ING system failure | Profil

Clientii ING se plang ca inca au probleme cu Home Bank, la o luna de la caderea sistemului informatic al bancii timp de 12 ore

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-10-07 22:24

La o luna de la caderea intregului sistem informatic al ING (carduri, ATM-uri, POS-uri, internet banking) timp de aproape 12 ore, in urma unui incident la data center-ul bancii, clientii banci inca se plang ca aplicatia de online banking, Home Bank, nu functioneaza normal.

Iata comentariul postat astazi de un client ING pe pagina Facebook a bancii:

“Domnilor :)
Cam pe cand veti rezolva totusi probleme cu Internet Home Bank ?
Eu inteleg ca "mai sunt si alte banci care au problema asta", sau ca asa cum umbla vorba prin targ v-ati extins prea mult - Felicitari :), si nu va mai fac fata serverele.
Dar Prejudiciul / Prejudiciile care pot aparea prin simplul fapt ca se deconecteaza si ca e necesara relogarea pot decurge din simplul fapt ca poate e chiar acel moment in care plata ar fi putut ajunge la destinatar AZI, si nu maine sau luni.
Eu inteleg ca profesionistii trebuie sa fie diligenti, dar cu consumatorii simpli ce faceti ? E obligatia lor sa aiba in minte acest risc ca ar putea fi delocati exact cand vor sa faca plata si sa isi ia o marja de eroare de 5 minute ? Ma indoiesc”

Banca a raspuns:
“Asa este! Home'Bank nu a functionat asa cum ne-am dorit! Ai dreptate sa fi suparat pe noi. :(. Ne ocupam sa il facem mai bun si indraznim sa speram la o noua sansa din partea ta! Da-ne de stire in privat daca ne putem revansa fata de tine! “

Un alt client ING se plangea, in urma cu doua zile:
“Home bank in continuare nu functioneaza cum trebuie. Daca sunt logat in cont si dau click pe meniul din stanga imi da o eroare de toata frumusetea si ma deconecteaza.”
ING a raspuns: “Iti sugeram urmatoarele: stergere cookies + memorie cache, apoi resetare browser. O zi placuta!”

“O sa mai incerc. Din cate observ aveti erori de tip Javascript”, a replicat clientul.

“Draga ING, continuam sa avem probleme? 3 sucursale ING diferite, ori nu functioneaza deloc ATM-urile, ori se pot efectua doar retrageri. E nevoie sa imi iau o zi libera de la munca astfel incat sa imi pot depune bani in cont? “, s-a plans un alt client, in aceeasi zi, 5 octombrie.

ING a raspuns: “Stim ca ultima perioada a fost putin mai dificila. :( Te asiguram ca lucram constant pentru a rezolva erorile aparute! “

“Cred ca de bun simt ar fi fost sa isi anunte clientii (macar prin email) ca serviciul homebank are probleme. Si eu am fost multumit de serviciile lor din ultimii 7 ani dar acum nu ma mai pot baza pe ele. In ultima luna, peste 50% din incercarile de conectare la serviciul homebank s-au incheiat cu eroare. Nu e normal sa isi faca upgrade in timp ce clientii se bazeaza pe acel serviciu, mai ales daca nu anunta. Eu as fi fost multumit daca mi-ar fi oprit serviciul doua saptamani cu un anunt prealabil decat sa il opreasca fara anunt si sa ma trezesc ca nu pot face anumite tranzactii atunci cand am nevoie. Imi pare rau pentru ei dar eu voi schimba banca pentru ca au m-au dezamagit si nu ma mai pot baza pe serviciile lor”, a reclamat alt client, in 3 octombrie, cand aplicatia bancii nu a functionat, din nou, timp de cateva ore. (vezi aici detalii)

Sistemul informatic al ING Bank Romania s-a defectat astazi, in jurul orelor 12-13, astfel ca platile cu carduri, ATM-urile, serviciul de internet banking Home Bank si site-ul bancii nu au functionat timp de aproape 12 ore.

Banca a anuntat problema, pe pagina sa Facebook (ING Web Cafe), abia dupa aproximativ 6 ore, in jurul orei 18, fapt care a starnit reactii furioase din partea clientilor care nu si-au putut folosi cardurile, iar in jurul orei 23,30 a informat ca toate serviciile sale electronice sunt din nou functionale. (vezi aici detalii)

Taguri: ING Bank  reclamatie Provident  tehnologii bancare  Vodafone  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



Promotie Banca Transilvania la produse non-financiare

Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount, oferite de partenerii Stup în perioada 8 – 12 mai, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Campania lansată azi vine cu soluții non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere și pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienți ai Băncii Transilvania.

Stup Fest, aproape 20 de soluții cu discount pentru antreprenori: Oferta cuprinde soluții pentru facturare digitală, campanii de marketing, deschiderea unui magazin online, semnătură electronică, contabilitate, identitate de brand, recrutare, abonamente detalii

Banca Transilvania a inceput anul in forta

„Am început anul în forță, implementând planul nostru de creștere a activității băncii și susținere a economiei naționale, în ciuda climatului volatil și incert atât pe piețele financiare internaționale, cât și pe plan intern", spune Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania, in comunicatul privind rezultatele bancii din primul trimestru al anului 2023: Rezultatele financiare BT la 31 martie 2023 Creștere organică susținută în primele trei luni ale anului Banca Transilvania a înregistrat în primele trei luni ale anului o evoluție susținută a activității: au crescut semnificativ economiile clienților (5%), creditele detalii

Cresterea dobanzilor la credite nu a afectat clientii BCR: rata creditelor neperformante a urcat cu doar 0,1%

"Rata creditelor neperformante s-a situat la 2,9% în martie 2023, în creștere marginală față de 2,8% în decembrie 2022. Această evoluție reflectă o acumulare normală de noi credite neperformante, un trend pozitiv al recuperărilor pe ambele segmente retail și corporate, precum și soldul stabil de credite acordate clienților", anunta BCR in comunicatul privind rezultatele financiare din primul trimestru al anului 2023: Grupul BCR, rezultate în T1 2023: Sănătate financiară și consiliere adaptată obiectivelor de viață și de business Rezumat [1] Deschiși pentru oameni, deschiși pentru afaceri cu impact: ‒ Portofoliul total de credite nete acordate clienților de Banca detalii

ING Point Brasov Coresi Mall, transformat in ING Office

ING Bank România anunță inaugurarea unui nou office în Coresi Shopping Resort din Brașov. ING Office Coresi Mall a fost deschis pe data de 1 aprilie, iar clienții vor putea accesa aici produse și servicii destinate nu doar persoanelor fizice, ci și celor detalii

 



 

Ultimele Comentarii