www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Am o problema cu aplicatia YOU BRD: nu pot sa o instalez. Ce trebuie sa fac?

Autor: Bancherul.ro
2022-10-06 17:49

"Bună, am încercat sa mi activez aplicația you brd și de la banca, dar și personal, iar aceasta aplicație îmi tot da eroarea „oops, something went wrong” in ambele situații. Întâmpin aceasta problema de ceva timp, dar nici consilierii de la banca propriu zisa nu știu ce sa facă, ma puteți ajuta?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.


Raspuns Reclamatiibanci.ro


"Stimate domn,


Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.


Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).


Daca aveti alt tip de telefon (de regula Samsung), cu sistem de operare Android sau Huawei, trebuie sa stergeti datele vechi stocate in aplicatia YOU.


Iata informatiile publicate de BRD, pe site-ul bancii:


„Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”


În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:


- apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);


- Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);


- Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).


Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.


În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”


Este posibil ca aplicatia YOU BRD sa nu functioneze si din cauza faptului ca aceasta a fost actualizata cu o noua versiune, in data de 14 septembrie 2022.


De aceea, sfatul meu este sa faceti actualizarea aplicatiei YOU BRD, in Google Play, daca aveti telefon cu Android, in Apple Store, daca aveti telefon iPhone sau in App Gallery, daca aveti telefon Huawei.


Daca aplicatia YOU BRD nu va functioneaza nici dupa aceste setari, solutia este sa faceti o reclamatie la BRD, in vederea solutionarii problemei.


Puteti face o reclamatie la BRD prin telefon (+4 021 302 6163 (apelabil din orice rețea) sau TelVerde 0800 802 208 (apelabil doar în rețeaua fixa Telekom România), prin e-mail, la adresa mybrdcontact@brd.ro, prin completarea unui formular de pe site-ul BRD.ro, la acest link, la orice agentie BRD sau printr-o scrisoare postala, la adresa: BRD – Groupe Société Générale, Direcția Calitate, Bd. Ion Mihalache nr. 1 – 7, Sector 1, cod poștal 011171, București.


Vezi aici stirea integral


Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici si te ajutam!