www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



real,- si BRD Finance - promotie cu bonusuri in cupoane valorice si beneficii pentru pensionari

Autor: Bancherul.ro
2010-06-28 15:30
real,- în parteneriat cu BRD Finance IFN SA desfăşoară, până pe 31 iulie 2010, promoţia «Primeşti un coş de cumpărături pentru prima utilizare a cardului real,-!». Acţiunea are loc în cadrul întregii reţele de hypermarket-uri şi oferă avantaje suplimentare pentru pensionari, se arata intr-un comunicat al BRD.

«Primeşti un coş de cumpărături pentru prima utilizare a cardului real,-!», se adresează tuturor clienţilor posesori de card real,-, care vor utiliza pentru prima dată cardul de credit la cumpărături în hypermarket în perioada promoţiei. Pentru o tranzacţie de minimum 100 de lei (indiferent de opţiunea de plată aleasă prin card), posesorii de card vor primi drept bonus un cupon valoric de 70 lei (pe baza bonului de casă la birourile BRD Finance), pe care îl vor putea folosi la cumpărături în cadrul reţelei real,-, reducând astfel bugetul dedicat coşului de cumpărături.

Promoţia le permite clienţilor pensionari să intre în posesia unui cupon cadou în valoare de 100 de lei, pentru prima utilizare a cardului la cumpărături de minimum 100 lei.

Clienţii pot afla detalii suplimentare despre promoţie prin intermediul mesajelor SMS, al spoturilor radio din magazin, promovării online pe website-ul www.real-hypermarket.ro, prin promovarea la locul de vânzare, cât şi direct la operatorii BRD Finance din magazine.

Pe langă promoţiile din magazin special dedicate utilizatorilor, cardul real,- le conferă clienţilor libertatea de a alege modalitatea de plată pentru fiecare utilizare: rate minime lunare (începând de la 22 lei pe lună), achitarea integrală a sumei - fără costuri în perioada de graţie de până la 47 de zile - sau plata în 5 sau 10 rate fixe având costuri mici.

Numărându-se printre cele mai avantajoase instrumente de plată emise în cadrul parteneriatului dintre un retailer şi o companie financiară, cardul real,- oferă multiple beneficii încă din momentul în care clienţii decid să aplice pentru obţinerea acestuia. Imediat după momentul semnării contractului în magazin, clienţii pot realiza o primă cumpărătură în hypermarket. Ulterior, după recepţionarea cardului şi a codului PIN la domiciliu, în condiţii de maximă securitate, posesorii de card sună pentru activare la numărul de telefon dedicat şi pot efectua apoi tranzacţii atât în reţea, cât şi la alţi comercianţi, oriunde apare sigla MasterCard, în România sau în străinătate.

Cardul real,- se remarcă prin facilităţi precum: lipsa taxei anuale de administrare, perioada de graţie de până la 47 de zile, emiterea şi transmiterea gratuită a extrasului de cont lunar, costuri avantajoase pentru retrageri de numerar de la bancomat, necomisionarea rambursării anticipate a sumelor utilizate.

Reprezentând un plus de siguranţă pentru utilizator, cardul real,- are ataşat atât un pachet de asigurări facultative de viaţă, pentru acoperirea unor riscuri neprevăzute precum şomaj, deces, invaliditate şi incapacitate temporară de muncă, cât şi un set de asigurări opţionale preferate de clienţi pentru protejarea cardului şi a bunurilor achiziţionate prin intermediul său.

Posesorii de card real,- beneficiază de suportul permanent al operatorilor BRD Finance din cadrul magazinelor real,- şi al echipei Departamentului Relaţii Clienţi BRD Finance, prin intermediul unei linii telefonice disponibilă permanent: 021.301.91.61.

Despre real,-

real,- Hypermarket România este parte a METRO GROUP, o companie care deţine în momentul de faţă peste 2.100 de magazine în 33 de tări şi are aproximativ 290.000 de angajaţi. În cadrul grupului, real,- reprezintă conceptul de succes al hipermarketului cu autoservire, într-un spaţiu mare de vânzare, prezent în Germania, Polonia, Rusia, România, Turcia şi Ucraina. real,- Hypermarket a intrat pe piaţa de retail din România în martie 2006, când a fost deschis primul magazin la Timişoara. La momentul actual reţeaua numără 25 de hipermarketuri, deschise în centre importante din România, inclusiv în capitală, consumatorii având posibilitatea de a alege dintr-un sortiment foarte diversificat de peste 60.000 de produse alimentare şi nealimentare. În acelaşi timp, real,- oferă o gamă variată de produse sub marca proprie dezvoltată pe trei niveluri de preţ: TIP, real,- QUALITY, real,- BIO şi real,- SELECTION.

Despre BRD Finance IFN SA

Membră a Diviziei de Servicii Financiare Specializate din cadrul Grupului Société Générale, BRD Finance IFN SA beneficiază de experienţa internaţională a grupului în acordarea creditelor de consum. Oferta include atât credite de consum, cât şi carduri de credit, credite auto sau credite de nevoi personale. BRD Finance deţine cel mai important portofoliu de carduri de credit co-branded, numărând 14 carduri emise în parteneriat cu firme de retail renumite pe piaţa românească. Pe lângă acestea, doua sunt carduri de credit proprii: Goldo şi Bani.Doar Bani!.