Caderea sistemului informatic al ING i-a starnit pe clienti sa reclame si alte probleme in serviciile oferite de banca (update)
Autor: Bancherul.ro
2016-09-17 14:50
Caderea sistemului informatic al ING i-a starnit pe clienti sa reclame si alte probleme, mai vechi sau mai noi, in functionarea serviciilor oferite de banca olandeza, in principal in privinta Home Bank, aplicatia de internet banking.
Clientii si-au revarsat naduful pe pagina Facebook a ING (ING Web Cafe), care a fost singurul canal de comunicare al bancii cu clientii sai, in perioada de aproape 12 ore cat nu au functionat sistemele informatice si de comunicare ale bancii, precum platile cu cardul, Home Bank, call-center-ul.
Astfel, una dintre problemele semnalate de clienti este verificarea excesiva a identitatii utilizatorilor de internet banking (Home Bank), care duce uneori la situatii absurde.
De exemplu, banca i-a cerut unui client sa-i spuna cati bani are in cont inainte ca acesta sa se poata loga pentru a vedea soldul existent (vezi foto).
“Pai tocmai asta vreau si eu sa aflu berbecilor si de aia am nevoie sa imi resetez parola cat mai rapid!
Problema este ca asta era a nu stiu cata intrebare. Inainte mai avusesem chestii de genul "cate conturi ai la ING?", "care sunt ultimele 4 cifre de pe card?", "cate conturi in moneda straina ai la ING?" si alte cacaturi de genul asta. Mai aveau putin si ma scanau pe retina”, s-a plans un client.
Al client ING se plange ca pentru fiecare plata trebuie sa sune la call-center-ul bancii:
“Stimati domni, as dori sa stiu care este motivul pt care sistemul dumneavoastra de Home Bank nu functioneaza la fel ca orice alt sistem de internet banking? Pt fiecare plata trebuie sa sun la call center... De ce nu putem face platile prin call center fara sa ne mai autentificam in acest caz?!... Mentionez, in caz ca nu stiati, ca sistemul dumneavoastra are mai multi pasi de autentificare oricum - respectiv, user name dedicat, parola aleasa de utilizator, cod de confirmare venit pe sms (!!!) pe telefonul utilizatorului. Cu toate acestea, trebuie sa sun pt fiecare plata pe care o efectuez (???!!!). Dupa care, trebuie sa reintroduc din nou (!!!) toate datele pe care le-am mai introdus inainte ca plata sa nu poata fi autorizata! Daca tot trebuie sa sun la call center pt fiecare plata pe care o efectuez, rezulta ca dumneavoastra nu aveti serviciul de INTERNET banking functional, la fel ca orice alta banca din Romania (serviciu care nu prevede o interactiune umana pe parcursul efectuarii de operatiuni bancare), drept pentru care va solicit ca toti clientii ING sa beneficieze in mod gratuit de serviciul de private banking care presupune un apel catre consultantul personal pt efectuarea de plati. Astept asadar, numarul de telefon si persoana care mi s-a alocat pentru acest serviciul de private banking, avand in vedere ca nu am fost instiintat ca serviciul de internet banking nu va putea fi folosit la modul normal, ci va trebui oricum sa sun de fiecare data la un call center. Multumesc “
ING a raspuns: “Salut, Oliver! Asa cum ai mentionat si tu, logarea si anumite operatiuni in Home Bank necesita confirmari suplimentare. Acesti pasi sunt necesari pentru o siguranta sporita. Speram ca serviciul nostru sa fie mai pe placul tau. Vrem sa stii ca apreciem feecback-ul!”
