www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Credit Europe Bank implementeaza masuri de restructurare a creditelor

Autor: Bancherul.ro
2009-06-15 16:57
Începând cu luna iunie, Credit Europe Bank (România) S.A. implementează măsuri alternative de restructurare a creditelor. Aceste măsuri sunt destinate clienţilor aflaţi în imposibilitate temporară de plată a ratelor la termenele scadente.

“Prin acest program ne propunem o abordare flexibilă a problemelor financiare cu care se confruntă unii dintre clienţii noştri. Împreună cu ei încercăm să găsim soluţii alternative pentru a-i ajuta să depăşească perioadele de impas la plata creditelor pe care le au în derulare.” a declarat domnul Ömer Tetik, Vice-preşedinte Credit Europe Bank (România) S.A.

Banca a dezvoltat mai multe metode de restructurare a creditelor astfel încât să ofere o gamă largă de soluţii adaptate la problemele financiare reale ale clienţilor săi.

“Am luat în considerare atât majorarea perioadei de rambursare prin rescadenţare, cât şi reeşalonarea ratelor, oferind clienţilor aflaţi în dificultate de plată o perioadă de graţie parţială sau totală, după caz, de până la un an. De asemenea, oferim clienţilor noştri posibilitatea de a face conversia creditelor din moneda iniţială într-o altă monedă, precum şi alte soluţii de restructurare, personalizate în funcţie de necesităţi” a completat domnul Ömer Tetik.

În analiza solicitărilor de restructurare a unui credit, banca va lua în considerare posibilităţile reale de rambursare de care dispune clientul în prezent. Imposibilitatea temporară de plată trebuie dovedită cu documente justificative ce vor fi prezentate de către client împreună cu cererea de restructurare.

Este recomandabil ca solicitările de restructurare să fie adresate băncii de către client înainte de agravarea problemelor sale financiare, astfel încât creditul să nu acumuleze restanţe.

Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului FIBA, asigură o gamă largă de produse şi servicii către peste 400,000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 118 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin alte canale alternative: bancomate, POS şi servicii de Internet banking.