www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Probleme cu reteaua Vodafone de telefonie fixa, internet si TV in Constanta, Braila, Galati si in alte zone ale tarii (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2020-09-17 10:35

Vodafone anunta ca exista o avarie la reteaua de telefonie fixa, internet si TV in Constanta, Braila si Galati:


"Dragi utilizatori ai serviciilor de telefonie fixă, internet și de TV,


În acest moment ne confruntăm cu o avarie a rețelei noastre în județele Constanța, Brăila și Galați cauzată de multiple întreruperi ale cablurilor de fibră optică, urmare a unor lucrări efectuate în zonă, dar independente de noi. Echipele noastre de tehnicieni sunt în acest moment în teren pentru a evalua și remedia situația.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vom reveni cu actualizări pe acest subiect."


Intr-o postare pe Facebook apare ca si in Focsani, Vrancea a picat net-ul Vodafone.


Clientii Vodafone au reclamat ca sunt probleme si in alte zone ale tarii:


"Veniți și in Prahova. O sa va pierdeți toți clienții!


Nici in Tulcea nu e semnal la cablu de cateva ore", reclama clientii Vodafone.


Uricani, județul Hunedoara, netul nu merge deloc semnalul nu e bun, a reclamat un client.


Vodafone a confirmat problema: "Intr-adevar, intampinam o disfunctionalitate la nivelul serviciilor fixe in zona mentionata, fapt pentru care, dorim sa ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate de aceasta situatie."


"Și în București aveți probleme! În Bucureștii Noi, sector 1, nu merge internetul de 5 săptămâni. Am venit la voi la sediu acum o luna și ne-ați spus că se lucrează la rețea. Ieri am venit iar și același răspuns. Nu avem net de peste o lună iar televiziunea prin cablu se tot întrerupe, nu se poate urmării nimic la televizor. Au început cursurile online, internetul prin hotspot costă. Faceți și voi ceva? Pentru ce plătim?"


Vodafone este asaltata de reclamatii privind calitatea slaba a serviciilor si tarifele mari


Clientii Vodafone au postat pe Facebook foarte multe reclamatii cu privire la serviciile de slaba calitate ale Vodafone si tarifele ridicate ale acestei companii. Iata cateva dintre comentarii:


"Voi aveti avarie permanenta la nivelul intregii tari de o groaza de timp! Va dau clasa orange si telekom la internet, ati ajuns ultimii! Abia astept sa inchei orice chestie cu voi.


Sunteti in avarie permanenta de doua luni! Rusine vodafone.


Ar trebui cu atâtea probleme sa mai reduceți și din suma facturilor.


Peste tot sunt probleme. Caraș Severin vai de el.


Mereu aveti probleme.


Vodafone am renunțat la voi de 5 ani și nu îmi pare rău sunteți "varza".


Mereu aveti probleme.


De o jumate de an aveți probleme peste tot, indiferent ca sunt avarii sau nu...


Mă felicit, încă o dată, că am renunțat la vodafone!


Cred ca o sa renunț cât de curând la voi.. Tot timpul numai probleme


Avarii peste avarii , dar facturile/incarcarile merg in continuare la pret intreg.


Abia astept sa scap de 4 abonamente ,de 24e,de 16e,7e,16e....niste țepari sunteți. Si de cand v ati unit si cu țeparii ceilalți, sunteti de 2 ori țepari.


In București pe Popești Vest nu merge cablu de 4 zile 😂 e plin de purici. 🤦‍♂️


Cu netul mobil stati rau, in rest....


Pagina de internet, my vodafone, aplicatia mobila nu functioneaza nici una. Pagina de internet cel putin nu functioneaza de pe nici un browser. Incerc de ieri sa fac o comanda si nu reusesc!!


Nu va merge netul de 3 luni


Cu tarifele de extraoptiune pentru tari Non-Ue ce faceti?"


Reclamatie catre Vodafone


Un client a postat pe Facebook o reclamatie la adresa Vodafone trimisa la ANCOM, corpul de control al primului ministru, ANPC:


"Buna ziua, sunt abonatul cu nr. si pe aceasta cale fac o reclamatie cu privire la functionalitatea sau mai bine zis, nefunctionalitatea serviciilot de internet ale companiei Vodafone.


Am fost abonat UPC de multi ani si am fost foarte multumiti de serviile aceste companii. De la preluarea de catre Vodafone a serviciilor TV si internet au aparut disfunctionalitati in functionarea internet-ului.


Sunt perioade, uneori de cateva ore, in care nu putem beneficia de acest serviciu desi facturile sunt achitate la timp.


Am facut sesizari telefonice care s-au soldat doar cu o restartare a router-ului si cu o functionare corecta doar de cateva zile a acestui serviciu, spunandu-mi-se ca este o problema de semnal si de amplificatoare si ca va reveni o echipa pentru a remedia problema de semnal. NU a revenit nimeni, aceasta problema persistand.


Ieri, 16.09.2020, copilul a urmat cursurile scolii online, in jurul orei 10 nu a mai functionat internetul, copilul nemaiputand urmari programul scolar.


Astazi, 17.09.2020 internetul nu a functionat deloc, copilul neputandu-se conecta pe aplicatia de scoala online (Teams).


Am sunat la call center Vodafone si mi s-a spus cabsunt lucrari in zona in care locuiesc, aceste lucrari durand 5 ore.


REPET insa, nu este doar problema de ieri si de azi....am inregistrat disfunctionalitati de cateva luni.


In cazul in care se desfasoara lucrari d ementenanta ale retelei Vodafone, consider ca acestea ar trebui sa se efectueze pe timpul noptii.


Aceesi problema este si la abonatul (parintii mei) care nu au deloc internet pe timpul zilei, acesta functionand doar noaptea.


Am facut o sesizare acum 3 saptamani, la locatie deplasandu-se o echipa care DOAR a constat ca in zona nu exista semnal.


Problema nu s-a remediat. Deci copilul meu nu poate sta nici la bunici pentru participarea la scoala online!!!


Doresc URGENT remedierea problemei si functionarea serviciului de internet, in caz contrar punerea la dispozitie gratuita a unui alt dispozitiv provider de internet pentru scoala online. (mentionez ca sunt si abonat la serviciile mobile)


Fac aceasta reclamatie catre institutiile de mai sus, deoarece consider ca TOATE ar trebui sa fie implicate in buna desfasurare a scolii online, avand in vedere situatia actuala iar functionalitatea corecta a internetului reprezinta o prioritate."


ACTUALIZARE 


Vodafone a anuntat, la 10,30, ca problemele au fost rezolvate iar serviciile de telecomunicatii sunt functionale:


"UPDATE 10:30: Vrem să vă informăm că toate serviciile fixe ale Vodafone România funcționează în condiții normale. Ne-am confruntat cu o situație complexă pe care specialiștii noștri au reușit să o remedieze în cel mai scurt timp.
Dorim să vă mulțumim pentru înțelegerea acordată față de incidentul din această dimineață."


Multi clienti Vodafone isi exprima nemultumirile fata de serviciile acestei firme de telefonie:


"Praf Vodafone, abia astept sa scap de voi."


"Sunteți o rețea cam obosită..."


"Ocupati-va si de reteaua mobila,nu doar cea fixa...ca sunteti praf la semnal...in curand o sa renunt la voi !! Numai bine"


"După cum se vede numai cuvinte de "laudă " la adresa Vodafone!!!"