Altcineva a facut urmatoarea constatare: “Nu e de mirare ca peste 90% din livrarile in online sunt facute cu COD si nu prin plata cu cardul... Daca si o banca dupa ce primesti sms de autentificare, in contextul in care ai introdus oricum o parola de siguranta, are issue uri de securitate, nu e de mirare ca suntem ultimii din Europa la folosirea instrumentelor financiar bancare... “
Un alt client reclama “2 feateruri si un bug pe care mi le doresc rezolvate de ani de zile”, si anume:
Feature 1: Posibilitatea sa-ti setezi limitele de tranzactie cu cardul permanent la niste valori decente. De fiecare data cand plec din tara trebuie sa-mi aduc aminte sa maresc valorile ( setare valabila doar pt 2 saptamani! ) pentru ca altfel ajung la iesirea de pe o autostrada in incapacitate de plata a serviciului si rezultatul imediat este evident o injuratura la adresa ING.
Feature 2: Plata in valuta in aplicatia de mobil SAU rezolvarea bugului care iti face logout cu eroare din homebank atunci cand incerci sa faci o plata in valuta de pe google chrome pe un telefon android
Bug: Salvarea browserului dupa ce te-ai autentificat cu SMS de validare. Bifez "salveaza browserul". Bifez degeaba pentru ca aleator dupa x ore, y zile imi cere din nou acelasi lucru.
ING a raspuns: “despre autentificarea in HB, iti putem confirma ca sistemul analizeaza recurenta cu care te loghezi si ulterior va inregistra dispozitivul ca fiind sigur.”
Alti clienti au gasit alte doua probleme: limba de utilizare a Home Bank, care nu se poate schimba odata intrat in aplicatie, precum si lipsa orei din extrasele de cont:
“Ce poate fi mai enervant decat un HomeBank de la ING Web Café in care se schimba limba singura la login/logout si nu ai buton de switch cat timp esti autentificat? Raspuns: un homebank unde extrasul de cont returneaza un pdf gol, fara antet, fara date.”
“Este vreun motiv pentru care nici în aplicația web si nici in aplicația de mobil si nici in extrasele de cont nu apare ora si minutul tranzacției, așa cum la alte bănci apare? Nu pot deosebi 2 tranzacții la același comerciant din aceeași zi. Nu pot verifica o tranzacție pe baza orei, etc.” se plange altcineva.
ING a raspuns: “Formatul extraselor noastre de cont nu contine si ora, asa este! Vom nota sugestia ta. Iti multumim:) “
Alt client se plange de “interactiunea execrabila" cu un reprezentant al bancii la call-center, precum si de comisioanele mari pentru plati:
“Buna ziua ING Web Café, va rog frumos sa imi dati o adresa de email valida unde pot face o plangere in legatura cu o interactiune execrabila cu un agent din call center, de asemenea si unde pot raporta cum la fiecare tranzactie PayPal dumneavoastra percepeti niste comisioane frauduloase si nefondate.
Alt client ING reclama nefunctionarea unui bancomat:
“Bancomatul merge dar nu pot fi decat depusi bani..n pot sa scotde azi de dimineata....dupa ce ca am un bamcomat in tot cartierul iar urmatoru este la 2 cartiere distanta...nici asta nu este bun intotdeauna...si acum colac peste pupaza bancomatul funtioneaza dar nu merge sistemul????? “
Un client ING Bank se plange de poprirea facuta pe conturile sale:
"In seara asta as dori sa multumesc ING Web Café si ING pentru abuzul in cadrul unei popriri, unde in loc de a instiinta clientul lor ca urmeaza sa se aplice astea poprire (1/3 din venitul lunar, maximul posibil prin lege ) au decis in mod INSTANT sa pune "sechestru" pe toate fondurile disponibile la acel moment.
Nu vreau sa enumar posibilele scenarii in care acei bani erau vitali ci vreau doar sa se observe cum anumite banci din Romania fac ce le taie capul.
In momentul in care am sunat la ING, nu mi s-au oferit informatii clare despre legalitatea acestui act, asa ca, pasul urmator a fost sa fac o reclamatie la ANPC.
Astept raspunsul domnilor de la ANPC pentru a putea solutiona aceasta situatie abuziva.
Cat despre ING,nu vreau sa mai am de a face niciodata cu aceasta institutie.
