www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



ING are de o luna probleme cu Home Bank, care nu functioneaza pe anumite telefoane

Autor: Bancherul.ro
2020-05-05 20:07

Aplicatia de internet/mobile banking a ING Bank, denumita Home Bank, nu functioneaza de aproximvativ o luna pe anumite tipuri de telefoane mobile cu sistemul de operare Android, au reclamat clientii bancii.


"Ce se intampla cu Home Bank? In ultima vreme e foarte greu de accesat, mereu este "eroare de conexiune, serverul este momentan indisponibil", a intrebat un client ING Bank, pe Facebook, acompaniat de altii:


"Este problema veche, la mine da eroare "server indisponibil" din 5 aprilie, si nici pana azi, 3 mai, nu au facut nimic."


"ING stie de problema cu server indisponibil de o luna de zile, dar n-a facut nimic".


ING a confirmat problema, pe Facebook: "In acest moment, problema semnalata de tine afecteaza o parte dintre clienti, in special cei cu un anumit tip de Android, dar se investigheaza si te asiguram ca o sa venim cu o rezolvare cat de curand. Pana atunci, poti utiliza in continuare serviciul pe browserul telefonului".


Cu toate acestea, pe site-ul ING, la sectiunea "starea serviciilor", nu apare nicio problema.


"ING Romania, de ce nu spuneti ca e vorba de Android 10 pe Samsung A70 si A80, probabil si pe altele?", a intrebat un client ING Bank.


Clientii ING s-au plans si in urma cu 5 zile ca "tot sistemul este picat".


"Imi recomandati o banca careia sa-i nu-i pice tot sistemul din 3 in 3 zile", a intrebat cineva ironic.


"Am nevoie sa folosesc Home Bank pentu plati urgente, aplicatia este down, site-ul down! Rusine ING", s-a revoltat alt client.


"Colegii nostri lucreaza deja pentru remedierea situatiei", a raspuns ING.


In urma cu o luna, ING facea urmatorul anunt:


"Momentan, o parte din utilizatorii sistemului de operare Android cu upgrade la versiunea 10 intampina dificultati in ceea ce priveste logarea in Home`Bank. Problema se reproduce pentru dispozitivele A70/A80.


Va recomandam dezinstalare/instalare Home`Bank.
Va cerem scuze si va asiguram ca echipele noastre lucreaza intens la remedierea situatiei."


ING Bank este una dintre bancile cu cele mai multe probleme in privinta functionarii aplicatiei de mobile banking.