www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



BCR isi suna clientii care au probleme cu plata ratelor la credite, pentru a-i ajuta

Autor: Bancherul.ro
2020-05-31 07:53

Printre cele mai importante lucruri pe care le facem în prezent, anunta Banca Comerciala Romana (BCR), se numără contactarea proactivă a clienților care traversează momente dificile, dar care nu au depus cereri de amânare sau nu au inițiat o conversație cu banca.


"O facem noi, căci vrem să avem grijă de sănătatea lor financiară și să discutăm deschis cu fiecare dintre ei soluțiile pe care le au la îndemână."


BCR precizeaza ca "20.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educație financiară; alți 10.000 urmează să fie contactați;


- 80% dintre clienți contactați prin acest program până la începutul acestei săptămâni au reușit să-și rezolve problemele, iar 13% au aplicat pentru amânarea ratelor;


- 33.579 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 37.836 de cereri depuse de către persoanele fizice, 35.306 fiind eligibile; 63% au optat pentru soluția de amânare BCR, de 3 luni;


~1.900 de amânări la plată a ratelor, operate de clienți direct în prin fluxul special disponibil în magazinul aplicației George, disponibil din 30 aprilie; 


~1.392 de amânări la plată a ratelor preluate automat de la clienți prin noul robot telefonic (IVR) disponibil în ContactCenter;


- toate sucursalele bancare BCR sunt complet funcționale (excepție, o serie de unități bancare care își desfășoară activitatea în mall-uri și unele clădiri de birouri, a căror activitate e suspendată total);


- 1.200 de panouri plexi de protecție introduse în toate sucursalele, alte 570 fiind în proces de instalare;


- 3 minute, media de așteptare pentru răspuns în Contact Center, în scădere de la 10 minute, săptămâna trecută; în ultimele zile, aproximativ 80% dintre apeluri au fost preluate în mai puțin de 30 de secunde;


- 142 de cereri pentru virarea pensiei pe card, primite în Contact Center, până în prezent, prin noul flux special ce permite activarea încasării pensiei pe card fără deplasare la bancă sau la ghișeu Caselor de Pensii, cu livrarea acasă a cardului;


~155.000 de carduri noi sau reînnoite au fost expediate prin curier la domiciliul clienților, pe cheltuiala băncii, începând cu 21 martie;


~9.058 de conturi de PFA deschise printr-un flux simplificat, din care 350 în ultima săptămână;


- 14 orașe au, din această, săptămână, soluția BCR de plată contactless cu orice card bancar sau dispozitiv de plată inteligent, după ce am reușit s-o implementăm și în București, deocamdata doar pe liniile Expres 780, 783 și 784; în cel mult o lună sistemul urmează să fie extins și pe alte linii ale Societății de Transport București;


- 6.000 de donații s-au strâns pe Bursa Binelui, de la începutul anului și până în prezent, platforma online de fundraising inițiată de BCR, singura din România deschisă tuturor ONG-urilor, unde donațiile nu sunt comisionate."