Ca si nota finala, as vrea sa multumesc celor de la BRD Groupe Societe Generale, care dupa nenumarate apeluri la serviciul de relatii cu clientii ( banca la care si aveam datoria de la care a pornit totul ), nu au fost in stare sa identifice aceasta datorie si o modalitate de solutionare.
In schimb, la final, as dori sa ii multumesc domnului BEJ Terinte Florin Catalin, care aparent si-a adaugat comisionul maxim pentru aceasta executare silita, si repet, abuziva din partea ING.
Aparent, aceasta datorie a disparut in negura birocratiei si a iesit la iveala doar atunci cand s-a ivit un domn capabil si pe masura sa aplice LEGEA asa cum se poate mai bine.
SPER, sper ca cei care s-au aflat intr-o situatie similara sa binevoiasca sa redistribuie acest mesaj, poate din nou, se solutioneaza ceva pe calea siteurilor de socializare.
Multumesc."
ING a raspuns: "In general, popririle nu sunt postate de banca, ci de executor, care trimite tuturor bancilor o adresa de infiintare a popririi pentru blocarea conturilor clientilor in cauza. Desigur, desi nu suntem obligati prin lege sa ne anuntam clientii atunci cand au o poprire (pentru datorii la stat, de exemplu), noi ii notificam totusi, din aceeasi dorinta de a ajuta! Cat despre deblocarea contului, vrem sa verificam ce s-a intamplat in cazul tau si vom vedea impreuna ce se poate face pentru a indrepta lucrurile!"
Stire in curs de actualizare
Taguri: ING Bank plati online comisioane cont bancar comision POS Vodafone Reclamatiibanci.ro internet banking mobile banking plati
Comentarii
Adauga un comentariu
Adauga un comentariu folosind contul de Facebook
Alte stiri din categoria: Opinie
BCR explica diferenta dintre ratele egale si cele descrescatoare la credite
În toate unitățile sale din țară, dar și în digital, Banca Comercială Română discută în fiecare zi cu oamenii despre creditare responsabilă, utilizând principii de educație financiară, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Am înțeles că este important să facem acest lucru înaintea contractării oricărui credit, dar o facem mereu și după acordarea unui împrumut. De altfel, BCR a fost prima instituție bancară din România care, în 2015, a făcut public un ghid al creditării responsabile împreună cu Asociația Utilizatorilor Români de Servicii Financiare, iar banca a dezvoltat, în ultimii șapte ani, cel mai mare program de educație financiară – Școala de detalii
Băncile din România respectă legislația națională privind modalitatea de calcul a ratelor
Comunitatea bancară a luat cunoștință despre comunicatul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) din data de 16 mai a.c. referitor la practica băncilor, potrivit căreia ”rata de credit este compusă în primii ani ai creditului din 25% din soldul principal de rambursat și 75% dobândă”, se arata intr-un comunicat al Asociatiei Romane a Bancilor (ARB), in care se adauga: Băncile din România respectă legislația națională privind modalitatea de calcul a ratelor în conformitate cu OUG 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori și/sau OUG 52/2016 privind contractele de credit oferite consumatorilor pentru bunuri imobile. În fapt vorbim de o formulă de calcul detalii
Dobanda BNR va ramane la 7% pana la finalul lui 2023
Dobanda de politica monetara a Bancii Nationale a Romaniei (BNR) va ramane la 7% pana la finalul lui 2023, prognozeaza economistii Erste detalii
Consumatorii și băncile au reacționat bine la situațiile complicate de pe piața financiar-bancară din ultimul an
Lecțiile crizelor financiare și economice prin care românii au trecut în ultimii 15 ani sunt principala sursă de informație care trebuie să stea la baza deciziilor financiare viitoare. Ciclicitatea acestor crize este argumentul detalii
- Banii mei investiti in cripto sunt blocati in Blockchain. Cum pot sa-i recuperez?
