BANCI | Profil

Banca Transilvania si-a facut sigla noua, in culorile tricolorului patriei

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-15 15:53

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică, anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza urmatoarele:

Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică - galben, roşu şi albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.

BT a păstrat în cadrul identității de brand elementele care i-au adus şi până acum vizibilitate, favorabilitate şi simpatie, dar care sunt şi uşor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă comunicării băncii unicitate şi un mod prietenos de a transmite informații. Banca Transilvania rămâne, ca poziționare, Banca Oamenilor Întreprinzători: 1 din 3 antreprenori care încep o afacere aleg BT. 

“Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susține cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări” - declară Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania.

Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanței în strategie şi design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu o echipă formată din 13 persoane. Acum, BT este una dintre cele mai mari bănci din România, cu activitate organizată pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM şi Retail. Banca Transilvania înseamnă, în primul rând, oameni: peste 7.300 de persoane în echipă şi peste 2,2 milioane de clienți. Media de vârstă a angajaților este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre aceştia, BT este primul loc de muncă.

Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse şi servicii, fundații, competiții sportive, cafenea bancară şi pentru evenimente de shopping bancar. Banca Transilvania se află în Top 100 cele mai puternice branduri româneşti 2016, pe poziția 22, în urcare cu 20 de locuri față de anul trecut. Clasamentul a fost publicat în septembrie a.c. de revista BIZ.

Top managementul BT este încrezător că rezultatele financiare foarte bune înregistrate de Banca Transilvania ani la rând au pregătit terenul pentru noi abordări şi proiecte de succes la nivelul întregului Grup Financiar, sub semnul noii identități vizuale.

Taguri: BT  Banca Transilvania  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



ING Bank acorda un credit Tuborg, pentru investitii sustenabile

ING Bank România a acordat un credit de peste 20 de milioane de euro grupului United Romanian Breweries Bereprod (URBB), cunoscut și ca Tuborg România, pentru refinanțarea creditelor existente și finanțarea unor noi proiecte de investiții sustenabile, detalii

Banca Romaneasca finanteaza Christian 76 Tour cu garantie EximBank

Banca Românească a acordat companiei CHRISTIAN’ 76 TOUR, unul din cei mai importanți tour operatori din România, o finanțare în valoare de trei milioane de euro, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Fondurile sunt destinate asigurării necesarului de detalii

Oferte promotionale Patria Bank, la aniversarea a 5 ani

Patria Bank, bancă locală dedicată susținerii antreprenorilor locali și oferirii unui acces facil la produse bancare tuturor clienților români, indiferent unde locuiesc aceștia, lansează o serie de oferte aniversare marcând 5 ani de activitate, detalii

Pre-aprobarea financiara a unui credit ipotecar la ING se poate face din aplicatia Home’Bank

- Începând de săptămâna aceasta, persoanele interesate de un credit ipotecar pot afla direct din aplicația Home’Bank suma exactă pe care o pot împrumuta, fără a se deplasa la bancă; - Pre-aprobarea este valabilă detalii

 



 

Ultimele Comentarii