ING system failure | Ultima Ora

ING a avut si astazi probleme cu serviciul de internet banking Home Bank, a treia zi dupa incidentul care a blocat 12 ore toate sistemele IT; banca spune ca acum functioneaza; inca sunt probleme cu cardurile MasterCard, platile online cu cardul si la alte servicii (update)

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-09-12 15:31

Clientii ING Bank nu au putut nici in aceasta dimineata sa efectueze plati prin serviciul de internet banking Home Bank, la trei zile dupa ce toate sistemele informatice ale bancii, inclusiv platile cu cardurile, nu au functionat timp de aproape 12 ore din cauza afectarii bazei de date in urma unui test de stingere a incendiilor cu gaz inert. (vezi aici detalii)

Atat ieri, cat si astazi, nici platile online cu cardurile ING nu s-au putut procesa, a precizat banca. De asemenea, site-ul ING a avut si ieri probleme de functionare.

"Eu prin "toate serviciile ING sunt din nou functionale" inteleg ca merge si plata online. Se pare ca nu este asa :) Pe cand ne putem astepta sa mearga?" a intreabat un client ING pe pagina Facebook a ING.

Raspunsul bancii a fost urmatorul: "stim de problema. Incercam sa o rezolvam in cursul zilei de astazi!"

Astazi, in jurul orei 11,30, ING a anuntat pe pagina Facebook ca "serviciul ING Home Bank este din nou functional in varianta desktop. Dupa unele mici probleme pe care le-am identificat si rezolvat rapid, acum totul e functional si la capacitate maxima. Puteti folosi fara griji serviciul nostru de internet banking."

In continuare probleme la platile online cu cardul

Platile online cu carduri ING nu se pot face in continuare. "Referitor la platile cu cardul, inca lucram!", precizeaza ING.

"Sa folosim fara griji?! Eu zic mai bine sa ne luam banii de la ING si sa-i tinem la saltea! Eu incerc de sambata sa cumpar bilete de avion online iar acum vad ca am doua tranzactii in pending, deci bani blocati de 2 ori si riscul sa platesc biletele tot de 2 ori. Deci ING sta frumos pe banii mei in timp ce eu ma stresez de undeva de peste hotare. Solutia lor...sunati la Relatii Clienti si vorbiti cu Maria vreo 3 ore in Roaming...ca doar este problema mea ca vreau sa imi folosesc banii blocati aiurea, nu? Iar acum ING o sa-mi dea un reply cu "ne pare rau" de o sa-mi vina sa arunc laptopul pe geam! Hai sa scriem la ANPC ca nu se mai poate.

ING: Marius, intelegem cat de neplacut este si crede-ne ca intentiile noastre sunt dintre cele mai bune! Dorim sa te ajutam! Te asteptam in privat cu detalii pentru a verifica situatia!

Marius: V-am scris deja in privat si m-ati trimis la Relatii cu Clientii, unde dau de robotul Maria si unde trebuie sa astept o viata, tot pe banii mei. De fapt va scriu in privat de sambata si tot degeaba! Hai sa facem lucrurile publice, ca privatul nu m-a ajutat cu nimic...sunt tot cu banii blocati, tot la Londra si tot fara bilete de avion...sau planuiti sa ma zburati acasa pe banii ING?

ING: Marius, te vom suna noi in scurt timp!

Altcineva: "Marius, nu pe banii lor te vor zbura acasa si vor acorda despagubiri celor ce le vor cere. Le vom regasi in taxe, comisioane si noua dobanda de 0,7% pe an ce intra in vigoare din toamna asta."

ING a mai precizat ca nici serviciul de discount-uri la platile cu cardul, ING Bazar, nu functioneaza in prezent.

De asemenea, clientii ING au avut probleme si la trimiterea fisierelor cu salariile angajatilor firmelor, in vederea platii salariilor pe card, serviciul fiind in prezent functional, conform reprezentantilor bancii.

Alti clienti ING au reclamat faptul ca au primit eroare la Autentificarea 3D Secure.

ING mai spune ca "se lucreaza intens" pentru a se putea utiliza cardurile MasterCard.

Stire in curs de actualizare

Taguri: ING Bank  comision POS  internet banking  plati instant cu telefonul  plati  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Ultima Ora



Profitul bancilor creste puternic, cu 70%

Profitul sistemului bancar a inregistrat o crestere puternica in primul trimestru al anului, cu 70% fata de aceeasi perioada a anului precedent, de la 2 la 3,4 miliarde lei, conform datelor publicate de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Umflarea castigurilor detalii

Credit pentru panouri fotovoltaice, de la Banca Transilvania

Banca Transilvania lansează un pachet de soluții pentru reducerea costurilor cu energia, care cuprinde finanțare BT pentru panouri fotovoltaice, simulator online de economisire a banilor și oferte specifice din partea partenerilor băncii în acest program, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Soluțiile sunt destinate antreprenorilor care doresc să-și crească sustenabil afacerea prin producerea și utilizarea energiei verzi din surse regenerabile. Soluții pentru reducerea consumului de energie și independență energetică:  Creditul pentru panouri fotovoltaice o Fără comision de acordare până la finalul anului o Perioadă de acordare de până la 10 ani o Împrumuturi detalii

BCR este a 4-a banca la care se pot face transferuri catre un numar de telefon, fara cod IBAN

Banca Comerciala Romana (BCR) este a patra banca ai carei clienti pot face transferuri de bani catre numerele de telefon ale clientilor Bancii Transilvania (BT), ING si CEC Bank, fara a fi necesar codul IBAN.  Banca Comercială Română extinde ecosistemul digital George printr-o nouă funcționalitate și lansează plățile intra și interbancare prin intermediul numerelor de telefon. Astfel, clienții BCR pot transfera bani, folosind doar numerele de telefon ale destinatarilor, fără a utiliza codul IBAN, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Opțiunea de plată funcționează prin intermediul TRANSFOND și este valabilă între băncile participante la serviciu și între clienții care și-au dat acordul de a detalii

ANPC cere bancilor sa schimbe modul de calcul al ratelor la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat ca a sanctionat mai multe banci pentru modul in care calculeaza ratele la credite. Concret, ANPC spune ca "pe graficul de rambursare, rata era compusă, în primii ani, 25% din soldul principal de rambursat și 75 % dobândă. Prin aceasta modalitate de calcul, consumatorii plateau, de fapt, preponderent dobândă. Comisarii ANPC au propus măsura de emitere a unor noi grafice de rambursare, atât pentru creditele aflate în curs, cât și pentru cele viitoare, unde principalul creditului datorat să fie achitat de către consumatori în rate egale, pe întreaga perioadă de creditare, în raport cu dobânda detalii

 



 

Ultimele Comentarii