- De ce s-a prabusit Silicon Valley Bank, banca start-up-urilor din SUA, cu active mai mari decat toate bancile romanesti la un loc
- Cererea de credite ramane constanta, in ciuda dobanzilor mari
- Bancile au inasprit coditiile de creditare
- Cum ar putea arata o intalnire cu un angajat BRD
- In anii 70, in centrul Bucurestiului domina brandul bancii americane Manufacturers Hanover Trust
- ING a ramas in urma altor banci la transferurile de bani instant
- Eximbank intra in top 10 banci romanesti, dupa ce a preluat Banca Romaneasca
- BCR: aderarea la Schengen este o decizie în afara puterii noastre de acțiune, însă implicarea și susținerea noastră a fost deplină
- Incluziunea financiara a ajuns la 68% in Romania
Criza COVID-19
- In majoritatea unitatilor BRD se poate intra fara certificat verde
- La BCR se poate intra fara certificat verde
- Firmele, obligate sa dea zile libere parintilor care stau cu copiii in timpul pandemiei de coronavirus
- CEC Bank: accesul in banca se face fara certificat verde
- Cum se amana ratele la creditele Garanti BBVA
Topuri Banci
- Topul bancilor cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale
- Topul bancilor la active in 2019
- Topul celor mai mari banci din Romania dupa valoarea activelor in 2018
- Topul bancilor dupa active in 2017
- Topul bancilor cu cele mai mici comisioane la contul curent cu card si online banking
Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
- Concurs de educatie financiara pentru elevi, cu premii in bani
- Creditele acordate de banci au crescut cu 14% in 2022
- Romanii stiu educatie financiara de nota 7
- Gradul de incluziune financiara in Romania a ajuns la aproape 70%
- Contribuția sistemului bancar în economie în ultimii 30 de ani este de două ori cât PIB-ul României
ROBOR
- ROBOR: ce este, cum se calculeaza, ce il influenteaza, explicat de Asociatia Pietelor Financiare
- ROBOR a scazut la 1,59%, dupa ce BNR a redus dobanda la 1,25%
- Dobanzile variabile la creditele noi in lei nu scad, pentru ca IRCC ramane aproape neschimbat, la 2,4%, desi ROBOR s-a micsorat cu un punct, la 2,2%
- IRCC, indicele de dobanda pentru creditele in lei ale persoanelor fizice, a scazut la 1,75%, dar nu va avea efecte imediate pe piata creditarii
- Istoricul ROBOR la 3 luni, in perioada 01.08.1995 - 31.12.2019
Taxa bancara
- Normele metodologice pentru aplicarea taxei bancare, publicate de Ministerul Finantelor
- Noul ROBOR se va aplica automat la creditele noi si prin refinantare la cele in derulare
- Taxa bancara ar putea fi redusa de la 1,2% la 0,4% la bancile mari si 0,2% la cele mici, insa bancherii avertizeaza ca indiferent de nivelul acesteia, intermedierea financiara va scadea iar dobanzile vor creste
- Raiffeisen anunta ca activitatea bancii a incetinit substantial din cauza taxei bancare; strategia va fi reevaluata, nu vor mai fi acordate credite cu dobanzi mici
- Tariceanu anunta un acord de principiu privind taxa bancara: ROBOR-ul ar putea fi inlocuit cu marja de dobanda a bancilor
Statistici BNR
- Indicatorii sistemului bancar in T1 2023
- Deficitul contului curent pe T1 2023, mai mic cu 8%. Acoperirea datoriei externe cu rezervele BNR, la cel mai bun nivel din ultimii ani
- Deficitul contului curent, în scădere cu 17%
- Deficitul contului curent pe ianuarie 2023, în scădere cu o șesime
- Indicatorii sistemului bancar la finalul anului 2022
Legislatie
- Legea nr. 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor şi Fondul de garantare a depozitelor bancare
- Rambursarea anticipata a unui credit, conform OUG 50/2010
- OUG nr.21 din 1992 privind protectia consumatorului, actualizata
- Legea nr. 190 din 1999 privind creditul ipotecar pentru investiții imobiliare
- Reguli privind stabilirea ratelor de referinţă ROBID şi ROBOR
Lege plafonare dobanzi credite
- BNR propune Parlamentului plafonarea dobanzilor la creditele bancilor intre 1,5 si 4 ori peste DAE medie, in functie de tipul creditului; in cazul IFN-urilor, plafonarea dobanzilor nu se justifica
- Legile privind plafonarea dobanzilor la credite si a datoriilor preluate de firmele de recuperare se discuta in Parlament (actualizat)
- Legea privind plafonarea dobanzilor la credite nu a fost inclusa pe ordinea de zi a comisiilor din Camera Deputatilor
- Senatorul Zamfir, despre plafonarea dobanzilor la credite: numai bou-i consecvent!
