BANCI | Profil

Raiffeisen Bank si-a facut site nou, cu chat in timp real

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2016-01-18 09:59

Raiffeisen Bank si-a lansat un nou site, cu un design la moda, cu fotografii pe toata pagina, text si sectiuni de dimensiuni mari, in care a introdus si noi sectiuni utile pentru clientii sai, precum un chat in timp real la care clientii pot pune diverse intrebari si obtin rapid raspuns.

Am testat astazi chat-ul si a fost OK: raspunsul l-am primit in doar cateva secunde. Astfel am aflat ca Raiffeisen nu acorda credite romanilor care lucreaza in strainatate. 

Dintre bancile mari romanesti (BCR, BRD, BT, UniCredit, CEC, ING), niciuna nu mai are o astfel de optiune, lansata in premiera pe piata bancara de catre micuta banca inovatoare Libra Internet Bank.

Chat-ul este extrem de util pentru clientii bancii mai ales in cazul reclamatiilor, un cuvant de negasit pe noul site Raiffeisen, ca de altfel si in cazul altor banci. Poate pentru ca bancherii au in continuare prejudecata ca reclamatiile le fac rau si le e rusine cu ele, in loc sa le exploateze cat mai bine pentru a-si imbunatati serviciile.

Totusi, aici trebuie sa dam Cezarului ce este al Cezarului: Raiffeisen este printre putinele banci care-si publica in raportul anual numarul reclamatiilor primite si a celor rezolvate.

Nu ar strica insa, ba chiar ar fi foarte util pentru toata lumea, ca Raiffeisen sa-si puna pe site si o sectiune speciala dedicata reclamatiilor. Mai ales ca stim ca nu sunt putine, de la Reclamatiibanci.ro.

Revenind la noul site Raiffeisen, acesta mai contine selectoare pentru diverse produse, cum ar fi cardurile de credit sau creditele, prin care banca ghideaza potentialul client sa-si aleaga produsul potrivit, in functie de o serie de elemente, precum nivelul venitului sau preferintele personale in privinta cumparaturilor, asigurarilor sau economisirii.

De asemenea, ca si pe site-urile altor banci, clientii pot aplica online pentru produse, prin inserarea unor date personale si de contact, urmand a fi contactati ulterior de reprezentantii bancii.

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Profil



ING Bank majoreaza comisioanele pentru retrageri de numerar si plati la jocuri de noroc

ING Bank majoreaza, din 14 iunie 2024, comisioanele pentru retragerile de numerar de la bancomate, cele pentru cresterea limitelor zilnice, precum si pentru platile destinate jocurilor de noroc. Clientii ING Bank care retrag bani de la bancomatele bancii vor fi detalii

Banca Transilvania pregateste o noua premiera in relatia cu clientii, cu ajutorul noilor tehnologii

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, colaborează cu Evam, care oferă platforma de top MarTech, pentru a crea experiențe în timp real, pe toate canalele, pentru clienții săi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga: Este o detalii

Cont cu comisioane reduse pentru femeile de afaceri, la Patria Bank

Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini afacerile conduse de femeile din România, anunta banca intr-un comunicat, in care detalii

Un cont bancar poate fi folosit in comun de 4 persoane

ING Bank anunta ca titularii de conturi pot sa permita altor trei persoane sa gestioneaze in comun banii, din aplicatia Home Bank. Persoanele imputernicite pot sa-si comande carduri fizice sau virtuale, sa faca plati sau detalii

 



 

Ultimele Comentarii