www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Probleme de functionare cu aplicatiile Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2020-12-21 11:41

Aplicatiile de online banking Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online sunt in prezent nefunctionale, conform informatiilor publicate de Raiffeisen Bank (vezi foto).


"Dragi clienți,
În momentul de față întâmpinăm un incident care impactează aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Depunem toate eforturile pentru a rezolva cât mai curând situația.
Mulțumim pentru înțelegere!", a anuntat Raiffeisen Bank, pe Facebook, in aceasta dimineata.


Ulterior, la 10,45, banca a anuntat ca problema a fost remediata: "Aplicațiile de online banking funcționează în parametri normali."


Clientii Raiffeisen se plang ca problemele apar prea des


Clientii Raiffeisen Bank se plang ca problemele cu utilizarea aplicatiei de internet/mobile banking sunt frecvente:


Din nou si din nou nu merge!...


M-am săturat de probleme voastre!


Nu credeti ca este suficient ???? Cred ca totul are o


limita,inclusiv rabdarea clientilor !


Deja ne obisnuim cu asta ...


E ceva normal la voi..abia astept să închid tot


Ar fi o idee sa schimbam banca


mai rau ca ing-ul cand nu a fost functional un weekend intreg.


De nu sunteti in stare sa le tineti functionale, oferiti posibilitatea înrolării cardurilor in GPAY ca sa avem si noi ceva functional.


Se asteapta prea mult si la telefon


Alti clienti au reclamat ca nu reusesc sa ia  legatura cu Raiffeisen Bank prin telefon:


De 20 de minute aștept la relații cu clienții să răspundă cineva...


Sun la Dumneavoastră de o săptămână nimeni nu răspunde...chiar ca servicii de toată jena.


Sa va fie rusine cu callcenterul vostru mizerabil, am stat cu orele sa raspunda cineva.


Sunteti niste nesimtiti, nimeni nu raspunde in callcenter, nimeni, o sa inchid toate conturile si nu mai doresc sa am de-a face cu o asa banca execrabila.


Nu aveti nici macar bunul simt sa raspundeti la telefoane. De ce ma mai mira ca faceti incurcaturi?!


Nu le pasa! Azi 40 de minute am stat in telefon in asteptare, vineri 30 minute...bataie de joc pe banii nostri.


Servicii execrabile. Sa va fie rusine cu asa aplicatii greoaie schimbate in decembrie.


ACTUALIZARE


La ora 17, pe pagina Raiffeisen.ro cu diponibilitatea serviciilor, cele doua aplicatii, noul Raiffeisen Smart Mobile si noul Raiffeisen Online figureaza ca fiind nefunctionale in continuare.


In 22.12.2020, ora 13, cele doua servicii figureaza in continuare ca fiind nefunctionale, pe site-ul Raiffeisenbank.ro.


La ora 20, situatia era neschimbata: aplicatiile figureaza ca fiind nefunctionale.


In 23.12.2020, ora 10, cele doua servicii figureaza in continuare ca fiind nefunctionale, pe site-ul Raiffeisenbank.ro.


In 25.12.2020, ora 19, pagina "disponibitatea serviciilor" de pe Raiffeisen.ro arata ca cele doua servicii de internet/mobile banking sunt "nefunctionale".


In 27.12.2020, ora 21 situatia a ramas aceeasi: aplicatiile noul Raiffeisen Smart Mobile si noul Raiffeisen Online figureaza ca fiind nefunctionale, pe pagina Raiffeisen.ro, la disponibilitatea serviciilor.


In 29.12.2020, ora 19, pagina bancii privind disponibilitatea serviciilor arata ca cele doua aplicatii sunt in continuare nefunctionale.


In 03.01.2021, ora 19, pagina Raiffeisen.ro privind disponibilitatea serviciilor online nu a fost actualizata, cele doua aplicatii figurand in continuare ca fiind nefunctionale.


In 05.01.2021, ora 20, pe pagina Raiffeisen.ro, la disponibilitatea serviciilor, toate figureaza ca fiind functionale.