- Parlamentul dezbate marti legile de plafonare a dobanzilor la credite si a datoriilor cesionate de banci firmelor de recuperare (actualizat)
Anunturi banci
- Aplicatia Eximbank, indisponibila temporar
- UniCredit a consiliat vanzarea Pharmafarm și Gedeon Richter Farmacia către Dr. Max BDC, s.r.o.
- Familia Regală, în vizită la Banca Transilvania
- Reclamatii Credit Europe Bank - solutionarea alternativa a litigiilor
- Cei care amana ratele la credite vor plati ulterior dobanda la dobanda, adica mai mult
Analize economice
- Creștere economică minimală pe T1 2023
- Inflația anuală, scădere puternică până la 11,2% în luna aprilie 2023
- Primăvara nu-i ca iarna - proiecțiile ajustate pentru PIB, deficitul extern și salariul real
- Deficitul bugetar - în loc să scadă, majorat semnificativ după primele trei luni ale anului
- Inflația anuală, scădere până la 14,5% în luna martie 2023
Ministerul Finantelor
- Datoria publică la începutul anului 2023, în creștere la 49,2% din PIB
- Deficitul bugetar, în creștere îngrijorătoare după primele două luni ale anului
- Datoria publică din 2022, în scădere la 47,2% din PIB
- Deficitul bugetar in ianuarie 2023, mai mult decât dublu față de aceeași lună a anului anterior
- -5,68% din PIB, deficit bugetar bifat pe 2022. Observații
Biroul de Credit
- BCR: prelucrarea datelor personale la Biroul de Credit
- Care banci si IFN-uri raporteaza clientii la Biroul de Credit
- Ce trebuie sa stim despre Biroul de Credit
- Care este procedura BCR de raportare a clientilor la Biroul de Credit
- Legalitatea prelucrarii datelor personale de catre Biroul de Credit
Procese
- Un client Credius obtine in justitie anularea creditului, din cauza dobanzii prea mari
- Hotararea judecatoriei prin care Aedificium, fosta Raiffeisen Banca pentru Locuinte, si statul sunt obligati sa achite unui client prima de stat
- Decizia Curtii de Apel Bucuresti in procesul dintre Raiffeisen Banca pentru Locuinte si Curtea de Conturi
- Vodafone, obligata de judecatori sa despagubeasca un abonat caruia a refuzat sa-i repare un telefon stricat sau sa-i dea banii inapoi (decizia instantei)
- Taxa de reziliere a abonamentului Vodafone inainte de termen este ilegala (decizia definitiva a judecatorilor)
Stiri economice
- România, al patrulea deficit comercial din UE în T1 2023
- România a păstrat locul 8 în UE la inflația anuală în aprilie 2023
- Datoria publică a depășit conjunctural pragul de 50% în februarie 2023
- „Inflația industrială”- scădere puternică în termeni anuali, prin efect de bază
- România, pe locul 8 în UE la inflația anuală, în martie 2023
Statistici
- România, pe ultimul loc în UE la evoluția productivității muncii în agricultură
- INS: Veniturile romanilor au crescut anul trecut cu 10%. Banii de mancare, redistribuiti cu precadere spre locuinta, transport si haine
- Inflatia anuala - 13,76% in aprilie 2022 si va ramane cu doua cifre pana la mijlocul anului viitor
- Deficitul bugetar, deja 0,72% din PIB in februarie 2022
- Datoria publica, majorata la 48,9% din PIB in 2021
FNGCIMM
- Programul IMM Invest continua si in 2021
- Garantiile de stat pentru credite acordate de FNGCIMM au crescut cu 185% in 2020
- Programul IMM invest se prelungeste pana in 30 iunie 2021
- Firmele pot obtine credite bancare garantate si subventionate de stat, pe baza facturilor (factoring), prin programul IMM Factor
- Programul IMM Leasing va fi operational in perioada urmatoare, anunta FNGCIMM
Calculator de credite
- ROBOR la 3 luni a scazut cu aproape un punct, dupa masurile luate de BNR; cu cat se reduce rata la credite?
