BANCI | Profil

BCR: 217.000 de clienti au deschis un cont curent gratuit. Numarul de utilizatori de Mobile Banking a crescut cu 150%

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-11-08 16:56

BCR: 217.000 de clienți au deschis un cont curent gratuit. Numărul de utilizatori de Mobile Banking a crescut cu 150% (comunicat de presa)

- Peste 217.000 de persoane și-au deschis la BCR conturi curente cu costuri zero și cu carduri de debit gratuite, de la introducerea acestei oferte comerciale, în februarie 2016

- Tranzacțiile cu cardurile BCR au crescut, în mod semnificativ, în ultimul an, odată cu eliminarea comisioanelor tranzacționale pentru cele mai importante operațiuni

- Peste 84% dintre tranzacțiile clienților persoane fizice s-au realizat în mediul on-line, la nivelul sistemelor POS instalate la comercianți, precum și prin cele 2.600 de ATM-uri și multifuncționale BCR disponibile în întreaga țară

- Numărul de clienți, persoane fizice, care folosesc Internet Banking, a crescut cu 30%, iar cei care utilizează Mobile Banking cu peste 150%

- BCR va continua să se implice în îmbunătățirea nivelului de educație financiară în România, oferind proactiv soluții comerciale sustenabile pentru accesul tot mai larg al clienților la produsele bancare

București, 8 noiembrie – BCR a înregistrat, în acest an, o creștere substanțială a operațiunilor efectuate de persoanele fizice, odată cu eliminarea comisioanelor pentru cele mai importante tranzacții și introducerea contului curent gratuit. Cele mai importante evoluții 2016 vs. 2015:

- Clienții BCR au beneficiat de peste 44 de milioane de tranzacții gratuite de la implementarea ofertei, în octombrie 2015, prin ATM-urile și multifuncționalele instalate în întreaga țară;

- Peste 84% din tranzacții se realizează în mediul on-line, la nivelul sistemelor POS instalate la comercianți sau prin sistemele automate. BCR a investit in cea mai mare rețea de ATM-uri, multifuncționale, echipamente de schimb valutar și aparate de plăți, 2.600 de astfel de echipamente fiind disponibile clienților în toată țară;

- Numărul tranzacțiilor efectuate prin sistemele POS instalate la comercianți, de către clienții BCR, a crescut cu 20%, în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut;

- Din februarie 2016, peste 217.000 de persoane și-au deschis conturi curente la BCR, cu costuri zero și având carduri de debit gratuite, dintre care aproape 54.000 sunt elevi și studenți;

- Peste 300.000 de clienți noi au ales să-și deschidă conturi la BCR, în 2016, ceea ce confirmă nevoia populației României de a accesa serviciile bancare;

- Nivelul utilizatorilor, persoane fizice, de servicii de Internet Banking (24 Banking) a crescut cu 30% în ultimul an;

- Numărul de clienți BCR, persoane fizice, care folosesc serviciile bancare prin Mobile Banking (Touch 24 Banking) a cunoscut un avans spectaculos de nu mai puțin de 150%;

Indicele de satisfacție a clienților BCR, în raport cu serviciile băncii, a crescut cu peste 10%, comparativ cu anul 2015, conform celui mai recent studiu al Erste Grup, care analizează gradul de mulțumire a clienților. În ultimii ani, BCR a investit semnificativ în optimizarea rețelei de unități, a proceselor din cadrul acestora, precum și în digitalizarea serviciilor și accesul mai facil la produsele bancare. Toate acestea au condus la identificarea tot mai bună a nevoilor clienților și la oferirea unor soluții flexibile la nivelul tuturor canalelor disponibile.

“Suntem extrem de bucuroși că strategia noastră de creștere a gradului de accesibilitate a populației la produsele bancare dă roade. Considerăm că educația financiară începe, în primul rând, prin acces gratuit la servicii bancare. Contul curent cu comision zero și cardul de debit gratuit atașat acestuia sunt principalele instrumente prin care oricine poate beneficia de astfel de servicii, de la elevi, până la salariați sau pensionari. În plus, măsura eliminării comisioanelor tranzacționale pentru cele mai importante tranzacții cu cardul a dus la creșterea vizibilă a operațiunilor și, suntem convinși, la o reașezare a încrederii clienților noștri. Este responsabilitatea noastră, ca cea mai mare bancă din România, sa susținem prosperitatea clienților noștri și să contribuim la construcția unui sistem stabil și de încredere într-o piață imprevizibilă”, a declarat Dana Demetrian, Vicepreședinte Retail BCR.

