ECONOMIE | Stiri economice

SAP intra pe piata de publicitate digitala cu SAP Exchange Media (SAP XM) prin cloud

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-05-30 09:45

SAP lansează Exchange Media, soluţia care va transforma publicitatea digitală, optimizând rata de conversie (comunicat de presa)

SAP SE (NYSE: SAP) intră pe piaţa de publicitate digitală prin intermediul SAP Exchange Media (SAP XM), o reţea media integrată, online, bazată pe platforma SAP HANA, care conectează agenţiile de publicitate cu reprezentanţii publicaţiilor media, prin intermediul cloud.

Platforma SAP XM a fost dezvoltată pentru a maximiza randamentul investiţiilor media ale agenţiilor de publicitate, printr-o reţea media online care să funcţioneze în timp real.

“Prin intermediul SAP XM, SAP va schimba modul în care companiile fac marketing în era digitală. SAP XM oferă o eficienţă ridicată, transparenţă, dar şi control pentru pentru cei care vând sau cumpără spaţiu publicitar, printr-o suită integrată de produse”, a declarat Wolfgang Faisst, co-fondator al soluţiei.

Astfel, noua soluţie SAP simplifică procesul actual de achiziţionare a spaţiului publicitar prin asigurarea conectivităţii în timp real ca element-cheie în afacerile media, de la bugete de publicitate şi inventar, la facturare şi încasare.

În plus, clienţii din segmentul de advertising vor putea obţine creșterea ratei de conversie prin hiper-targetarea publicității, transmițând astfel mesajul corect către audiența potrivită, prin intermediul canalului adecvat, cu ajutorul capabilităților de identificare a profilului corespunzător oferite de noua platformă SAP. De asemenea, SAP XM asigură creșterea generală a eficienței prin facilitarea unei interoperări unice, în timp real, între publicitari și publisheri, eliminând astfel frauda în acest segment.

Potrivit unui studiu realizat de Forrester Consulting la cererea SAP, 90% dintre publicitarii şi reprezentanţii companiilor media consideră valoros un nou model de achiziţionare a publicităţii digitale, care conectează direct cumpărătorii şi vânzătorii, reducând rolul intermediarilor prin utilizarea unei soluţii software integrate.

Pentru a înlătura obstacolele întâlnite de clienţi în acest sens, specialiştii SAP XM au lucrat, alături de parteneri selectaţi, la realizarea noului sistem de achiziţionare a publicităţii digitale. Campanii-pilot şi teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) şi Ernst & Young. Printre companiile media şi de publicitate care s-au alăturat acestui demers se numără PubMatic, Vertic, Jung von Matt şi SinnerSchrader.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Stiri economice



Pensia reală de asigurări sociale de stat a crescut anul trecut cu 2,9%

În 2023, creșterea pensiei nominale ca medie anuală a fost de 13,9%, potrivit datelor publicate de INS. Pe fondul unei inflații de 10,4% (tot medie anuală, potrivit metodologiei naționale), puterea de cumpărare a pensionarilor a crescut detalii

Producția de cereale boabe pe 2023, cu o zecime mai mare față de anul precedent

Producţia de cereale boabe anunţată de INS pentru anul 2023 a crescut cu aproape o zecime față de anul precedent, de la 18,86 milioane tone la 20,57 milioane tone. În condițiile unei extinderi marginale a suprafețelor cultivate (+1%), a contat detalii

România, țara UE cu cea mai mare creștere a costului salarial

România a ocupat în T4 2023 prima poziție între statele membre UE în ceea ce privește creșterea costului salarial, potrivit datelor publicate de Eurostat. Cu un nivel de +16,9%, țara noastră a devansat la acest capitol Ungaria detalii

Deficitul comercial în prima lună a anului, la cea mai mică valoare din septembrie 2021 încoace

Exporturile României au ajuns în ianuarie 2024 la circa 7,1 miliarde euro (-1,3% față de aceeași lună a anului anterior), în timp ce importurile au însumat ceva mai mult de 9 miliarde euro (-4,8%), potrivit datelor publicate de INS. detalii

 



 

Ultimele Comentarii