- In ce mall din sectorul 4 pot face o simulare pentru o refinantare?
Noutati BCE
- Acord intre BCE si BNR pentru supravegherea bancilor
- Banca Centrala Europeana (BCE) explica de ce a majorat dobanda la 2%
- BCE creste dobanda la 2%, dupa ce inflatia a ajuns la 10%
- Dobânda pe termen lung a continuat să scadă in septembrie 2022. Ecartul față de Polonia și Cehia, redus semnificativ
- Rata dobanzii pe termen lung pentru Romania, in crestere la 2,96%
Noutati EBA
- Bancile romanesti detin cele mai multe titluri de stat din Europa
- Guidelines on legislative and non-legislative moratoria on loan repayments applied in the light of the COVID-19 crisis
- The EBA reactivates its Guidelines on legislative and non-legislative moratoria
- EBA publishes 2018 EU-wide stress test results
- EBA launches 2018 EU-wide transparency exercise
Noutati FGDB
- Banii din banci sunt garantati, anunta FGDB
- Depozitele bancare garantate de FGDB au crescut cu 13 miliarde lei
- Depozitele bancare garantate de FGDB reprezinta doua treimi din totalul depozitelor din bancile romanesti
- Peste 80% din depozitele bancare sunt garantate
- Depozitele bancare nu intra in campania electorala
CSALB
- Sondaj: dobanda fixa la credite, considerata mai buna decat cea variabila, desi este mai mare
- CSALB: Romanii cu credite caută soluții pentru reducerea ratelor. Cum raspund bancile
- O firma care a facut un schimb valutar gresit s-a inteles cu banca, prin intermediul CSALB
- Rolul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in sustinerea stabilitatii financiare
- CSALB recomanda bancilor sa nu mai claseze cererile incomplet documentate pentru solutionarea amiabila a litigiilor
First Bank
- Clientii First Bank pot face plati prin Google Pay
- First Bank anunta rezultatele financiare din prima jumatate a anului 2021
- First Bank are o noua aplicatie de mobile banking
- Cetatenii americani din Romania pot incasa cecurile de asistenta financiara pentru COVID-19 doar la First Bank
- First Bank finalizeaza achizitia Bank Leumi Romania
Noutati FMI
- FMI: criza COVID-19 se transforma in criza economica si financiara in 2020, suntem pregatiti cu 1 trilion (o mie de miliarde) de dolari, pentru a ajuta tarile in dificultate; prioritatea sunt ajutoarele financiare pentru familiile si firmele vulnerabile
- FMI cere BNR sa intareasca politica monetara iar Guvernului sa modifice legea pensiilor
- FMI: majorarea salariilor din sectorul public si legea pensiilor ar trebui reevaluate
- IMF statement of the 2018 Article IV Mission to Romania
- Jaewoo Lee, new IMF mission chief for Romania and Bulgaria
Noutati BERD
- BERD este ingrijorata de investigatia autoritatilor din Republica Moldova la Victoria Bank, subsidiara Bancii Transilvania
- BERD dezvaluie cat a platit pe actiunile Piraeus Bank
- ING Bank si BERD finanteaza parcul logistic CTPark Bucharest
- EBRD hails Moldova banking breakthrough
- Banca Transilvania and EBRD become majority shareholders of Victoriabank in Moldova
Noutati Federal Reserve
- Federal Reserve anunta noi masuri extinse pentru combaterea crizei COVID-19, care produce pagube "imense" in Statele Unite si in lume
- Federal Reserve urca dobanda la 2,25%
- Federal Reserve decided to maintain the target range for the federal funds rate at 1-1/2 to 1-3/4 percent
