BANCI | Ultima Ora

MyBRD Net, serviciul de internet banking al BRD, a avut probleme de functionare (update)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-11-07 15:29

MyBRD Net, serviciul de internet banking al BRD, nu functioneaza de cateva ore, conform plangerilor clientilor bancii adresate Bancherul.ro, Reclamatiibanci.ro dar si pe pagina de Facebook a BRD.

"Situatia este cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Preconizam ca serviciul MyBRDNet va fi din nou functional, in aproximativ 1 ora", a raspuns banca pe site-ul Facebook, in urma cu doua ore.

In prezent, atat site-ul bancii (www.brd.ro) cat si site-ul pentru internet banking (www.mybrdnet.ro) se pot accesa, dar se pare ca dupa logare clientii nu pot utiliza serviciul online.

"Incerc de cel putin 2 ore sa accesez serviciul "mybrdnet" si nu reusesc; ce se intimpla ? vom avea un raspuns?" ne-a scris un cititor al site-ului Bancherul.ro, la ora 13:10.

"Internet banking nu functioneaza de cel putin 4 ore. Va rog explicati", a scris un client al BRD pe pagina de Facebook a bancii, in urma cu trei ore.

"Este o situatia neprevazuta. Lucram intens la remedierea ei, astfel incat serviciul sa fie din nou disponibil in cel mai scurt timp posibil", a raspuns BRD.

La ora 16:10, BRD a anuntat, pe Facebook, ca problemele au fost remediate:

"Dragi clienti, platforma de internet banking a avut azi, in mod intermitent, perioade in care a functionat lent. Intre timp, echipele noastre au restabilit serviciul. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie, va multumim pentru intelegere si va rugam sa ne semnalati daca vor aparea probleme ulterioare."

BRD a precizat, la solicitarea Bancherul.ro:

"Platforma a avut perioade intermitente de functionare lenta, in mod aleatoriu. Parametrii sunt restabiliti acum."

In jur de 725.000 dintre cei 2,1 milioane de clienti BRD utilizeaza myBRD Net, conform informatiilor bancii.

Taguri: BRD Groupe Societe Generale  tehnologii bancare  cont bancar  Reclamatiibanci.ro  internet banking  mobile banking  

Comentarii

Gabor Marioara
contul pentru prima casa
Nu reusesc sa intru pe contu pentru a vedea cum stau cu rata lunara

Manea Cornelia
Cat durează defectiunea
Nu pot intra in cont de doua ore,nu este pentru prima data când mi se întâmplă, va rog sa dati explicații!

CraiVan Cristina
Site-ul nefunctionabil
Nu pot intra pe www.mybrdnet.ro eu trebuie sa controlez săptămânal dacă îmi intra banii pe saptamana care am lucrat.nu am de unde știi dacă mi-au intrat în cont.va rog rezolvați problema.

Vasile Coman
mybrdnet.ro functioneaza
Cristina, eu am verificat acum (09.07.2017, ora 18) site-ul www.mybrdnet.ro si functioneaza. Dumneavoastra ce mesaj va apare? Reveniti la mine daca mai aveti probleme (0723292899)

Vasile Stoicea
Nu avem acces on line la conturile noastre
Va rugam sa comunicati cand vom avea acces in mod real

Vasile Coman
probleme myBRD
Daca aveti probleme cu myBRD, trimiti-mi mai multe detalii prin e-mail la vasile.coman@bancherul.ro sau prin telefon la 0723292899. Purtatorul de cuvant al BRR mi-a spus ca aplicatia functioneaza in prezent.

MACNEA CHIVUTA
autentificare bpocata
Buna ziua. Incerc de ieri sa ma loghez le my brd net, dar nu reusesc.Mi s-a plocat accesul.Va rog sa ma ajutati in deblocarea accesului.



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



ARB: Controlul Consiliului Concurenței la banci reprezintă o practică uzuală normală

Consiliul Concurenței verifică existența unui potențial comportament anticoncurențial la nivelul sectoarelor economice, un astfel de demers fiind o practică uzuală normală într-o economie funcțională, conform unui comunicat al Asociatiei Romane a Bancilor (ARB), in care se adauga; Asociația Română a Băncilor și băncile membre au o conduită conformă normelor de concurență, aceasta reprezentând o preocupare permanentă și prioritară la nivelul comunității bancare. În acest sens, la nivelul comunității bancare, a fost adoptat Ghidul privind conformarea cu regulile de concurență prin intermediul căruia participanții și-au asumat angajamentul de a da dovadă, în desfășurarea activităților, de un comportament detalii

Cumparaturile pentru scoala se fac in mall si supermarket, mai putin online

• Principalele tipuri de cheltuieli sunt cele cu îmbracămintea și încălțămintea • 1 din 3 părinți spune că va apela la meditații pentru copilul său • 3 din 4 părinți le-au cumpărat deja copiilor smartphone, tabletă sau laptop
 
2 din 3 părinți susțin că bugetul alocat pentru cumpărăturile cu începerea anului scolar va fi mai mare decât anul trecut. Astfel, peste 38% vorbesc despre o creștere a cheltuielilor cu 30%, în timp ce aproximativ 28% apreciază că această sumă a crescut cu 10%, rezultă dintr-un sondaj realizat de CEC Bank în parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro, conform unui comunicat de detalii

Contul de economii cu alimentare periodică, disponibil în aplicația de Mobile Banking CEC app

• În plus, clienții își pot personaliza conturile prin setarea denumirii dorite de fiecare în parte (alias-ul) 
   
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și lansează un nou produs de economisire, disponibil detalii

Banca Transilvania isi sporeste profitul cu 50% si plateste dividende de 1,13 lei/actiune

Profitul net consolidat al Grupului Financiar Banca Transilvania a crescut cu 51% in prima jumatate a acestui an, la 1,5 miliarde lei, a anuntat banca. Banca Transilvania a reusit sa atraga, zilnic, peste 1.600 de clienți noi și sa acorde, în medie, 730 detalii

 



 

Ultimele Comentarii