RECLAMATII BANCI | Educatie financiara

Raiffeisen a aprobat plata cu cardul, desi am anuntat ca e frauda! Ce pot sa fac?

Trimite stirea unui prieten
Nume *
E-mail *
E-mail prieten *
Mesaj
Cod validare * Turing Number
Tastati codul din imagine (doar cifre)
195.154.184.126

Autor: Bancherul.ro
2022-02-14 06:13

„Pe 21 ianuarie am primit 3 SMS-uri de autorizare a unor sume pe care nu le recunosteam. Am sunat in Call Center sa va spun ca nu autorizez sumele si sa va rog sa blocati sumele si cardul. M-am prezentat in sucursala din Pantelimon sa reiterez tentativa de frauda si apoi am depus o plangere la Sectia de Politie nr. 9.

Banca a retinut sumele.
Fara sa ma contacteze, pe 26 ianuarie banca a procesat plata.

Cat de putin sigur este sistemul informatic al dvs. incat nu ati putut corela o reclamatie de frauda cu sume retinute in cont?

Ati solutionat 2 din 3 reclamatii fara a avea ceva de la politie (dupa aproximativ 2 saptamani in care mi s-a spus doar sa astept, v-am adus, pe langa nr de inregistrare si dovada de la politie).

De ce ati dat drumul, pe 26 ianuarie, tranzactiilor reclamate de mine pe 21 ianuarie fara a lua legatura cu mine sau cu politia?

Ati putut sa reemiteti cardul rapid, insa nu mi-ati putut tine in siguranta contul de economii.

Voi reveni saptamanal cu reclamatii la dvs. pana cineva isi asuma cazul”, reclama un client al bancii.

Raspuns ReclamatiiBanci.ro

Stimata doamna, Raiffeisen ar fi trebuit sa blocheze tranzactia, dupa ce ati anuntat ca e vorba de o frauda, dat fiind ca nu dumneavoastra ati facut respectiva plata.

Raiffeisen spune ca nu poate stopa tranzactiile cu cardul, chiar daca este vorba de o suspiciune de frauda, ceea ce este foarte ciudat.

Iata raspunsul Raiffeisen, pe Facebook:

„Raiffeisen Bank este un intermediar intre client si comerciant, astfel banca nu poate influenta sau stopa tranzactiile efectuate prin intermediul cardului.

Ne pare rau sa aflam ca serviciile oferite nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor tale.

Te asiguram ca lucram in permanenta pentru ca produsele noastre sa indeplineasca cele mai inalte standarde si sa satisfaca nevoile tuturor clientilor nostri.Daca doresti sa inregistrezi o sesizare sau sa ne acorzi feedback-ul tau, te rugam sa accesezi link-ul de mai jos pentru a completa formularul dedicat.https://www.raiffeisen.ro/…/in…/opinia-ta-conteaza/

Parerea ta este foarte importanta pentru noi si ne ajuta in procesul continuu de imbunatatire a produselor si serviciilor oferite, astfel incat nevoile clientilor nostri sa fie satisfacute.Iti multumim!Echipa Raiffeisen Bank”.

De aceea, trebuie sa faceti o reclamatie la Raiffeisen cu privire la aceasta frauda.

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam!

Taguri: Raiffeisen Bank  plati online  reclamatie banca  banca  Reclamatiibanci.ro  carduri de credit  carduri de debit  transfer bancar  plati  reclamatie Raiffeisen Bank  

Comentarii



Adauga un comentariu
Nume *:

E-mail *:
(nu se afiseaza pe site)
Subiect:
*
Comentariu:

Turing Number

Tastati codul din imagine (doar cifre)  



Adauga un comentariu folosind contul de Facebook

Alte stiri din categoria: Educatie financiara



Cand bancile promoveaza creditele cu dobanda fixa, tu fii atent(a) la cea variabila!

De ce? Raspunsul e intuitiv: ne aflam intr-o etapa de scadere a dobanzilor, dupa ce acestea au atins un varf de crestere in 2023, din cauza inflatiei. Dobanzile fixe sunt recomandabile intr-o perioada cand nivelul acestora este redus si urmeaza un nou ciclu de detalii

Blocarea profitului din criptomonede in Blockchain este o metoda de frauda online

"Cum pot scoate banii mei profit din tranzacții cu bitcoin blocați în blockain să nu mai trimit bani înainte că mam săturat de minciuni și înșelat, vă mulțumesc de înțelegere și aștept răspuns", intreaba un cititor. "La fel prescriu mai detalii

Geolocalizarea, o masura de protectie impotriva fraudelor luata de ING Bank

ING Bank adopta o masura de protectie impotriva fraudelor online si cu cardul, in premiera pe piata bancara din Romania: geolocalizarea. Prin acest nou serviciu, disponibil in aplicatia Home Bank, ING detecteaza tranzactiile bancare facute de fraudatori, cu detalii

Mama mea de 74 de ani a facut 10 credite la IFN-uri si acum are de platit dobanzi de 4.000 de lei din pensia de 2.300 de lei. Ce pot sa fac?

„Mama mea, in varsta de 74 de ani, cu afectiuni neuronale nediagnosticate legal (pentru ca refuza un control ce ar putea duce la internarea ei, are 9 pisici de crescut) m-a anuntat ca a contractat peste 10 credite de la 10 IFN-uri si are de platit 4.000 de lei pe luna doar dobanzi din detalii

 



 

Ultimele Comentarii