www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



OTP Bank Romania a depasit cifra de 15000 de utilizatori pentru serviciile de Internet Banking si Contact Center

Autor: Bancherul.ro
2009-05-11 13:04
La trei ani după lansarea serviciului OTPdirekt, OTP Bank România a depăşit numărul de 15.000 de utilizatori ai acestui serviciu, reprezentând aproape 10% din numărul total de clienţi ai băncii, ceea ce confirmă calitatea şi popularitatea serviciului. Mai mult, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul de utilizatori a crescut cu 50%.

Pe lângă numărul de utilizatori OTPdirekt, atât numărul de tranzacţii, cât şi volumul acestora au cunoscut creşteri importante. Astfel, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul de tranzacţii efectuate prin intermediul OTPdirekt a crescut cu 26%, iar volumul acestora, cu 17%.

„Ştim că fiecare dintre clienţii noştri îşi doreşte ca administrarea operaţiunilor bancare să îi ocupe cât mai puţin timp. Astfel, OTPdirekt este un serviciu confortabil, rapid şi sigur, care se potriveşte perfect unui stil de viaţă modern. Multitudinea de operaţiuni care pot fi efectuate prin intermediul acestui canal a transformat serviciul într-unul extrem de popular.”, a declarat László Diósi, Director General, OTP Bank România.

Utilizatorii OTPdirekt îşi pot accesa conturile non-stop, prin intermediul a trei canale: telefon (Contact Center), internet (Internet Banking) şi SMS (Alerte SMS). O serie de servicii bancare importante pot fi utilizate rapid şi într-un mod confortabil, atât de către persoanele fizice, cât şi de către companii: plăţi intra şi interbancare, în RON şi în valută, schimburi valutare, administrare depozite, plăţi bugetare, deschiderea de conturi curente şi de economii, plăţi pentru cardul de credit, modificări ale limitelor de retragere de la ATM, modificări ale Alertelor SMS.

OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cea mai mare bancă independentă din Europa Centrală şi de Est. În afara Ungariei, OTP Bank are operaţiuni în România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ukraina, Slovacia şi Serbia. OTP Group deserveşte aproape 12 milioane de clienţi în 9 ţări, prin intermediul a 1500 de unităţi teritoriale, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.