Introdus în oferta comercială în februarie 2016, contul curent BCR cu comisioane zero oferă posibilitatea oricărei persoane să-și deschidă un cont curent bancar cu card de debit gratuit, fără niciun fel de taxe bancare. Astfel, oferta comercială vine cu zero comision de administrare a contului curent, zero comision de administrare a cardului de debit atașat, zero comision de retragere la bancomatele BCR și zero comision de interogare la bancomatele BCR.

BCR este prima bancă din România care a decis să ofere, în mod proactiv, soluții comerciale sustenabile pentru reducerea costurilor suportate de către clienții săi. Aproape 200.000 de clienți ai BCR au beneficiat, începând cu 2009, de refinanțări, restructurări sau ajustări de costuri, aceasta fiind și una dintre soluțiile găsite de bancă pentru optimizarea bugetului personal. Practic, în ultimii șapte ani, credite în volum de peste 4,5 miliarde lei au intrat într-un proces de reducere de costuri.

Programul de educație financiară se extinde

BCR a inaugurat, pe 20 octombrie, Centrul de Dialog Financiar la București, un concept nou de sucursală care reprezintă concretizarea unui altfel de model de comunicare bancară, bazată pe educație financiară, care urmărește dezvoltarea unui dialog mult mai apropiat cu fiecare client. Deschiderea acestei sucursale reprezintă o etapă în cadrul strategiei băncii de abordare a clienților bazată pe principii de educație financiară. De altfel, conceptul de Dialog Financiar a fost demarat și în alte orașe din țară, Clujul și Iașul fiind următoarele orașe după București în care BCR oferă săptămânal ore de educație financiară în sucursale tuturor celor care doresc sa participe, atât clienților BCR, cât și altor persoane.

Potrivit celui mai recent studiu realizat de BCR în octombrie 2016, intitulat „Românii și educația financiară”, 42% dintre români se așteaptă ca educația financiară să fie oferită de bănci și specialiști în finanțe, în timp ce numai 18% cred că ar trebui să fie predată în școală și familie (13%). Conform aceleiași cercetări, românii înțeleg prin educația financiară să împrumute bani numai atunci când sunt siguri că îi pot da înapoi (75%), să nu cheltuiască mai mult decât câștigă (66%), să își prioritizeze cheltuielile curente (61%). Totodată, sondajul mai arată că doar 1 din 5 români declară că are un cont de economii sau un depozit bancar și doar 1 din 4 își face un plan de cheltuieli amănunțit, în scris.

Taguri: Banca Comerciala Romana (BCR)  BCR  tehnologii bancare  comisioane cont bancar  POS  incluziune financiara  Calculatordecredite.ro  cont bancar  Educatie financiara  internet banking  mobile banking  carduri de credit  carduri de debit  plati  

Comentarii

cosming
mda
Din cele 217.000 de persoane și-au deschis la BCR conturi curente cu costuri zero și cu carduri de debit gratuite, cate persoane sunt clienti noi si cati is pensionari ?



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Garanti BBVA sustine financiar World Wildlife Fund for Nature (WWF)

Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a direcționat, între 2010 și 2019, 1,49 milioane RON organizației World Wildlife Fund for Nature (WWF), pentru a sprijini dezvoltarea și implementarea proiectelor sale de mediu în România, anunta banca detalii

Patria Bank isi contina tendinta pozitiva a rezultatelor financiare

Rezultatele trimestrului 3 din 2019 – profit operational de 12 mil lei si profit net de 3 mil lei – continua trendul pozitiv observat in primele 2 trimestre din 2019, anunta Patria Bank intr-un comunicat, in care adauga: Astfel, primele 9 luni din 2019 au generat un rezultat detalii

Banca Transilvania are un bancomat exclusiv contactless, fara fanta pentru card

Banca Transilvania (BT) a pus in functiune primul bancomat exclusiv contactless, fara fanta pentru card, destinat doar clientilor bancii, care-l pot folosi cu telefonul mobil sau cu cardul contacless, prin apropierea telefonului sau cardului de bancomat, fara sa mai fie necesara introducerea detalii

Clinicile Dentare Dr. Leahu se dezvolta accelerat printr-o emisiune de obligatiuni intermediata de BT Capital Partners

Clinicile Dentare Dr. Leahu, rețea privată de stomatologie cu nouă unități în București, Pitești, Timișoara și Turda, a încheiat cu succes plasamentul privat pentru atragerea a 10 milioane lei, în una dintre cele mai mari emisiuni de obligațiuni în lei de pe detalii

Ultimele Comentarii