- Federal Reserve majoreaza dobanda de referinta pentru dolar la 1,5% - 1,75%
- Federal Reserve issues FOMC statement
Noutati BEI
- BEI a redus cu 31% sprijinul acordat Romaniei in 2018
- Romania implements SME Initiative: EUR 580 m for Romanian businesses
- European Investment Bank (EIB) is lending EUR 20 million to Agricover Credit IFN
Mobile banking
- Comisioanele BRD pentru MyBRD Mobile, MyBRD Net, My BRD SMS
- Termeni si conditii contractuale ale serviciului You BRD
- Recomandari de securitate ale BRD pentru utilizatorii de internet/mobile banking
- CEC Bank - Ghid utilizare token sub forma de card bancar
- Cinci banci permit platile cu telefonul mobil prin Google Pay
Noutati Comisia Europeana
- Avertismentul Comitetului European pentru risc sistemic (CERS) privind vulnerabilitățile din sistemul financiar al Uniunii
- Cele mai mici preturi din Europa sunt in Romania
- State aid: Commission refers Romania to Court for failure to recover illegal aid worth up to €92 million
- Comisia Europeana publica raportul privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de cooperare si de verificare (MCV)
- Infringements: Commission refers Greece, Ireland and Romania to the Court of Justice for not implementing anti-money laundering rules
Noutati BVB
- BET AeRO, primul indice pentru piata AeRO, la BVB
- Laptaria cu Caimac s-a listat pe piata AeRO a BVB
- Banca Transilvania plateste un dividend brut pe actiune de 0,17 lei din profitul pe 2018
- Obligatiunile Bancii Transilvania se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti
- Obligatiunile Good Pople SA (FRU21) au debutat pe piata AeRO
Institutul National de Statistica
- Puterea de cumpărare a pensiilor a revenit pe plus în aprilie 2023
- Nivel record al exporturilor in martie, însă deficitul se menține ridicat
- Revenire notabilă în comerțul cu amănuntul in martie 2023
- Scădere semnificativă în comerțul cu amănuntul, in februarie 2023
- Deficitul comercial pe ianuarie 2023 - România, poziția a șasea din UE
Informatii utile asigurari
- Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023
- Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment
- Asiguratii nu au nevoie de documente de confirmare a cutremurului
- Cum functioneaza o asigurare de viata Metropolitan pentru un credit la Banca Transilvania?
- Care sunt documente necesare pentru dosarul de dauna la Cardif?
ING Bank
- La ING se vor putea face plati instant din decembrie 2022
- Cum evitam tentativele de frauda online?
- Clientii ING Bank trebuie sa-si actualizeze aplicatia Home Bank pana in 20 martie
- Obligatiunile Rockcastle, cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrala si de Est, intermediata de ING Bank
- ING Bank transforma departamentul de responsabilitate sociala intr-unul de sustenabilitate
Ultimele Comentarii
-
Bravo
Vreau cont ca sunteți o banca ... detalii
-
.
... detalii
-
Fraudă financiară prin blokchain
Bună ziua , am investit bani în Global.com ,prin cumpărarea de criptomonede ETH din aplicația ... detalii
-
Vodafon
Bună seara am o nemulțumire de cei de la vodafon iris titan, am încheiat un nou contract cu iei ... detalii
-
Vreau card bancar
Vreau card bancar că îmi ajunge târziu alocația de la ... detalii