www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Din ce motive poate fi respinsa o plata online cu aplicatia bancara?

Autor: Bancherul.ro
2023-05-02 18:02

"Buna ziua. Am incercat sa fac plati online la Trezorerie, dar sunt respinse. OTP Bank Botosani spune ca aceste plati se pot face doar cu op depuse la ghiseu. Care este cauza?", intreaba un cititor.


RASPUNS


OTP Bank ne-a transmis care ar putea fi motivele pentru care ar putea fi respinsa o plata catre Trezorerie realizata prin intermediul aplicatiei OTPdirekt/SmartBank sau la ghiseul bancii:


"Plățile către Trezorerie se pot face atât de la ghișeu, cât și online prin Internet Banking/Mobile Banking, atăta timp cât sunt trasmise informații complete și corecte.


Câteva exemple de motive pentru care o plată către Trezorerie poate fi respinsă prin intermediul aplicațiilor bancare OTP Bank:


• Clientul și Beneficiarul nu dețin un cod de înregistrare fiscală sau cod unic de înregistrare, CNP sau număr de identificare fiscală, după caz;


• Clientul nu are suficient disponibil pentru efectuarea plății;


• Clientul are poprire instituită asupra contului;


• Clientul nu are datele actualizate.