www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Erste Group a primit premiul „Banca Anului in Europa Centrala si de Est”

Autor: Bancherul.ro
2010-12-03 17:57
Erste Group Bank AG („Erste Group”) a primit premiul „Banca Anului in Europa Centrala si de Est“, distinctie acordata de catre revista financiara internationala The Banker, o publicatie a Grupului Financial Times, in cadrul ceremoniei oficiale care a avut loc ieri in Londra. De asemenea, subsidiara sa austriaca Erste Bank Oesterreich (pentru al doilea an consecutiv), precum si subsidiara sa ceha Česká spořitelna (pentru al saselea an consecutiv) au primit premiul „Banca Anului 2010” in tarile respective.

Pentru Andreas Treichl, CEO al Erste Group, premiul acordat Erste Group reprezinta „ o confirmare din partea comunitatii bancare internationale a atentiei pe care banca o acorda clientilor de retail si intreprinderilor mici si mijlocii, in special cand situatia economica este dificila. Aceasta a fost si ramane o provocare si o responsabilitate pentru noi, si ne mandrim cu rezultatele noastre in acest sens. Suntem foarte incantati ca renumita revista The Banker recunoaste eforturile noastre in domeniul serviciilor bancare retail, care sunt in centrul economiei reale."

Premiul „Banca Anului” a fost acordat de catre un juriu format din directori executivi si manageri ai companiilor britanice, precum si redactori ai revistei „The Banker”, sub conducerea redactorului-sef. „The Banker" este o revista lunara londoneza care apartine Grupului Financial Times, specializata pe domeniul bancar, si care se adreseaza in special expertilor financiari si top managerilor. The Banker apare inca din anul 1926 si are cititori in peste 150 de tari din intreaga lume. Premiile „Banca Anului” sunt considerate un adevarat reper in mediul bancar international.

Daca premiile de anul trecut au adus o recunoastere a capacitatii bancilor de a se mentine pe o pozitie solida in vremuri grele, premiile de anul acesta au clasificat bancile in functie de initiativele luate in ultimele 12 luni (cum ar fi lansari de produse sau modernizari ale tehnologiei) si de capacitatea lor de a aduce profit actionarilor si de a-si consolida avantajul strategic.