www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Nu functioneaza platile cu cardurile Raiffeisen la POS-urile magazinelor (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2020-09-26 12:53

Raiffeisen Bank a anuntat pe Facebook, la 12,35, ca exista probleme privind utilizarea cardurilor sale de debit si de credit la POS-uri si ATM-uri.


Anuntul bancii:


"Dragi clienți,


În acest moment, întâmpinăm un incident care afectează tranzacțiile cu cardul de debit și POS-urile Raiffeisen Bank.


❗Tranzacțiile efectuate cu cardurile de debit Raiffeisen la POS-uri Raiffeisen Bank sau ale altor bănci nu funcționează.


❗De asemenea, nu funcționează tranzacțiile cu cardul de debit Raiffeisen Bank la ATM-urile altor bănci.


✅Vă recomandăm să retraget̗i numerar de la ATM-urile Raiffeisen Bank.


✅Tranzact̗iile cu card de credit Raiffeisen Bank funct̗ionează doar la POS-urile altor bănci.


🙏Depunem toate eforturile pentru remedierea situației într-un timp cât mai scurt. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru disconfortul creat.


⌚Timp estimat de remediere: aprox 60 de minute."


Clientii Raiffeisen se plang ca nu sunt informati


Clientii bancii s-au plans ca nu au fost informati despre incident prin mesaje pe telefon, pentru evitarea situatiilor neplacute privind plata cu cardul in magazine:


- "Problema a aparut la 9 jumate dimineata si voi ati postat la 12:30 ca se rezolva intr-o ora..."


- "Va rog sa adaugati mereu in postare Ora la care a aparut evenimentul si nu doar timpul de remediere."


- "Aveti servicii de toata jena. Ati postat pe FB extrem de tarziu. Daca ati fi trimis sms-uri, la fel cum le trimiteti pe ce le in care ne instiintati de oferte, am fi stiut sa folosim ATM-urile. Numarul de telefon de contact este degeaba, ca toata institutia voastra. Ca sa stau pe hold 50 de minute, a trebuie sa incerc sa va apelez de douazeci de ori pana sa se formeze, de pe doua telefoane."


- "Uite așa m-am trezit ca prostul în magazin cu marfa la casă și nu am putut plat. Și Raiffeisen premium. Și nici urma de mesaj, pe aplicație, sms, nimic..."


- "La peco tranzactie refuzata, la atm zice cod pin gresit, ce mama naibii!"


- "Da, ramai ca prostul la casa cu cosul plin si nu poti sa platesti! Un sms nu se poate trimite, un mesaj in cont, ceva... nu sa stai ca fraierul 2 ore sa astepti in call center si sa nu raspunda nimeni! Sau in agentiile deschise... incredibil cata lipsa de respect la adresa clientilor!"


- "Multumim pentru informare! Ar fi fost frumos sa o primim inainte sa fim pusi in situatii jenante si ar fi fost si mai bine sa primim o notificare prin sms, nu sa intram pe facebook!!!! Mai ales ca nu e prima data!!!"


- "Si uite cum imi mut cele doua carduri de la voi! Adio, never nu voi mai recomanda banca voastra!"


- "Oferte prin sms puteti trimite, dar o informare nu!"


- Sms costă, nu au bani 🤣🤣🤣🤣🤣


- "Cele mai slabe servicii, m-am saturat sa tot fiu pus in situatii jenante in magazine."


- "Este a doua ora saptamana asta cand nu merge sistemul...multumesc pentru tot,de luni ma mut la alta banca."


- "Este a 2 a oara cand ma trezesc ca nu functioneaza la casa."


- "Nu se poate sa trimiteți o notificare push? Chiar acum 10minute am întâmpinat probleme la MEGA IMAGE"


- "Lipsa de respect fata de clienti, obținem informația dupa retele sociale, la call center a durat 40 min pana a răspuns cineva. Lipsa de seriozitate, daca procedăm si noi la fel?"


- "Este o bătaie de joc la adresa clienților , acum stau in benzinărie cu un copil de 1 an si 7 luni si o fetița de 3 ani ca nu pot plăti cu cardul".


- "Nu cred ca este normal in secolul in care ne aflam sa avem parte de așa ceva".


- "Sa va fie rusine! Am facut plinul la benzinarie si nu am putut achita 😡 Se intampla deja prea des."


- "Eu nu am reușit să achit plata la un restaurant. Am fost pus intr-o situatie penibilă, față de prietenii pe care îi invitasem. A-ți fi putut să trimiteți macar un sms prin care să ne informați asupra acestui aspect. Inteleg că pot apărea astfel de situații dar dacă m-ati fi informat reușeam să evit elegant situația în care am fost pus. Sunt dezamăgit de felul în care a-ți gestionat această situație."


- "Ar fi misto in situatiile astea sa primim si o notificare prin aplicatia aia desteapta..daca tot o avem."


- "Oamenii din sucursale voastre nici nu aveau habar ca exista o problema, nu mai zic de call center-ul inexistent. Pe bune? Nu mai zic ca imi tot aparea pin incorect si nu aveam cum sa fac plata, fara sa inteleg ce naiba se intampla. Nu mai zic de lipsa voastra de comunicare - lucru care nu face decat sa va afecteze ca imagine si credibilitate (si lista poate continua). Ne puneti in ipostaze complicate, fara sa ne asigurati niciun suport. Daca era invers, oare cum ar fi fost? Neplacut, nu? Bravo, Raiffeisen! Ne-ati facut weekendul absolut minuuunaat! Multumim ca (nu) existati in viata noastra!"


Alti clienti ai Raiffeisen se plang ca banca are astfel de probleme prea frecvent:


- "Foarte dese aceste indicente in ultimul timp!"


- "Si uite ca mereu, raiffaisen bank ( austrieci) numai probleme."


- "Nu este prima oara 🤬 "


ACTUALIZARE


Raiffeisen a anuntat, la 13,30, ca problema a fost rezolvata, iar cardurile functioneaza.


Platile online nu functioneaza, reclama clientii Raiffeisen:


- "Nu functioneaza nici tranzactiile online. Cel putin cele prin intermediul PayU".


- "UPDATE: 13:30
Incidentul a fost remediat .............. serios ? pe online tot nu merg platile."