BANCI | Ultima Ora

Garanti Bank nu percepe comisioane pentru conturile de salariu si cardurile atasate

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-12 19:05

Roxana Rebegeanu, Head of Retail Banking, Garanti Bank Romania

Garanti Bank lansează campania “Bani deoparte ai pus și de 10 ori ești câștigat” pentru clienții care își deschid, până la sfârșitul anului, cont pentru încasarea salariilor, anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza urmatoarele:

Această campanie își propune să îi poarte pe clienții care își mută salariile la Garanti Bank într-o călătorie plină de surprize plăcute.

De la primul pas, clienții beneficiază de zero comisioane la deschiderea și gestionarea contului de salariu, la emiterea și administrarea cardului Mastercard, dar și la retragerile de numerar de la bancomatele Garanti Bank sau la interogarea soldului în rețeaua băncii.

“Bani deoparte ai pus și de 10 ori ești câștigat” își propune să încurajeze comportamentul de economisire și să le ofere clienților sfaturi practice despre cum să își stabilească și atingă un obiectiv financiar. Astfel, Garanti Bank oferă bonusuri suplimentare clienților care economisesc în primul lor cont de economii sau depozit deschis la bancă, cel puțin jumătate din salariile lor, până la finalul anului.

Clienții vor avea ocazia să primească timp de trei luni, de zece ori bonusul standard pentru cumpărăturile efectuate prin intermediul cardului de debit, dacă îndeplinesc condiția minimă de a economisi jumătate din salariu.

“Scopul nostru este de a satisface pe deplin diversele nevoi ale clienților noștri existenți și potențiali, oferindu-le o varietate de produse și servicii cu multiple beneficii. Noua campanie este în linie cu obiectivul nostru de a-i încuraja pe clienți să se bucure de avantajele utilizării Bonus Debit Card, în timp ce fac economii”, a declarat Roxana Rebegeanu, Head of Retail Banking, Garanti Bank România.

Bonus Debit Card este un instrument unic de plată care diversifică principalele caracteristici ale unui card de debit, oferindu-le clienților acces la conturile curente de oriunde în lume și 0.25% bonus pentru orice plată cu cardul efectuată în țară sau în străinătate, inclusiv online.

Campania “Bani deoparte ai pus și de 10 ori ești câștigat” se desfășoară în perioada 22.08.2016 - 31.12.2016.

Despre Garanti Bank România

Garanti Bank România face parte din Grupul financiar-bancar Garanti România, care reunește și Garanti Leasing (marca sub care funcţionează compania Motoractive IFN SA) și Garanti Credite de Consum (marca sub care funcţionează Ralfi IFN SA).

Garanti Bank este deținută de către Turkiye Garanti Bankasi A.S. (TGB), a doua cea mai mare bancă privată din Turcia. TGB este o bancă universală, cu servicii de top în toate segmentele de business, și are peste 10 milioane de clienţi în zonele corporate, comercial, întreprinderi mici şi mijlocii, precum şi retail, cărora le oferă servicii financiare integrate.

Garanti Bank România oferă o serie de produse și servicii de calitate pentru toate segmentele de business: retail, IMM și corporate, și este una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală.

Prezentă în România din 1998, banca a dezvoltat un portofoliu solid de clienți și și-a extins prezența națională prin sucursale și canale alternative, ajungând la o rețea extinsă de peste 300 de bancomate inteligente, care pot fi folosite de oricine, nu doar de clienții băncii, pentru tranzacții cu sau fără card.

Anul acesta, Garanti Bank a fost premiată de prestigioasa revistă Global Finance pentru “Best Consumer Digital Bank in Romania”.

Taguri: Garanti BBVA  comisioane cont bancar  Vodafone  cont bancar  carduri de debit  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



La platile bancare online se va afisa si numele detinatorului contului, pentru prevenirea fraudelor

Băncile din România oferă clienților o nouă facilitate de verificare a identității beneficiarului real al plății prin Serviciul Afișare Nume Beneficiar (SANB), care are ca obiectiv prevenirea fraudelor în rândul clienților care efectuează plăți electronice și reducerea tranzacțiilor eronate generate de introducerea greșită a beneficiarului (a contului IBAN), conform unui comunicat de presa comun al Transfond si ARB, in care se adauga: În faza pilot, Serviciul Afișare Nume Beneficiar este disponibil la CEC Bank, ING Bank și Libra Internet Bank, urmând ca, începând cu anul 2023 și alte bănci să ofere această facilitate. Serviciul Afișare Nume Beneficiar este pus la dispoziția detalii

ING, amendata pentru divulgarea datelor personale ale clientilor

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) a finalizat în cursul lunii octombrie 2022 o investigație la operatorul ING Bank NV Amsterdam Sucursala București și a constatat încălcarea dispozițiilor art. 32 alin. (1) și alin. (2) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, conform unui comunicat de presa, in care se adauga: Operatorul a fost sancționat contravențional cu amendă în cuantum de 98.076,00 lei (echivalentul sumei de 20.000 EURO). Investigația a fost demarată ca urmare a transmiterii de către operator a unei notificări privind încălcarea securității datelor cu caracter personal în temeiul Regulamentului General privind Protecția Datelor. La baza detalii

Aplicatia George BCR este folosita de 1,6 milioane persoane fizice si 127.000 de firme

• La patru ani de la lansarea oficială în România, peste 1,6 milioane de persoane fizice sunt astăzi utilizatori activi de George, alături de 127.000 de companii • În fiecare minut, 15 persoane fac tranzacții în detalii

Bancile sunt sfatuite sa-si indrume la CSALB clientii cu care au ligitii

Dacă la momentul înființării și debutului activității CSALB (2015-2016), numărul de procese dintre bănci și consumatori era de aproximativ 40.000, în prezent, numărul litigiilor din instanțe a scăzut de trei ori, la puțin peste 13.000 de detalii