ING system failure | Ultima Ora

Sistemul informatic al ING (cardurile, ATM-urile, POS-urile, Home Bank) s-a defectat din nou astazi

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-30 19:50

Sistemul informatic al ING (cardurile, ATM-urile, POS-urile, Home Bank) s-a defectat din nou astazi, pentru aproximativ doua ore, in jurul orei 16, dupa ce in 10 septembrie a fost intrerupt timp de aproape 12 ore, din cauza unei simulari de incendiu la data center-ul bancii.

ING a anuntat insa pe pagina sa Facebook ca doar Home Bank, serviciul de internet banking, nu a putut fi utilizat de o parte dintre clienti.

"O parte dintre utilizatorii serviciului Home’Bank intampina dificultati la conectare. Am identificat problema si lucram la remedierea ei. Restul serviciilor ING functioneaza fara probleme. Revenim de indata ce avem vesti", a anuntat ING, in jurul orei 17, pe pagina sa Facebook.

Dupa o ora, banca a revenit cu un alt mesaj, in care anunta ca remedierea problemei:

"ING Home’Bank functioneaza la turatie maxima de 20 de minute. Problema a fost solutionata si serviciul e disponibil acum pentru toti clientii. Multumim pentru intelegere!"

Clientii bancii s-au plans insa ca nu au putut utiliza nici cardurile la bancomate si POS-uri, la fel cum s-a intamplat in 10 septembrie, cand intregul sistem informatic al ING a cazut timp de 12 ore. (vezi aici detalii)

"ATM, nu, POS, nu (tocmai au anuntat in Kaufland Mihai Bravu). Le nimeriti foarte bine in week end, n am ce zice", spune un alt client ING.

"MegaImage, Baneasa.. nu se poate plati cu cardul! POS-uri ING!", spune altcineva.

"Sunt probleme din nou! Plata cu cardul nu mai functioneaza iar ATM-ul din AFI este nefunctional...incredibil".

"Deja problemele tehnice au devenit o rutina la ING Bank. E trist sa constati ca nu te poti baza nici macar pe o banca olandeza...!" se plange un alt client.

"Unde-i banca pe care-o cunosteam? ING, ai devenit o leguma..."

"ING Bank Romania = the lost legend" 

"Eu zic sa ne schimbam ca nu miroase deloc a bine la ING"

"Ce bine ca nu am cont la ING!!!!!! ♡♡♡♡♡♡"

"Din păcate, se pare că din ING Bank Romania a mai rămas doar legenda...Realmente sunt dezolat, deoarece sunt client din 2004 şi am colaborat bine în general, cu mici excepţii. Mi-am mutat banii în altă bancă imediat după defecţiunea majoră, dar totuşi, nu am închis conturile, acceptând să plătesc în continuare toate comisioanele. Am sperat să fie doar un incident, extrem de neplăcut, dar doar un episod, însă situaţia persistă, deşi primim neîncetat asigurări că totul funcţionează normal."

"Nu merge și în plus aceste " erori " de sistem îmi dau impresia ca sunteți victime ale unor atacuri cibernetice repetate. Normal ar fi sa luați masuri. Deja devine rutină sa aveți probleme. Deja nu mai inspirați încredere prin aceste postări, este nevoie de mai mult pt a recastiga încrederea celor la care le păstoriti economiile sau salariul.
Faceți ceva pana nu este prea târziu, sau pana nu trezim cu conturile goale!!!!"

ING Web Cafe: "Iti intelegem perfect punctul de vedere. Din nou, precizam faptul ca nu este vorba despre atacuri cibernetice. Promitem sa incercam evitarea tuturor problemelor tehnice!"

"Se pare ca iar a facut vreo boacănă Dorel! Probabil s-a impiedicat de cablu de retea si a deconectat netul de la serverul care tine HomeBank.

Sau cine stie, tot "gazul" a fost problema....

Una peste alta, ma simt in nesiguranta alaturi de tine ING si pare ca nu faci ceva sa ma linistesti.

In nici o luna, aveti iar sistemul picat si mi-e teama ca nu mai putem da vina pe gaz.

Si ma gandesc din ce in ce mai serios sa mut operatiunile firmei la alta banca. Pentru ca nu imi dati nicio garantie si siguranta.

A, uitasem sa si mentionez

Astazi, la Aurel Vlaicu, ATM de la agentia voastra de acolo. Incercat de 2 ori sa scot 2.000 lei, eroare (nu se stie de ce).

In schimb am vreo 10 notificari prin sms ca au iesit banii, apoi au intrat inapoi, iar au iesit, iar s-au intors si tot asa. La final mi-a spus ca au iesit (dupa ce am retras de la atm-ul alaturat), dar cica am aceeasi suma in cont! Fain, nu? Evident ca nu mai erau cei 2.000, dar notificarea prin sms spune ca da :)

Deci, daca sms spune ca am retras 2.000 si am aceeasi suma in cont, de ce imi lipsesc cei 2.000?"

Taguri: ING  internet banking  mobile banking  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



BNR ii asigura pe cei raportati la Centrala Riscului de Credit pentru amanarea ratelor la credite ca nu vor fi afectati in relatia cu bancile

Banca Nationala a Romaniei (BNR) a transmis un comunicat in care-i asigura pe cei raportati de banci la Centrala Riscului de Credit (CRC) pentru ca si-au amanat ratele la credite, conform OUG 37/2020, ca nu vor avea probleme in viitor, la obtinerea unui nou imprumut. BNR a facut aceste detalii

A inceput si relaxarea creditarii: 16.000 de romani au aplicat online pentru credite la Banca Transilvania

Peste 16.000 de clienţi au aplicat la Banca Transilvania pentru credite, în decurs de zece zile, pentru planuri personale sau pentru a- şi cumpăra locuinţă, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: BT a derulat în perioada 2 – 12 iunie a.c. o campanie de detalii

Ultima zi in care se mai pot amana ratele la credite este luni, 15 iunie

Luni, 15 iunie, este ultima zi in care persoanele fizice si firmele afectate de criza coronavirusului mai pot cere bancilor si IFN-urilor amanarea ratelor la credite, pana la finalul acestui an, conform prevederilor OUG 37/2020. Banca Transilvania si BCR, cele mai mari doua banci detalii

Firmele pot sa-si deschida online un cont curent (NEOcont) la Banca Transilvania

După lansarea NEOcont pentru persoanele fizice, Banca Transilvania vine cu încă o noutate referitoare la bankingul online, NEOcont pentru antreprenori, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Deschiderea unui cont curent pentru companii se poate face acum 100% de la detalii

Ultimele Comentarii