www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



BRD Sogelease emite si transmite facturile in format electronic

Autor: Bancherul.ro
2012-09-12 15:39
Începând cu data de 1 septembrie 2012, BRD Sogelease emite și transmite facturile în format electronic pentru toți clienții săi, prin intermediul serviciului e-Factur@, oferit în parteneriat cu TransFonD.

În premieră pe piaţa de leasing din România, clienții BRD Sogelease beneficiază, prin acest nou serviciu, de recepționarea facturilor aferente contractului de leasing în format electronic, gratuit şi în timp real, se arata intr-un comunicat al companiei.

Facturile în format electronic sunt livrate clienţilor în format structurat (XML), putând fi importate direct în sistemul contabil al societăţii, contribuind astfel la îmbunătăţirea fluxul de numerar, precum şi la automatizarea proceselor financiare interne. Atât clienţii persoane fizice, cât şi clienţii persoane juridice pot vizualiza factura în format .pdf, imaginea acesteia fiind neschimbată faţă de cea recepţionată până acum prin poştă.

Totodată, clienţii pot opta pentru arhivarea electronică a facturilor recepționate, acestea având valoare de document justificativ din punct de vedere juridic, nefiind necesară tipărirea şi păstrarea acestora pe suport de hârtie. Serviciul e-Factur@ asigură arhivarea facturilor electronice în cadrul aplicaţiei pe o perioadă de 90 de zile de la data emiterii acestora.

„BRD Sogelease pune satisfacţia clienţilor săi pe primul plan, iar modernizarea serviciilor oferite reprezintă un obiectiv strategic pentru companie. Un aspect foarte important este reprezentat de faptul că serviciul e-Factur@ este oferit gratuit clienţilor noştri, asigurându-le accesul facil si rapid la factura originală. Nu în ultimul rând, facturarea electronică este o activitate verde care aduce beneficii mediului înconjurător prin reducerea consumului de resurse naturale”, declară Vorles Morlot, Directorul General al BRD Sogelease.

Pentru a beneficia de factura în format electronic, clienţii BRD Sogelease sunt invitaţi să-şi creeze un cont în aplicaţia e-Factur@, accesând adresa www.brdleasing.ro, secţiunea Factură electronică.
Toţi clienții BRD Sogelease care acceptă recepționarea facturilor în format electronic vor fi notificaţi prin e-mail la emiterea fiecărei facturi. Astfel, clienţii vor vizualiza informaţiile în mod securizat, oricând şi de oriunde au acces la o conexiune Internet, eliminând riscul de a nu primi factura la timp.

“Demersul TransFonD de a populariza serviciul de facturare electronică în rândul comunităţii financiare din România, cunoaşte astăzi o nouă dimensiune, prin abordarea companiilor de leasing. Adaptarea la tendinţele europene în domeniu ne-au determinat să dezvoltăm soluţii inovatoare, pentru piaţa din România, soluţii menite să eficientizeze fluxurile interne ale comunităţii financiare“ – a declarat, la rândul său, Răzvan Faer, Şef Departament Marketing, Vânzări și Dezvoltare, TransFonD.

Serviciul de facturare electronică aduce o serie de beneficii importante clienților BRD Sogelease ce vor decide recepționarea prin această metodă a facturilor. Astfel, pe lângă economiile de timp pe care le oferă, odată cu implementarea e-Factur@, atât BRD Sogelease cât și clienții acestuia vor beneficia de importante reduceri de costuri pentru întreg fluxul de facturare.

Despre BRD Sogelease

Filială a BRD – Groupe Societe Generale, BRD Sogelease este, din punctul de vedere al valorii bunurilor finanţate, printre primele societăţi de leasing din România, filiale ale unor bănci sau instituţii bancare. Membru fondator al Asociaţiei de Leasing şi Servicii Financiare Nebancare (ALB), BRD Sogelease IFN S.A. este constant prezentă în topul celor mai mari societăţi de leasing din România. ALB numără în prezent 33 de societăţi de leasing şi 7 societăţi de credit de consum, ce reprezintă grupuri financiare nebancare de renume şi cu reprezentare internaţională. «Asociaţia Societăţilor Financiare – ALB România», organizaţie afiliată la Federaţia Europeană a Asociaţiilor Societăţilor  de Leasing -  Leaseurope şi membră a  Federaţiei Creditului de Consum din Europa – Eurofinas, reprezintă un total de circa 92% din totalul pieţei de leasing din România şi aproximativ 63% din piaţa creditului de consum.

Despre TRANSFOND

TransFonD este operator al Sistemului Electronic de Plăţi: administrator şi operator al sistemului SENT (casa de compensare automată), administrator tehnic şi operator al sistemului ReGIS (sistemul de decontare pe bază brută în timp real), conform mandatului acordat de către Banca Naţională a României, operator tehnic al sistemului SaFIR (sistemul de depozitare şi decontare a operaţiunilor cu titluri de stat).
Începând cu luna iulie 2009, TransFonD este furnizor autorizat de Servicii de Arhivare Electronică (e-Arhiv@) în conformitate cu prevederile Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică. Autorizările şi acreditările necesare au fost obţinute în baza ordinelor Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, nr. 521 şi 522.
Totodată, TransFonD a lansat, începând cu data de 1 septembrie 2009, Linia de Urgență pentru Carduri (LUC), serviciu destinat emitenților de carduri din România, ce pune la dispoziția clienților instituțiilor înrolate un număr unic de contact, disponibil 24/7/365, pentru blocarea cardurilor pierdute sau furate.
În 2010, TransFonD și-a completat gama de servicii oferite, prin adăugarea la acestea a Serviciului de Facturare Electronică (e-Factur@), destinat emitenților de facturi.