detalii

BT Trade, aplicatia pentru tranzactii cu actiuni pe bursa

 BT Trade este cel mai simplu mod de a deschide un cont de tranzacționare.  Aplicația de mobil oferă acces la piața de capital românească și la aproape 30 de piețe internaționale.  Prin BT detalii

 



 

Ultimele Comentarii