www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Probleme la Raiffeisen cu functionarea aplicatiilor de online banking

Autor: Bancherul.ro
2020-12-07 17:17

Aplicatiile de online banking Raiffeisen Smart Mobile si Raiffeisen Online nu au functionat astazi pe parcursul catorva ore.


De asemenea, clientii Raiffeisen nu au putut utiliza nici bancomatele pentru depunerea de numerar si nu au primit PIN-ul prin SMS.


Iata anuntul publicat de Raiffeisen, pe Facebook, in jurul orei 13:


"Dragi clienți,
În momentul de față întâmpinăm un incident care impactează aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.


De asemenea, nu se poate depune numerar la MFM, nu se primește PIN prin SMS.


Depunem toate eforturile pentru a rezolva cât mai curând situația. Estimăm că rezolvarea incidentului va dura 2 ore.


[UPDATE] 14:25


✅ Aplicațiile de online banking, Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online sunt din nou disponibile începând cu ora 14:15.
✅ Depunerea de numerar la MFM- disponibilă începând cu ora 14:00
✅ Transmiterea SMS către clienți - disponibilă începând cu ora 14:00


In prezent, pe site-ul Raiffeisen.ro, la sectiunea disponibilitatea serviciilor, toate serviciile bancii apar ca fiind functionale.


Clientii Raiffeisen se plang ca problemele sunt frecvente


Clientii Raiffeisen Bank se plang ca au prea des probleme cu utilizarea aplicatiilor online sau cu cardurile bancii:


"Mai bine ne anuntati doar cand functioneaza...ca sa nu mai avem surprize."


"Tot in ziua de salariu va pica sistemu´."


"Raiffeisen Bank Romania, dar asta se intampla cel putin saptamanal, daca nu cu o regularitate mai mare si va spun din experienta mea."


"Foarte des. Ma gandesc sa plec de la Raiffeisen Bank."


"Cam des pica sistemul."


"De ieri e picat sistemul."


"Faceti sa mearga lucrurile normal si sa nu avem probleme. Au fost destule cu noul sisitem de accesare on line ! O luam de la capat ?? Foarte frustrant!"